sobota, 28 września 2013

Wkład do ramek

DZIEŃ DOBRY!


Jak się macie? Wreszcie mamy weekend,troszkę zimny ale słoneczny...przynajmniej u mnie :)
kto nie ma,niech zazdrości ;P


W poprzednim poście obiecałam Wam napisać,jak tanim kosztem zrobić nowy wkład do ramek.
Długo zastanawiałam się co w nie wsadzić,by było to w miarę efektowne i pomysł nasunął mi się sam,kiedy w jednym z marketów zobaczyłam plakaty.
Rozmiar 70/80cm wydawał się być idealny,do tego dwie duże białe kartki i zaczynamy.

Plakat podzieliłam na pół,górną część dodatkowo na trzy do trzech mniejszych ramek a dolną cześć w całości do jednej dużej.
Muszę jeszcze dopieścić małe ramki,bo mi się już bawić nie chciało i późno było a rodzinka chciała spać :)

Koszt 17,99 zł plakat plus 3,60 zł białe kartki 

Efekt? Oceńcie same :)








Jakie plany macie na dziś?  Ja idę na festyn do szkoły córki...sprzedaję żetony... ;)
Jeśli czas pozwoli zrobię Wam kilka zdjęć



Przypominam również o trwającym candy,kto się nie zapisał zapraszam TU !!
Zapisy do 31 października


MIŁEGO DNIA KOCHANI ;)


71 komentarzy:

  1. no tos narobila,tamtaka i kolorystyka zejefajna,zabieram i zwiewam:Ptakie moge u siebie powiesic bez pitu pitu:P
    ja wlasciwie wlazlam na komp by sprawdzic marynate do miesa, heee,ale jakos zawsze tak mi raczka w kierunku blogera ciagnie i co ,masz babo placek Beti wyskoczyla z fajnymi plakatami:P
    oplacalo sie hiiii,ja zaraz bede sie szakowala slicznie bo na miasto jedziemy,hmmmmmmmszkoda bo limity zakupowe juz wyczerpalam a jeszcze bym torebusie ladna chciala,moze uda mi sie jakas przemycic hiiii.................buziaka zostawiam i milej zabawy przy zetonach zycze:P***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wróciłam z festynu i zmarzłam okropnie! Słońce zaszło,zimno się zrobiło i do tego jeszcze wiatr...Teraz szybko musiałam sobie gorącej zupy nalać,bo aż mną trzęsło.
      Biorę kocyk,ciepłą herbatę i czekam na małża :)
      Naciągaj męża,torebka ważna rzecz hahaha.Ja to przy każdym zakupie butów,nową torebkę kupuję ;P Takie mój bzik :)

      Usuń
    2. haa mam, przywiozlam sobie:P
      wygrzewaj sie laseczka ,ja tez ide sie wygrzewac bo przeziebiona jestem,a mieszkanko odmienilas super ,czesto zagladm do ciebie sobie popatrzec ,tak mi sie podoba:P**

      Usuń
    3. Torebkę?? Hahaha spryciulo Ty :D Czyli rozumiem,że wyjazd udany :)))
      Ja cały weekend,no może nie cały ale niedzielę spedziłam przed tv i z gazetą w ręce.

      Usuń
  2. Pomysł i efekt super, ja ostatnio szukałam różnych szkiców, które również z powodzeniem można umieścić w ramkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Jest tego wszystkiego mnóstwo,tylko jakoś ciężko się zdecydować :)

      Usuń
  3. Ale u Ciebie przytulnie, jeszcze z tym misiem na pufie :)) obrazki wyglądają świetnie, polecam tylko zamiast kartki użyć grubszego kartonika z którego wygodniej się robi passe partout i nie faluje jak kartka. Chyba że źle widzę- z komórki ciężko się ogląda;) ja już czwarty dzień jestem z córką w szpitalu więc weekend raczej marny;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany,to dużo zdrówka życzę i jak najszybszego powrotu do zdrowia córci. Mam nadzieję,że to nic poważnego!
      Te zakupione kartki są z brystolu,tylko nie skończyłam jeszcze tych ramek.Trzeba przyciąć plakaty i umieścić tak jak trzeba,wtedy przestanie się falować ale bardzo dziękuję za radę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Fajny pomysł! Super cena, a efekt zachwycający!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    PS U nas też się dziś słoneczko pokazało :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kasiu ślicznie Ci dziękuję! :***

