czwartek, 3 października 2013

Jesień też ma swój urok!




Witajcie kochane!

Dziś post z cyklu "tasiemiec" więc kto ma mało czasu niech lepiej nie zagląda ;P

Szperając w internecie w poszukiwaniu jesiennych dekoracji natchnęłam się na na wiele cudnych zdjęć...
i jak tak sobie patrzyłam,podziwiałam...to doszłam do wniosku,że jesień też ma swój urok i to nie byle jaki!

Spójrzcie same :)



















I co Wy na to?  Ja póki świeci słońce jestem na tak,choć dzisiejsza temperatura 1 stopień na plusie średnio mi się podoba... ale zawsze może być gorzej,prawda?


Ściskam Was ciepło i znikam na herbatkę :***

Papasie!






62 komentarze:

  1. ta laweczka, a na niej liscie...sama poezja:)
    no i psiulek! milego dnia kochana...u mnie jakos po niedobrym poniedzialku, dalej wszystko jakos sie poukladalo, wiec nie jest najgorzej:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze,że wszystko już leci jak trzeba bez niepotrzebnych złych emocji :) U mnie rózne dziwne sytuacje,od wybuchu suszarki do włosów po zalany sufit w kuchni i najgorsze,że nikt nie wie skąd ta plama...Mówię Ci cyrk na kółkach ;P

      Usuń
    2. oj z ta suszarka to kurcze niebezpiecznie...:( dobrze, ze nikomu nic sie nie stalo, bo sie nie stalo prawda?;)
      Koniecznie zbadajcie tajemnice zalanego sufitu...:))))

      Usuń
  2. listki z kropelkami wgladaja cudnie,u nas slonce dzisiaj ,chociaz strasza ze od jutra deszcz,szkoda bo malz ma wolne dzisiaj i jutro lacznie z weekendzikiem 4 dni gdyby bylo ladnie to bysmy troche polazili tam i siam a tak chyba bedzie siedzonko w domu heee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie tak jest,że jak sobie coś zaplanujemy to wszystko idzie nie tak. U nas ma ponoć padać w sobotę czy tam w niedzielę ale później znów ma być słonecznie :)) Życzę by ta Twoja prognoza się nie sprawdziła i byście mogli "połazić" :))) Ja muszę do końca ogarnąć taras z kwiatów i przygotować się do zimy...

      Usuń
  3. Piękna ta nasza jesień, każda pora ma swój niepowtarzalny urok :) najbardziej spodobało mi się zdjęcie z bukietem z jabłkami! Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, z każdej pory roku można wyciągnąć coś pozytywnego. Właśnie ten bukiet bardzo mnie zaciekawił i nawet myślę o stworzeniu sobie podobnego :)

      Usuń
  4. I jak tu nie kochać jesieni oglądając takie widoki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie zawsze jest nam dane mieć taką jesień...

      Usuń
  5. moja ulubiona pora roku! teraz czuje ze zyje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty Aniu? Ja jestem dzieckiem lata i nie znoszę zimna!

      Usuń
  6. Ma urok , ma urok, przyznaję ale bez tego uroku tez mogłabym żyć.
    Znalazłabym mnóstwo innych urokliwych widoków. Och Beti, może i jest pięknie ale ja tak nie lubię zimna, opatulania się, wszechogarniającej pustyni przyrodniczej !
    Na szczęście u mnie dzisiaj słońce i do ogrodu pędzę dary jesieni wyciągać z ziemi, też tego nie lubię, obieranie, mrożenie. A w łapy zimno, ale dzisiaj Ci marudzę KOchana, i jak tu jestem to znowu przypomina mi się Twoje candy, pędzę bo przegapię, buźka jesienna ale ciepła pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha marudź sobie,jak Ci ulży...ja czasem też marudzę ;P
      Dla mnie sezon jesień-zima mógłby też nie istnieć,bo nie znoszę zimna...tylko szkoda mi świąt BN ;P Jak się posadziło to trzeba też zebrać warzywka ale pomyśl jaka satysfakcja zimą :)Buziaki

      Usuń
  7. Oczywiście jesień to wspaniała pora roku ! ..tylko ta ciepła jesień ;) ..a nie ta zachlapana ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,taką ciepłą to ja lubię,kiedy słońce świeci i nie wieje zimny wiatr :)

      Usuń
  8. A wiesz, bardzo lubię ten czas kiedy wszystko jest już w palecie od żółci przez czerwień, jeszcze zieleń i po pamarańcz, a do tego słońce przyświaca z niebieskiego nieba i wtedy ten kontrastem zachwycać się przestać nie mogę:))) Drugie zdjęcie - cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podoba ale czy lubię? Chyba wolę paletę zieleni i ciepło :)

      Usuń
  9. To zdjęcie z kropelkami rosy powaliło mnie!!!!!!!!!!! To jest najlepszy dowód na to, ze każda pora roku ma swój urok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no ma,tylko mniej nam się podoba jak leje i wieje ;P

      Usuń
  10. Zdjęcia pokazują najpiękniejsze strony jesieni :) i taka mi odpowiada- słoneczna, kolorowa. Jednak gdy przychodzi mi skrobac szyby rano przed parcą, albo gdy moje dzieci smarkają się niemiłosiernie- nie jest mi do smiechu :/

    Dzis jednak ślicznie świeci słoneczko i za oknem mam piekny widok, na czerwonego klona, więc mówie jesieni TAK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej jesieni chyba nikt z nas nie lubi,bo niby co w takiej fajnego? Nic. Za to jak słonecznie i ciepło to można się nią cieszyć :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Oby tylko brzydka pogoda nie ściągnęła Cię na ziemię hihi

