wtorek, 8 października 2013

Trochę przedpokoju


WITAJCIE!



Bardzo Wam dziękuję za tyle słów wsparcia pod ostatnim postem. Donoszę,że odpoczęłam psychicznie i fizycznie i wszystko wraca do normy.

***


Dziś zapraszam do przedpokoju,bo dawno go nie było. W zasadzie niewiele się tu zmieniło poza dekoracjami,bo lubię go takim jaki jest.
No może przydałby się nowy dywanik ale jak wiadomo chcieć a mieć to dwie różne sprawy ;P

Kupiłam ostatnio lustro w pepco i byłam zachwycona,dopóki nie wróciłam do domu i okazało się,że kolor ramy wcale nie jest tak idealny jak mi się wcześniej wydawało.
Na razie wisi,bo myślę,czy je pomalować na srebrno do obrazków czy na biało...
Jak się zastanowię dam znać :)







I to tyle z przedpokoju,bo nie za bardzo jest co pokazywać na 4m2.
Chciałabym jeszcze szeroką półkę nad drzwiami by postawić tam białe zamykane kartony na rzeczy pozasezonowe ale muszę zapytać małża czy istnieje techniczna możliwość :)

***

W kolejnym poście pokażę Wam cóż dzisiaj wymodziłam z jednej deski i dwóch płyt meblowych.



No to do następnego kochani :)




40 komentarzy:

  1. Super:-) jasno, swiezo:-) w pepco czasem maja faktycznie ciekawe rzeczy! Ja mysle czy nie wytapetowac jedna sciane w przedpokoju...w glowie mam juz wzor tapety...tylko jeszcze musze ja realnie znalesc:-):-) no i za tydzien bede miala nowe lampy:-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Jeśli czujesz,że tapeta to jest to czego potrzebujesz to szukaj odpowiedniej i przyklejaj. Znając Twój gust,to na pewno będzie świetnie :) Lampy,te co klosze pokazywałaś? To czekam niecierpliwie :)

      Usuń
  2. Techniczna mozliwośc zawsze istnieje tylko trzeba zrobic to bardzo dobrze, co by kartony na głowę nie pospadały :D
    Lustro bardzo fajne, a co do ramy to maźnij na biało i odrazu lepiej Ci się zrobi hihi :D
    I gdzie ta półkę zrobiłaś co ? Pochwal sie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi pierwsze o czym pomyślałam jak sobie to ubzdurałam w głowie,to jak spada nam wszystko na łeb ;P Małż by mnie zamordował chyba :))) Na razie muszę przymiarki zrobić,obmyślić jak to ma wyglądać i będę działała.
      Kurcze trochę mi szkoda tej ramy,bo jest ładna i tak się zastanawiam czy nie lepiej wymienić tych mniejszych ramek od obrazków,tylko,że wieszak też czysto srebrny...i znów mam zagwozdkę :/ Malować i tak na razie nie mogę,bo mi się dziś farba skończyła hehe :)
      Cmok

      Usuń
  3. Lustro fajne, tez miałam w łapkach ale ostatecznie zrezygnowałam bo ściany na powieszenie brak:) Srebrny kolorek zostaw na chwilę, pasuje jeszcze do tacy :) Jak się opatrzy wtedy możesz zmienić:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle kupuję a później kombinuję hihi :P Lustro ma niestety zupełnie inny odcień srebra niż reszta ramek i taca więc stąd ten dylemat

      Usuń
  4. Jak przyjemnie w Twoim przedpokoju:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć mały to bardzo go lubię,powiem nieskromnie :)

      Usuń
  5. Przedpokój jest uroczy, lampa zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się Kochana, że już lepiej u Ciebie;)
    Bardzo podobają mi się Twoje detale, które tworzą cudowny klimat;)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie lepiej,dziękuję :*
      Z tymi detalami to zwykle właśnie w przedpokoju mam problem...
      Uściski

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że nastrój już lepszy... ;) jestem za srebrnym lustrem, troszkę połysku w przedpokoju nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie Justynko :) Lustro chyba pozostanie srebrne,tylko zmienię mu odcień tego srebra

      Usuń
  8. Bardzo przyjemne Beti te Twoje "4m", lustro bardzo fajne, może na czarno? Chyba obok stoi jakaś czarna komórka. Buziaki, s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta czarna komoda to z salonu...mieszkanie mam tak wielkie,że nim się dobrze zacznie to już masz koniec ;P nie to co u Ciebie :)

      Usuń
  9. pięknie nastrojowo u Ciebie :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ty masz pięknie na komódce w korytarzu :) Udaje Ci się na niej utrzymać taki ład i porządek?
    U mnie zawsze jakieś klucze (nie tylko od drzwi), zabawki, czapeczki i inne rzeczy, które mogłabym wyliczać w nieskończoność i niestety nigdy nie ma odpowiedzialnego za to, że na mojej białej komódce leżą :) ach Ci mówię ...
    Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jednej zawsze jest czysto,tej z białą tacą...natomiast na tej drugiej różnie bywa. Zwykle moje i córki klucze lądują w koszyczku,który specjalnie na nie stoi,za to mój M. jak wyciąga wszystko z kieszeni,to ma gdzieś wkładanie tego do koszyczka bo cytuję "nie będzie szukał" więc cała zawartość leży i "eksponuje się" I mnie ręce opadają więc nic się nie martw :)))

      Usuń
  11. mnie sie tez Twoj przedpokoj podoba i ten kolor scian o mamuniu!!!
    lustro fajniste nie mam pomyslu na jaki kolor najlepiej pomalowac rame ,ja ostanio tace pomalowalam na bialo,wyszla mi fatalnie ,przeszla chyba sto poprawek,nie podoba mi sie dalej ,no ale coz na razie dam spokoj ,jak sie nie przyzwyczaje do nie j to ja wywale..................a mialam takie ambitne plany jesli chodzi o ta tace...........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinka z koloru jestem niesamowicie zadowolona,nie jest za ciemny i nie biały więc tak łapek na ścianie nie widać :P Lustro przemaluję sprayem jak znajdę odcień identyczny jak cała reszta moich przedpokojowych "sreberek" a na razie jest jak jest :)
      Czytałam u Bei,żeś coś tam próbowała zmalować ale Ci nie poszło...Pamiętaj kochana,że najlepsza do malowania jest farba AKRYLOWA!!! Innymi to nawet nie masz co próbować bo efekt będzie niedobry. Nic nie wywalaj,tylko kup papier ścierny,zetrzyj to co pomalowałaś i pomaluj od nowa akrylową i będzie gicior :))))

      Usuń
    2. Beti jak mam kupowac caly arsenal zeby znow narobic sobie roboty z glupia taca,kupie nowa ,wyjdzie mnie taniej hiiiii..................gdybym w schowku nie znalazla starej farby ,nie przeszlo by mi przez mysl by ja pomalowac............

      Usuń
  12. Beti bardzo ładnie u Ciebie:))) Twój przedpokój jest cudny:)))
    bardzo ładny masz kolorek:) mam nadzieję, że niebawem będę miała podobny u siebie:)
    kochana cieszę się, że już troszkę lepiej i nastrój, nastawienie są na dobrej drodze do poprawy:)
    ściskam Ciebie ciepło! czekam na następnego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny masz ten przedpokoik. Kolory subtelne, ładne dekoracje.... Mój przedpokój jest w ciepłych kolorach. Myślę nad zmianą zdjęć w ramkach. Może też kiedyś pokażę?Kurcze, ja się jakoś krępuję pokazywać swoje 4 kąty.... Zazdroszczę odwagi :)))
    Pozdrowionka ślę - D.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo milusi przedpokój Beti :):) ja mam lustro na ścianie w złotej ramie takie długie :) pozdrawiam Cię cieplutko :* Sissi

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny przedpokój + subtelne i klimatyczne dodatki ! Super

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też podoba się Twój przedpokój.
    Jest bardzo jasny, a to jest akurat w tym pomieszczeniu najważniejsze.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  17. minimalizm superowo!! i tak świeżo i jasno, miło się wchodzi do Twojego mieszkanka jak mniemam:)) pozazdrościć porządku i ładu:****

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba u ciebie, lustro świetny zakup!
    pozdrowionka przesyłam
    PS nie ma co się krępować tylko pokazywać 4 kąty ja mam małe i pokazuję .... a co tam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małe jest piękne:))) Nieważne, że mały ważne, że ładny!!! Bardzo podoba mi się, i świece są...jest klimat:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze cos mi sie nie wyswietla jak wstawiasz nowe posty. I mam takie tyly u ciebie; ) przedpokój taki jak ma byc.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze cos mi sie nie wyswietla jak wstawiasz nowe posty. I mam takie tyly u ciebie; ) przedpokój taki jak ma byc.:)

    OdpowiedzUsuń