      Usuń
  5. ale klimacik cudnie - przytulnie bardzo mi się podoba


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to pięknie wygląda!!! Wszystko tak cudnie psuje do siebie Beatko...bardzo miłe mieszkanko:)
    Miłego festynu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś staram się jak mogę ale jak wiadomo nie na wszystko są fundusze więc trzeba sobie jakoś radzić :)

      Z festynu uciekłam bo było mi bardzo zimno ;P

      Usuń
  7. Pomysl super ! :)
    Oj jak mi sie marzy nad kanapa powiesic takie polki na zdjecia, ramki i rameczki... teraz mnie zainspirowalas i czas sie za to na powaznie zabrac :)

    U mnie upal, jakies 25 stopni...czekam na jesien :)))

    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu,nawet nie wiesz jak się cieszę,że ja Ciebie,moje guru inspiruję hihi :)))
      25 stopni?? Pakuję się i lecę do Ciebie...u mnie nawet 15 stopni nie ma :( buuuuuu

      Usuń
  8. Pomysł bardzo dobry. Niewielkim kosztem też można coś fajnego wykombinować.Prezentują się świetnie. Ja myślę nad galerią w przedpokoju-też chyba na czarno-białe się zdecyduje.
    Buziaki-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiczko zdjęcia czarno-białe zawsze są modne,zresztą jeśli będą to zdjęcia rodzinne to już w ogóle super :))

      Usuń
  9. Bardzo fajny pomysł z ramkami ;-) Uwielbiam biło-czarne fotografie ;-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,mnie ostatnio też właśnie takie najbardziej przypadły do gustu :)

      Usuń
  10. no i pięknie!Ale Ty pomysłowa kobietka jesteś ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny efekt...tylko teraz trza polowac na plakaty o ciekawej tematyce;) ze mna jest, było tak że widząc te wszystkie wspaniałe grafiki w internecie, czasopismach ubolewałam że nie mam drukarki by w każdej chwili móc wydrukować...gdy juz drukarka jest nagle nic mi sie nie podoba...no zła jestem na siebie jak nie wiem;-/
    udanego weekendu
    ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko plakatów w sklepach jest mnóstwo aż trudno się na coś zdecydować. Mnie mój urzekł tymi kamieniczkami...ta całująca się para,to czysty przypadek :) Chciałam wykorzystać tylko górną część...
      Ja z drukarką też mam problem,bo nie chce ona współpracować z obecnym systemem na kompie i czekam aż mi kolega nagra nową instalację do drukarki na płycie ale...on mi tak nagrywa jak ja Ci przesyłam hahaha ;P
      Ściskam

      Usuń
  12. Pomysł świetny na te obrazki.
    Nie rozchoruj się po tych imprezkach, tfu tfu tfu. Dzisiaj wieczorek pod kocykiem, a ja no cóż maluję pokój córki, bo jakoś ściany nie posują do nowego biurka, hi hi hi, buźka i trzymaj się cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na candy wpadnę jak będzie troszkę więcej czasu, muszę, bo miseczki są urocze, pozdrawiam

      Usuń
    2. Alicjo Ty to mnie zadziwiać nie przestaniesz kochana :) Pracuś z Ciebie ogromny!