      Usuń
  12. Ha no mowie ze masz Stajla ;P

    My dziś świętujemy ;) wiec cały dom w domu ( hahah nikt nie pracuje ) wiec jakiś obiadek i do lasu ;)

    MIŁEGO ISKIERKO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty w tym lesie wciąż szukasz,skarbu jakiegoś czy co? ;P

      Usuń
  13. Powalajace jesienne fotografie!
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, a przy słoneczku, bez deszczu i jesień jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, jesienne zdjęcia. Gdyby taka złota jesień mogła być aż do samej zimy byłoby genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesień jesień, a po jesieni ... ? :D
    U nas sloneczko, bezchmurne niebo, super pogoda ! Nie można jej zmarnować :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po jesieni przyjdzie okrutna zima z mrozem i wiatrem bleee :/
      Pogoda u mnie taka jak u Ciebie tylko mroźno

      Usuń
  17. Nie odmawiam jesieni piękna - bo piękna jest - ale jak się ma zasmarkane co chwila dzieci to i ta piękna jesień może obrzydnąć ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię jesień-właśnie taką jak na fotkach. W sumie dekoracja ze świecami w słoikach prosta do zrobienia w domach-a ładna :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką jesień to każdy lubi,gorzej z tą brzydką :/ Tak,tak,dekoracja prosta więc kazdy może wykonać w domu :)

      Usuń
  19. Zdjęcie tego małego cudaka z liściem w ząbkach jest powalający... A te ławeczki pod liścmi.... Poezja... Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Na tych fotach jesień na prawdę jest cudowna.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesień jaką pokazałaś na zdjęciach piękna.... taka ciepła w barwach... tylko podziwiać
    pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiać i modlić się,by się nasza nie zmieniła :P

      Usuń
  22. cześć :) wpadam pierwszy raz i już wiem,że zostanę :D milutko, przyjemnie tu i cieplutko :D sympatyczny blog :) piękne zdjęcia jesieni :D będzie mi miło jeśli wpadniesz do mnie sissi1910.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i obiecuję,że wpadnę do Ciebie :)

      Usuń
  23. Szkoda tylko, że u nas dzisiaj pochmurno i szaro. Ale może taka jesień przyjdzie. Cieplutkie pozdrowienia ślę Betuś, s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wciąż pięknie i słonecznie,mam nadzieję,że nic się w pogodzie nie zmieni...no może temperatura mogłaby być wyższa :)

      Usuń
  24. Witaj, zdjęcie z kroplami rosy na liściu - mistrzowskie. Piękne barwy, taka różnorodność, ale i tak przekornie powiem - nie lubię jesieni - po prostu jestem ciepłolubna i lato zdecydowanie wygrywa:))
    Pozdrawiam - Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam ale trzeba się z nią zmierzyć,jaka by nie była :) Oj tak,tak,lato to i ja kocham :))))

      Usuń
  25. Jasne ze jesien moze byc piekna... jest piekna ale tylko jak jest slonecznie... wtedy te wszystkie barwy az ciesza :) U mnie wyjatkowo dzisiaj deszcz, ale temperatury wysokie, wczoraj nadal w klapkach i szortach :)) Mysle ze duzo ludzi nie lubi jesieni poniewaz bywa krotka a po niej to juz tylko zimno, mroz, snieg.... dobrze jak jest, bo nie ma nic gorszego jak zimy bez sniegu... no ale narazie jest jesien i oby trwala jak najdluzej..sloneczna i urzekajaca nas swoimi pieknymi kolorami :))

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu zlituj się,że kochana,bo jak czytam,że Ty klapeczki,szorty nosisz to mam ochotę się pochlastać ;P Ogólnie sezon jesienno-zimowy jest zbyt długi i dlatego taki znienawidzony przez większość.
      Buźka

      Usuń
  26. Te piękne jesienne inspiracje to coś zdecydowanie dla mnie. Jesien uwielbiam , w szczególności za jej fantastyczne barwy.
    Pozdrawiam serdecznie
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za barwy to i ja lubię ale temperatury podobają mi się już mniej,co by nie powiedzieć,że wcale ;P

      Usuń
  27. Cudowne zdjecia :)))
    Ja wlasnie szaleje po Polsce i odwiedzam rodzinke, wiec poczatku jesieni nie moglam sobie piekniej wyobrazic ;)))
    Buuuziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu a wiesz,że ja myślałam o Tobie! :D Pamiętam,że mówiłaś,że jedziesz do PL ale tak długo była cisza w eterze,że zaczynałam się martwić. Fajnie,że się odezwałaś :**
      Tak,tak polska jesień w tym roku wspaniała :))

      Usuń
  28. Ja jestem zachwycona tym co widzę u ciebie ale rzeczywistośc niestety nie jest tak piekna, bynajmniej u mnie, cierpię z zimna, trzeba kupić to i owo...co mnie tez przeraża...ogólnie nie lubię i już, nie to zimno, ni ciepło...tylko choroby się imają;(
    Miłego weekendu kochana;*ściskam;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Taka złocista i ciepła jesień to cudna sprawa! Żeby nie to zimno, albo jakieś deszcze niespokojne to byłoby jak w bajce :) Ale ja nie mam co narzekać, przynajmniej dzisiaj, bo u nas było właśnie tak jak na zdjęciach, które przedstawiłaś :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny koszyk i słoiczki. Tak, zgadzam się w stu procentach - jesień ma swój urok! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń