niedziela, 18 sierpnia 2013

Tunika

Dobry wieczór!

Jak Wam mija niedziela? U mnie przy winku i ulubionych blogach :)
Dziś króciutko,chciałam Wam tylko pokazać tunikę jaką dostałam od koleżanki.Jestem nią zachwycona!
Jest bardzo przewiewna i cieniutka,może być nawet sukienką jakby ktoś chciał.
Mnie najbardziej urzeka ta panna na przodzie.
W sumie to mam nawet taki kapelusz :)

Wybaczcie ale zdjęć to ja sobie robić nie potrafię,jakoś tak ciężko ale coś tam widać,prawda?
Widzicie tę minę? Pełne skupienie,uwaga będzie zdjęcie haha
Masakra jakaś,udawajcie,że tego nie widzicie :)))





Jutro ruszam z malowaniem mebli w kuchni.Mam cykora jak jasny gwint ale już chyba gorzej być nie może.
Wkrótce efekty...o ile nie spitole hahah ;P


MIŁEGO WIECZORKU!

43 komentarze:

  1. O ,jestem pierwsza.
    Super wyglądasz i faktycznie tunika pierwsza klasa !!!!
    Powodzenia w malowaniu mebli, czekam na efekty , i opisz wszystko dokładnie, powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza z całą pewnością :)
      Dziękuję ale do super to wiele mi brakuje!
      Nie dziękuję,bo nie chcę zapeszyć ale mam cichą nadzieję,że się uda :)

      Usuń
  2. Tunika super! I ten zez do ekraniku też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe bez zeza nie umiem fotki zrobić ;P

      Usuń
  3. Nooo skupienie na twarzy widać;) ja tez tak mam;)cięzko sobie samemu zrobić sweet focie, hahahah...ale cudnie wyglądasz, tuniczka genialna, ostatnio kocham takie i właśnie jako sukienki nosze;)
    Trzymam kciuki za malowanie mebelków,uda się, wierzę...a potem będzie pięknie;)
    Udanego wieczorku, ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko sobie normalną fotkę zrobić a co dopiero sweet! Za każdym razem spinam się jak guma w gaciach i guzik z tego wychodzi :)
      Trzymaj kciuki,trzymaj,bo co z tego wyjdzie to aż się boję!
      Buziol

      Usuń
  4. Jest też "mistrz drugiego planu", a konkretnie łapa mistrza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak on zawsze jest! Żeby zdjęcie bez niego wyszło,trzeba go przepędzać :)

      Usuń
  5. Witaj Beti! Tunika śliczna i super w niej wyglądasz :-) Pokazuj koniecznie jak już zmalujesz kuchnię. Trzymam kciuki bo też bym miała cykora!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na pewno pokażę,cokolwiek mi wyjdzie hahaha

      Usuń
  6. Fajna ta sukienko- tunika
    A co do kuchni to malujesz meble? Ja myslalam aby wymienic fronty, ale pomalowac...hmmm..zaczekam na twoje efekty i wtedy postanowie co dalej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam wymieniać ale koszty zbyt wysokie.Jak spitole malowanie to wymienię wtedy fronty hihi A tak poważnie to,wiele osób malowało i wszyscy zadowoleni więc dlaczego mi miało by się nie udać?

      Usuń
    2. zrob i prosze o dokladny opis jak to sie robi;) pozdrawiam

      Usuń
    3. Aniu jutro wszystko opiszę i pokażę. Wcale nie było to takie trudne a efekt powalający!! :D

      Usuń
  7. Super tunika i zgrabna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tuniczka taka mrałłłłłł .... fajna :))) a za malowanie mebli trzymam kciuki :) ja tez mam malowanie w domu ...scian itp ..kocioł istny normalnie hahaha :)))kisss kisss :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany Alu a co Ty tam znów malujesz? Z Ciebie to faktycznie duch niespokojny :)Tylko mi nie mów,że podłogi na biało,tak? Wow!! Czekam :D

      Usuń
  9. Rewelacja! Tunika super i wspaniały motyw :)
    Powodzenia z malowaniem!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu a powodzenie to mi się przyda z całą pewnością :)