      Usuń
  13. hej Beti! my dziś odpoczywamy u teściów:) byłam też dziś w ikei:D haha i znów kasę wydałam;)
    a co do ramek, to wyglądają fantastycznie! też m się marzy taka biała półeczka:) ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikea ma to do siebie,że tam zawsze się kasę zostawia hihi,ciekawe co przytargałaś do domku,hmm? Byłaś to trzeba było sobie półeczkę kupić ;P ...u mnie jedna leży na szafie u córki,bo nie wiem gdzie ją przykręcić :)

      Usuń
  14. Super pomysł. Fajnie to wygląda. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. efektownie! j bylam na spotkaniu blogerek a teraz ogladam SKYFAL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję,że spotkanie się udało :)...ja oglądałam kolejny raz Kac Vegas :P

      Usuń
  16. No, kochana, kolejny talent ujawniłaś! Super pomysł i wspaniały efekt! Brawo! Idę pobuszować u Ciebie, bo dawno czasu nawet na podczytywanie nie miałam... ehhh...
    Ściskam mocno:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi bo ja jak taki magik,wciąż coś nowego ;P Fajnie,że zajrzałaś,bo myślałam,że się na nas obraziłaś i rzuciłaś blogowanie...
      Buźka

      Usuń
  17. Betusia ...rameczki i plakaty wyszły super ! a podusia z jelonkiem w poprzednim poscie jest po prostu w deche hahah :))) super > Twoj domek kwitnie ... :))) Cmok cmok :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Alu,staram się jak mogę :)

      Usuń
  18. super pomysł! bardzo fajnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę super efekt:) gratuluję pomysłu- często te najprostsze są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,dokładnie tak jak napisałaś :D

      Usuń
  20. Pomysł wart nagrody :) Bo czarno-biały, bo w jednakowych niemal ramkach, bo w liczbie trzech i nad kanapą. Lubię tak ( dlatego też tak mam ;)). Buziak - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok,nagrodę sobie przyznałam hihi :))

      Usuń
  21. świetnie się przezetują:))) bardzo lubię czarno- białe zdjęcia, mają w sobię jakąś tajemnice:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też podobają ostatnio dość mocno zdjęcia czarno-białe :D

      Usuń
  22. Beti swietny pomysl:)) pieknie sie prezentuja:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Beti wspaniały pomysł, prezentuje się pięknie i są czarno-białe uwielbiam. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy pomysł z tym plakatem :)
    Ja to sie w końcu musze zmobilizowac do wywołania naszych zdjec slubnych i powsadzac je w ramki które świeca pustkami :)
    Ale ty masz tych poduch na kanapie, olaboga :D hehe :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ramki też stały dłuższy czas puste bo nie wiedziałam co w nie włożyć ale masz rację,koniecznie wywołaj i pokaż nam :D

      Poduchy to takie moje zboczenie,lubię jak jest dużo ;P

      Usuń
  25. Bardzo ciekawy efekt! Te obrazki są takie trochę 3D,jakby się wyglądało przez okno na starą kamienicę :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te kamieniczki spodobały mi się najbardziej,bo są takie piękne.To jak pamiątka z podróży :)

      Usuń
  26. no to żeś wymyśliła!!!!
    ciekawie to wygląda:))0
    nie rozchoruj się tylko , cmoki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście na katarze się skończyło ;P
      A no wymyśliłam,wiem hihi :)))

      Usuń
  27. pomysł fantastycznym jestem pod wrażeniem, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mi takie grafiki chodzą po głowie Beti. Fajnie to zrobiłaś. Bardzo pasuje do twojego saloniku. Buziaki, s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,wiem Sylwuś...tylko zdecydować się nie możesz hihi ;P

      Usuń
  29. jak dla mnie pomysł super....swietnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  30. Słoneczko Ci przynosze Betusia i czekam na nowy post !!! buziaki ::)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już wiem,dlaczego go tak dużo dziś było :))))

      Usuń
  31. Pomysł na wykorzystanie fotografii czarno białych, zamiast kolorowych plakatów, albo modnej ostatnio typografii coraz bardziej mnie przekonuje! U Ciebie kompozycja ze zdjęć wyszła rewelacyjnie! Pozdr! Julia

    OdpowiedzUsuń
  32. Czarno białe zawsze na czasie więc polecam i bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. dla mnie masz STAJLA .........( nic dodać nic ująć)

    BUZI

    OdpowiedzUsuń
  34. ale zmiany mnie ominęły. jest super.

    OdpowiedzUsuń