piątek, 16 sierpnia 2013

Zegar tykał a cywilizacji wciąż nie było ;P



Witajcie!

Wreszcie dołączyłam do cywilizacji i jedno jest pewne,że w średniowieczu to ja żyć bym nie mogła.
Rany jak mi się tęskniło do Was!
Od środy mam nowy sprzęt i jestem bardzo zadowolona z niego,muszę jeszcze tylko go trochę ogarnąć,bo windows 8 znacznie się różni od windowsa xp i wielu rzeczy jeszcze nie wiem.
W każdym razie najważniejsze,że cyberprzestrzeń jest w zasięgu ręki :)



Teraz mogę zabierać się do pracy,nie tylko przy komputerze ale i w domu. Meble w kuchni czekają i jak się nie zbiorę,to czasem zima mnie zastanie. 
Ostatnio też nie wiem dlaczego,jesienna aranżacja chodzi mi po głowie a przecież wciąż mamy lato!!
Hellooo czy ja zwariowałam?

Mam ochotę na chryzantemy...i dynie ;P
A Wy macie ochotę na jesień?

Moja będzie przy herbacie i jakichś słodkościach i na pewno przy świecach :)





Miłego wieczoru,idę podlewać moje kwiaty na tarasie,bo susza aż strach :/

30 komentarzy:

  1. Nareszcie koniec Twojej meczarni :***
    Czlowiek nawet nie zdaje sprawy w jakim stopniu jest uzalezniony od internetu. Krotka przerwa w eterze, brak dostepu do swiata i swirujemy ;)))
    Piekny zegarek widze na zdjeciu :)))
    Buuuziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie Madziu i zgadzam się z Tobą w 100% :)

      Usuń
  2. znam ten ból... więc witaj w cywilizowanym świecie :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem ci że u nas w de juz jesien sie zaczyna powoli :)
    Dekoracje juz wchodza powoli, a za tydzien w ofercie jednego sklepu bedzie mozna zakupic już wrzosy !!! :D
    Wrzesień sie zbliża a z nim jesień :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też już widziałam w kilku sklepach,a kolekcja jesienna odzieży już od początku sierpnia jest prawie wszędzie. Jesień przyjdzie predzej niż nam się wydaje,niestety

      Usuń
  4. Ja jeszcze nie tęsknię za jesienią.. po zaraz po niej zjawi się zima... której bardzo nie lubię bo trwa zdecydowanie za długo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimy też nie znoszę,no może poza wyjątkami,kiedy świeci słońce,jest mroźno i leży snieg ale cała reszta znienawidzona na amen.

      Usuń
  5. Pierniczki, mniam :P
    Ja jestem zdecydowanie uzależniona od technologii zarówno zawodowo jak i poza zawodowo. Ostatnio stwierdzam, że mój obecny sprzęt nie wyrabia graficznie (a dodam, że jest w miarę nowy) i już myślę o zakupie czegoś porządnego.
    Maluj maluj meble koniecznie, bo chcę szybko efekty zobaczyć ;-)
    Tak mnie ostatnio też na jesień bierze, jak tak patrzę na te spadające liście. Tylko ja bym u siebie fiolety i róże widziała. Taki mały eksperyment chyba zrobię, bo ciekawa jestem efektu. Z wrzosami się będzie świetnie komponowało.
    Zapraszam Cię na nowe moje blogi fotograficzne, bo przenosiny zrobiłam. Na photo-grafikach są linki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo korzystasz z kompa,robisz zdjęcia więc Ciebie mogę zrozumieć.Ja potrzebuję głównie kompa do internetu,by pobuszować i napisać posta.
      Do tej bieli co teraz masz to każdy kolor bedzie pięknie wyglądał :) Tak mi się teraz przypomniało,że tez mam gdzieś w piwnicy takie milusie fioletowe poduszki i że ładnie by ze wrzosami wyglądały :D Zobaczymy co tam wymyslę,na razie cieszę się latem

