niedziela, 1 września 2013

WRZESIEŃ DARY NIESIE



Witajcie kochani.

Nadszedł wrzesień co widać i czuć. U nas dziś tak lało i wiało w nocy,że spać nie mogłam. Zrobiło się chłodno,nawet zimno bym powiedziała,do tego wieje ale na całe szczęście świeci słońce :)

Zaczęłam też do domu przemycać powoli dary jesieni-dynie,jarzębinę,trochę mchu,szyszek i dekoracja gotowa.Zrobiło się kolorowo i iście jesiennie.
Bardzo podoba mi się ta kolorystyka,w połączeniu ze świecami daje mi poczucie ciepła i takiej przytulności.
Dziś duuużo zdjęć,no nie mogłam się zdecydować ;)






Pojawiły się też żółte i fioletowe ciepłe i miłe poduchy,niestety te fioletowe robią mi psikusa i na każdym zdjęciu wychodzą jak granatowe.Trudno,musicie sobie je wyobrazić w fiolecie.
Docelowo będą pomarańczowe,pod warunkiem,że uda mi się znaleźć taki odcień jak chcę a to nie jest łatwe.







Powoli zaczynam myśleć o wrzosach na taras,by wsadzić je zamiast tych roślin,które odmówiły już współpracy.Chciałabym też wrzosy białe i różowe do domu ale słyszałam,że przynoszą nieszczęście więc sama nie wiem czy to tylko zabobon czy coś w tym jest.
Nie wiem co robić,bo i bym chciała i się boję a Wy jakie macie zdanie na ten temat?

Czekam na Wasze komentarze i serdecznie dziękuję za każe słowo jakie mi zostawiacie tutaj!!
Witam również nowe twarzyczki :)


PIĘKNEGO I KOLOROWEGO WRZEŚNIA WAM ŻYCZĘ!!












48 komentarzy:

  1. Nooooo Kochana...jesień na całego, wspaniała aranżacja:-) ta pora roku nieodłącznie kojarzy się z jarzebiną, dyniami i kasztanami...na wszystko muszę czekać, nawet jarzebiny jeszcze nie widziałam...póki co jeszcze muszelki na komodzie ;-)
    miłego dnia Kochana:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj jak byłam z psem na spacerze,to tak przez przypadek zobaczyłam a kilka dni wcześniej w warzywniaku dynie i już byłam "trafiona zatopiona",no nie wytrzymałam ;P
      Po 10 września ma być już tylko zimno i jesiennie więc pora przygotować się na nową porę roku,która ma być bardzo krótka :/
      Ściskam Justyś :*

      Usuń
  2. boszszsz, tylko nie dynie, jeszcze nie;))
    ja chce lato, nie che juz ustepowac miejsca jesieni...jeszcze troszeczke:))
    Widze 3-ke - ja mam taka 5-ke:)
    lampa na parapecie swietna:)
    Co do wrzosow, no wlasnie, ja jakas przesadna jestem i chyba nie kupie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah nie oszukasz przyrody,idzie jesień wielkimi krokami ;P
      Ja niestety nie załapałam się na wybór cyferek,bo trafiłam jak została tylko ta jedna więc wzięłam bidulkę :)Lampa z tego samego sklepu co cyferka i nawet w zeszłym tygodniu widziałam nową dostawę!
      Słyszałam,że wrzosów nie powinno się trzymać w domu a na balkonie i ogrodzie można ale ile jest w tym prawdy to nie wiem.Ogólnie jakaś tam przesądna nie jestem ale obawę czuję.

      Usuń
  3. cudne są te dekoracyjne dynie:) do tego jarzębina...i ten stroik na stole:) Beti Ty już jesień wyczarowałaś... :) ale weź jeszcze nie przesadzaj z tymi dekoracjami, bo lato nam ucieknie! ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu lato dobiega niestety końca i za tydzień jesień wejdzie do każdego domu.Zapowiadają,że po 10 zimno po 15 stopni w dzień i maksymalnie po 7 stopni w nocy,do tego deszczowo i wietrznie.Mam nadzieję,że im się nie sprawdzi :P

      Usuń
  4. haaa znam ten bol ,fiolet robi psikusy przed aparatem,wiem mialam to samo jeszcze na samym poczatku kiedy robilam fotke mojej liliowej poduszce,nawet nie wiem gdzie ona teraz jest haaaaa
    Jesien ma wspaniale kolory,prawda ,deko zrobilas super ,ja sie jeszcze bronie ,chcialabym lato ,ale wiadomo ,pewnie nie minie pare dni a i u mnie beda sliczne malutkie dynki,lubie je:P jak widze wystrojone mieszkanko u ciebie mam ochote juz dzisiaj poleciec do lasu i nazbierac tego wszyskiego co znajde:Phaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogladam sobie juz drugi raz twoje zdjecia i widze ze nowe fotki wlozylas do ramek,zawodowe sa i ta z fotelem mniam:P

