sobota, 3 sierpnia 2013

Sobota jakich mało




DZIEŃ DOBRY!

Jest idealnie pod każdym względem.Dziś mam czas tylko dla siebie,nic nie muszę,nigdzie nie gonię...nawet obiadu gotować nie muszę
To taki dzień,kiedy człowiek czuje niesamowitą radość i spokój.
Siedzę na tarasie,jest chłodno,śniadanie zaliczone,radio gra,kawką pachnie...
jest pięknie :)






A kiedy już znudzi mi się to siedzenie i nicnierobienie wtedy może ale to tylko może,coś porobię ale z całą pewnością będzie to coś,co sprawia przyjemność :)

DOBREGO DNIA KOCHANI :*







43 komentarze:

  1. Milego leniuchowania :))) My wlasnie dzisiaj zmykamy nad jeziorko ;)))
    Buuuziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leniuchowanie mi nie wyszło ale robiłam coś,co dało mi ogromną frajdę a jeszcze jak efekt jest ok,to już całkiem fajnie :D

      Usuń
  2. A ja dzisiaj mam gości , więc pędzę do garów i sprzątania, jak Ci dobrze ! buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby to mój mąż powiedział..."pędź Ty garkotłuku" ;P

      Usuń
  3. Zazdroszczę troszkę :) ja dziś trochę porządków, trochę gotowania i praca :))) na szczęście bardzo ją lubię.
    Miłej soboty życzę i ciesz się spokojem i pogodą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś mam wolne,bo sobie wszystko wczoraj porobiłam,ostatnio tak robię,by mieć zupełnie wolny weekend ;)

      Usuń
  4. Fajny wypoczynek :) Ja też leniuchuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tak nie do końca ale taki typ "wypoczywania" też mi odpowiada ;)

      Usuń
  5. o jak przyjemnie taki kącik na upalne dni to raj!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martunia raj dopóki słońce z tej strony nie przyjdzie a później trzeba uciekać ;P

      Usuń
  6. ... a ja wśród walizek, ciuchów ... wielkie pakowanie ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym się z Tobą zamieniła :D i nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę :P
      Miłych wakacji

      Usuń
  7. Ja od samego rana sprzątanie, gotowanie...ale teraz nareszcie mam chwilkę dla siebie!!! Za to jutro cały dzień leniuchuję, jadę na imprezkę do siostrzyczki!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie pracowita sobota niestety, dużo sprzątania, bo wieczorem goście przychodzą:) miłego popołudnia życzę i dziękuję za odwiedziny:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że imprezka się uda i spędzisz miło czas :)

      Usuń
  9. Miłe chwile lenistwa. Ja miałam plany ale pogoda mnie pokonała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też pokonała i uciekłam z tarasu jak słońce przyszło z mojej strony.No nie da się wytrzymać nawet z wentylatorem na dworze ;)

      Usuń
  10. Ale masz dobrze :D
    Siedzisz sobie, nic nie robisz ...
    :P
    Buźka i miłego nic nie robienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaa,nie usiedziałam! Malowałam hehe,pokażę efekty wkrótce :)

      Usuń
  11. Ja dzisiaj kończę pranie pourlopowe :/ muszę sobie sprawić radio w kuchni!!!
    Buziaki-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie zazdroszczę,zawsze taka sterta ogromna grrrr
      Radio fajna rzecz,zwłaszcza takie malutkie,które można zabrać wszędzie :)

      Usuń
  12. Mam nadzieję że na lenistwie minął Ci dzień...czasem potrzebna taka chwila wytchnienia;) My dziś z Manią pół dnia przy basenie...a i tak zbyt gorąco...
    Udanego wieczoru Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie ;P Pracowałam w pocie czoła i to dosłownie hehe,bo pot leciał skąd się dało ale efekty mojej pracy bardzo mi się podobają :D
      Basen to i mnie by się przydał :)
      Cmoki

      Usuń
  13. Aj Beti piekny msz balkonik! Takie poranki sa super! Wyluziwac jest zdrowo :))
    Kichana, masz super radyjko, ktore mozna wszedzie zabrac.

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyluzowałam się z rana a później poczułam się znudzona i malowałam to i owo :)
      Radyjko zakupione w Juli za grosze a jest na prawdę świetne

      Usuń
  14. Szczęśliwa Kobieta! Ja dzisiaj tez nie musiałam gotować, ha ..... Miłego wieczoru, s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie gotować to jest nie lada luksus ;P Jutro już mnie nie minie niestety buuuu
      Miłego Sylwuś :*

      Usuń
  15. Ja nic nie robiłam w piątek,szkoda ,że takich dni tak mało.
    Życzę abyś takich chwil miała jak najwięcej :)ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdraszczam tarasu..cudnie mozna z pewnoscia wypoczac..
    No i dojrzalam radyjko - faaaajne!!!
    pozdrowka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można,jak nie ma słońca od tej strony w dzień a wieczorami nie ma inwazji komarów ;P
      Radio z Juli,polecam,bo jest superaśne :)

      Usuń
  17. Takie leniwe dni i ja lubię, pewnie dlatego ,że jest ich tak niewiele.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,takie dni bywają zbyt rzadko więc trzeba celebrować :)

      Usuń
  18. Ja wczoraj (czyt. sobota) kończyłam zamówienia i odgruzowywałam dom. Po tych wszystkich szyciach wyglądał fatalnie... Dzisiaj zaczynam pakowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak sprzątałam w piątek i dlatego wczoraj miałam luzik :) No to ja też się pakuję i jadę z Tobą :P

      Usuń
  19. Piękne, cudowne, relaksujące chwile...łap jak najwięcej!
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie chwile są na wagę złota.
    Życzę Ci udanego startu w nowy tydzień!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Beti takie soboty to ja bardzo bardzo lubię:)
    a ja juz troszkę spóźniona mogę życzyc jedynie udanej reszty tygodnia:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam twój taras. carpe diem.

    OdpowiedzUsuń
  23. już kolejna sobota :) mam nadzieję, że nadal w rytmie slow :)

    OdpowiedzUsuń