      Usuń
  6. Uwielbiam kolory jesieni ale jeszcze chciałabym pozostać w klimacie ciepłych dni :) Świetny blog! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo o zapraszam częsciej!
      Osobiście nie miałabym nic przeciwko,gdyby lato trwało cały rok :)))

      Usuń
  7. O nie !!!!!!! Ja nie chcę jesieni, jeszcze nie !!!!!! Miesiąc lata jeszcze !!!!!!! Będzie słoneczko, ciepełko, swawole na podwórku, może jeszcze kąpiele, latooooooooooooooo !
    Nowy sprzęt , to jest to, dlatego ja wzięłam z siódemką aby się za bardzo nie męczyć z ósemką., pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali oby Twoja przepowiednia się sprawdziła,oby!!! Kocham lato i też bym chciała by zostało jak najdłużej ale nie da się ominąć jesieni :(
      Wszystko jest do opanowania,trzeba tylko trochę poćwiczyć :)
      Buźka

      Usuń
  8. Ja też nie chcę jesieni! Niech lato z nami zostanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja też chcę lato ale niestety ono wiecznie trwać nie bedzie

      Usuń
  9. Nie, nie kochana, nie zwariowalas ! Bo jeżeli, Ty zwariowalas przy dekoracjach jesiennych, to co ja powiem przy dekoracjach zimowych?! Trzymamy sie, ze chryzantemy i dynie to po prostu sliczne połączenie. Buziaki, s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia ale my ogólnie chyba inne jesteśmy hahaha ;P

      Usuń
  10. jesień bleeeeeeeeeeeee
    lubie , ale tylko tą ciepłą, słoneczną której tak niewiele... u nas zwykle mnóstwo deszczu jesienią, a wtedy nie jest fajnie.;/
    buziaki dla Ciebie, ale ładny zegareczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Aniu,ja też lubię jesień ale tylko tę ładną a taka kapryśna i bura i deszczowa to okropieństwo :(
      Buziaki

      Usuń
  11. Jesień mnie nie przeraża ale fakt, że po niej już tylko zima niestety tak. Gratuluję nowego sprzętu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sama nie wiem co gorsze...deszczowa jesień czy mroźna zima...
      Najlepiej żeby lato trwało cały rok :)

      Usuń
  12. MATKA WRĘCZ NIE CIERPI 8 jest bleeeeeeeeeeeeee

    ale zegarek masz BOSKI !


    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek dostałam od M. a ponoć zegarków się nie daje ukochanej osobie...nie wiem,czas pokaże :)

      Pati idzie się przyzwyczaić do wszystkiego więc nie marudź ;P

      Usuń
  13. Jesień, to taki depresyjny okres! Jestem ciepłolubna i szczęśliwa, gdy świeci słońce!Kocham LATO!mam nadzieję, że jesień podobnie jak wiosna przyjdzie z opóźnieniem;)))
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje,jak pada tygodniami to faktycznie można się depresji nabawić.Nie ma piękniejszej pory roku niż lato i to nie podlega dyskusji ale jak to mówią,wszystko co piękne i dobre szybko się kończy i tak niestety jest i w tym przypadku. A ja mam nadzieje,że zima bedzie krótka i niezbyt mroźna :)

      Usuń
  14. O :) a ja osobiście uwielbiam windowsa 8 , o wiele szybciej działa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej ja wciąż sobie nie wyobrażam, choć apogeum o krok, bo kończy mi się umowa z jednym dostawcą internetu, a nie podjęłam decyzji co dalej;-/
    Fajnie że masz nowy sprzęt;)wyobrażam sobie jak się dopadłaś;))
    Uściski;*

    OdpowiedzUsuń
  16. co ja patrze Beti ma nowy sprzecior:P super:P
    wpadlam bobszowac do cie ,chce wiedziec co mnie ominelo:P

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tez mam windows 8 nie cierpie ,go do dzisia,wkurza mnie ten program wrrrrrrrr,chyba potrzebuje wiecej czasu by sie przyzwyczaic do niego...........

    OdpowiedzUsuń