      Usuń
    2. No mówię Ci,naskakałam się jak głupia z tym aparatem a one wciąż granatowe grrr Trudno,przecież się nie powieszę :) Właśnie w sobotę Pan z warzywniaka obiecał,że przywiezie mi małe białe dynie,dorzucę do nich kilka innych i będzie mieszkanie iście jesienne. Lubię ten czas,kiedy wszystko się kolorami mieni,liście kolory zmieniają a słońce jeszcze grzeje i radośnie świeci.Jak już przyjdzie ta brzydka i okropna jesień,której nie znoszę to będę czekała na inne rzeczy ;P
      Wkład do ramek to wycinki z gazet,polecam,bo szybko można odmienić "nudną" ramkę :)))

      Usuń
  5. Pięknie, pięknie u Ciebie, dynie uwielbiam. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,dynie lubię i ja :)))

      Usuń
  6. Zaszalas kobieto ;))) Lato jeszcze trwa, ale jesien juz czeka za progiem ;))) Ja rowniez znosze zielenine do domu, ktora napotykam spacerujac po lesie i ma ona juz pomalutku jesienny charakter. Nie strasz mnie tylko ta pogoda, poniewaz pod koniec wrzesnia chce jeszcze przezyc zlota, piekna, jesien w Polsce ;))) Mamy nawet ochote zrezygnowac z Chorwacji i pobyc dluzej w Polsce ;)))
    Buuuziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mnie ponosi ale jak widzę to co teraz dzieje się za moim oknem to cieszę się,że siedzę w ciepłym domku,otulona kocykiem i nie muszę nigdzie wychodzić.
      Madziu nie mam pojęcia jak będzie to dokładnie wyglądało,bo to,że się znacząco ochłodzi nie jest równoznaczne z tym,że będzie brzydko i deszczowo.Może być tak,że słonko będzie ocieplało nas promieniami do października :) czego wszystkim nam życzę!
      Paaatki

      Usuń
  7. Piękny stroik na tarasie :)
    Jeśli chodzi o wrzosy w domu ... nic złego na ich temat nie słyszałam... buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te stroiki są w domku ;) ale dziękuję!
      Ja raz przeczytałam i od tamtej pory mam cykora :/

      Usuń
  8. Ja się już też nastrajam jesiennie. piękne dekoracje stworzyłaś,musze się zaopatrzyć w te mini dynie. buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu a odmian dyń jest tyle,że można wybierać i przebierać :)

      Usuń
  9. o rany to już jesień... miejmy nadzieję że będzie ciepła z babim latem :P
    piękne dekoracje u Ciebie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oficjalnie mamy jeszcze lato ale to co za oknem dzis mam pokazuje,że jesień się zbliża :)Oby była tylko ciepła i słoneczna!

      Usuń
  10. Ja tobie wzajemnie kochana. Widziała takie śmieszne małe dynie ostatnio w markecie. Może też zakupię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a dynie polecam,fajnie się prezentują i w sklepach wybór ogromny więc jest w czym wybierać.Niestety te małe,białe są prawie nie do zdobycia :/

      Usuń
  11. No nie dziwię się, że nie mogłaś się zdecydować, zdjecia super!!!

    A jeśli chodzi o wrzos, to nie wierz w żadne zabobony, jeśli Ci się podoba to nie widze przeszkód by go w domku umieścić. Szczęście Twoje i twoich najblizszych nie zależy od wrzosu, ale w duzej mierze od Was samych :P

    nie lubię zabobonów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo widzisz,masz rację,że wszystko zależy od nas.Dziękuję chyba potrzebowałam takiego komentarza bo się strasznie napaliłam na te wrzosy w domu hihi

      P.S. Ja w zabobony też nie wierzę ale tych złych przepowiedni jednak na wszelki wypadek unikam :)

      Usuń
  12. No, no ... dekoracja jesienna na medal ! Jak się podkuruję, poszukam białych dyni, bo są cudne :) A w zabobony nie wierz, tylko kupuj. Ja też mam ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszko kochana te białe dynie bardzo ciężko znaleźć, w zasadzie wcale ich nie ma.Są podobne,zbliżone do tych baby boo ale to nie te.
      Skoro Ty masz to ja też kupię,zresztą jak nie kupię i nie postawię w domu to się nie przekonam,prawda? No to w poniedziałek lecę po wrzosy :)