      Usuń
  10. Tunika fajnie się prezentuje no i TY też nie wyszłaś wcale źle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znoszę siebie na zdjęciach,po prostu nie trawię siebie,bo wciąż mam wrażenie,że wyglądam okropnie.Raz mi się podobało...jak mi fotoradar fotkę strzelił :)))

      Usuń
  11. no ale z ciebie fajna laska fiu fiu fiu ;) tuniczka zajebiostyczna ale wiesz beti ladnemu we wszystkim ladnie ;) BUZIIIII


    PATKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patka a Ty co tak po cichaczu? To jakaś zabawa czy się ukrywasz przed kimś? ;P

      Taaaaa,laska nebeska ;P

      Usuń
    2. kurde Beti coś mi komputer nawala i raz mogę się zalogować na bloga raz nie wkurza mnie to wyjątkowo bardzo powiem szczerze a slubowy ma to w nosie bo taki problem to nie problem ah ci faceci .......jak zakumam czego się tak dzieje bende zawsze Meinekleinewelt ;) a do tej pory zostanę tajemnicza wielbicielka twojego odbicia w lustrze ;O

      ;P

      Usuń
  12. Tunika boska, Twoja mina bezcenna:))) Wyobrażam sobie moją w tym momencie i jak nic strzeliłabym zeza:))) W kuchni wspieram Cię myślami i z niecierpliwością czekam na efekt końcowy i całą relację tez! Do dzieła kobietko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;P Chętnie zobaczyłabym Ciebie z tym zezem :D
      Wspieraj,bo łapki nie czuję po trzech warstwach :/ ale efekt już mi się podoba :)

      Usuń
  13. hej laseczka ukochana!!***
    no to kolezanka zrobila Ci super prezent ,bo wygladasz w niej booooooooosko ,jak nastolatka!!!co tam minka ,dodaje Ci jeszcze bardziej takiego uroku dziewczecego!!!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jesteś słońce Ty moje :***
      Taaa nastolatką to ja byłam ponad 20 lat temu ;P ale w sercu,w duchu wciąż 18-stka :)

      Usuń
  14. Tuniczka śliczna, trzymam kciuki za kuchnię i czekam na efekty końcowe. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Malowanie dobiega ku końcowi i całe szczęście :)

      Usuń
  15. Beti ciuch pierwsza klasa! jest świetna:))) i w moich ukochanych kolorach:)
    trzymam mocno kciuki za Twoją kuchnię:)))
    Na pewno będzie prześliczna:)
    uściski na nowy tydzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu i mnie się bardzo podoba a trzymanie kciuk bardzo pomogło,już prawie kończę :)Jest śliczna!!Jeszcze uchwytów nie ma i fronty niektóre leżą na podłodze ale już widzę,że było warto pomalowac :)

      Usuń
  16. Fiu, fiu!!! Tunika super i Ty rowniez !!! Trzymam kciuki za kuchnie, bo to ogromne wyzwanie, ale wierze i wiem, ze sie uda :***
    Buuuziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziulku :*
      Kuchnia bije bielą po oczach i jest cudnie :)

      Usuń
  17. Bardzo ciekawa tuniczka :)
    Ale bardziej jestem zaciekawiona tym wielkim lustrem w którym robisz te słitaśne fotki hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu lustro kupiłam w Ikea za 99zł,były jeszcze czarne i w naturalnym kolorze drewna :)
      Buziol

      Usuń
  18. Miło Cię widzieć :) Ślicznotko, tunika świetna. Malujesz meble? Twój M. nic na to? Mój chyba by mnie utopił w farbie hihi :D
    Pozdrawiam cieplutko Beti i czekam na efekt kuchennych wariacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam się trochę ujawnić,choć strasznie nie lubię na siebie patrzeć :/
      Co do malowania to kiedyś wspominałam,że mam zamiar je malować ale dziś będzie totalne zaskoczenie.Mnie się podoba a czy jemu? Tego nie wiem ale już "po ptakach" ;P

      Usuń
  19. Tunika fajna. Na efekt malowania czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a efekty malowania pokażę jutro :)

      Usuń
  20. piękna tunika. ale bransolety czadowe!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekna ta tunika, idealna na letnia porę i zbizajaca sie malutkimi kroczkami jesien:)

    OdpowiedzUsuń