      Usuń
  13. Dekoracja z jarzębiną i świecami naprawdę wspaniała.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko z wrzosami jest tak: podobno nieszczęście przynoszą te z lasu ale kupne można mieć. Czy to prawda to nie wiem:)
    Co do wystroju jesiennego to miałaś sie podobno wstrzymać z zaproszeniem jesieni i co ? Nie wytrzymałaś:))) Wiedziałam że tak będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia,no nie dałam rady.Gdzie człowiek nie spojrzy wszędzie dynie,w każdym sklepie,w gazetach,w marketach...no to i u mnie ;P

      A widzisz,to jednak kupię :))

      Usuń
  15. Dla mnie zawsze po wakacjach jest już jesień chociaż niby w kalendarzu lato - balkon też już mam we wrzosach a w kuchni dochodzi na parapecie dynia - trzeba wyjść jesieni na przeciw i stawić jej czoła ;) nie czarujmy się, pogoda za oknem nie wygląda jak lato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację,trzeba się z tym pogodzić i iść z uśmiechem każdego dnia a będzie łatwiej ją przeżyć :)

      Usuń
  16. Śliczna dekoracja,muszę wyruszyć na poszukiwania. Nie masz wrażenia, że jesień idzie zbyt szybko?
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiczko,ja mam wrażenie,że każdy dzień jakoś tak szybko ucieka,nim się obejrzymy będą święta BN ;P

      Usuń
  17. Hej!!
    Piękne, te Twoje dynie:)) Lada dzień powyciągam i swoje, już się zaopatrzyłam w całkiem sporą ilość:)) W zabobony nigdy nie wierzę i wrzosy zawsze w domu mam!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyciągaj,wyciągaj!bo mnie tu za odludka biorą,że z dyniami już wyskoczyłam ale nie ma się co czarować,jesień coraz bliżej i nic na to nie poradzimy :)
      Ja właśnie nie wiem jak to jest na prawdę z tymi wrzosami :/

      Usuń

      Usuń
  18. Witaj Kochana, chciałam sie przywitać po urlopowo. A u Ciebie jak widać kolorowo. Podoba mi sie :) tez sie skuszę na te białe dynie, wyglądają rewelacyjnie. Buźka, s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jesteś! Troszkę się stęskniłam :)
      Białych dyni jak na lekarstwo,jak tak dalej pójdzie,to trzeba będzie malować sprayem ;P

      Usuń
  19. Twoje dekoracje są cudowne, ale błaga jeszcze nie .
    Ja chcę się jeszcze nacieszyć latem.
    Jesieni mówię NIE.
    Chociaż za oknem chyba nie ma szans na słońce.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz kochana ale ja tam jesieni się nie boję,trzeba wziąć temat na klatę i przetrwać ten okres :)
      Buźka

      Usuń
  20. witam, czy wiesz jak nazywają się te żółte kwiatki we flakonie?Wrzos mam w domu jeszcze z tamtego roku , ładnie mi zasechł i szkoda go wyrzucić, a dekoracje z dyni też już mam,Fajne mieszkanie i pomysły na dekoracje.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  21. witam, czy wiesz jak nazywają się te żółte kwiatki we flakonie?Wrzos mam w domu jeszcze z tamtego roku , ładnie mi zasechł i szkoda go wyrzucić, a dekoracje z dyni też już mam,Fajne mieszkanie i pomysły na dekoracje.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zapraszam częściej :)
      Z tego co wiem to kwiaty nazywają się "słonecznik bulwiasty" lub topinambur i ponoć ich bulwy są jadalne :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  22. witaj no właśnie ja też słyszałam o tym zabobonie i odkąd moja siostra kupiła wrzos i zmarła babcia czyli "jakby" zabobon się sprawdził wrzosy podziwiam u wszytskich i wszędzie ale do domu nie kupię/nie przyniosę/nie wezmę ;( pzodrawiam serdecznie M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie teraz nastraszyłaś,chyba sobie odpuszczę w domu :/ ale na tarasie mam co roku i na szczęście jest ok :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  23. I ja cudownego wrzesnia zycze, w Londynie poki co bardzo slonecznie I wlasnie wybieram sie fotografowac wrzosy!!!
    Aranzacje urocze!!!
    Pozdrowienia i serdecznosci
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka jesień !!!!! Beti !!!!!! nie przywołuj wilka z lasu !!!!!!!!
    Moje dynie jeszcze w ogrodzie i ani myślę ich do domu ciągnąć, za miesiąc może !!!!!!!
    Jeszcze jest lato i niech tak zostanie hi hi hi .
    A z wrzosami nie słyszałam żadnych przesądów i w domu zawsze miałam, pozdrawiam cieplutko jeszcze letnio / chociaż wczoraj w nocy włączył mi się piec, musiało być zimno brrrrrr/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczną kompozycję zrobiłaś!
    Ja mam kilka wrzosów w ogrodzie i jakoś nie mogę powiedzieć, że mi nieszczęście przynoszą - wręcz przeciwnie; uwielbiam ten ich różowy kolor :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń