sobota, 16 listopada 2013

Słodka,leniwa sobota :)



Witajcie w sobotę!

Dziś jest taki dzień,kiedy totalnie nic nie muszę. Robię to,na co mam tylko i wyłącznie ochotę.
To właśnie dziś upajam się ciszą w domu,bo oprócz mnie i zwierzaków nikogo nie ma w domu. To dziś nie muszę gotować obiadu i robić zakupów...bo zrobiłam je wczoraj.
To właśnie dziś nie latam na miotle ze ścierą,bo posprzątałam też wczoraj. A dziś...dziś tylko i wyłączenie słodkie lenistwo!
Leżę sobie na kanapie,otulona ciepłym kocykiem.Popijam herbatę z cytryną i miodem,trochę "kręcę" pilotem,podczytuję świeże gazetki i niesamowicie cieszę się tym stanem.


W domu pojawiły się nowe sznury lampek,kupiłam je w ciemno i przyznam,że nie spodziewałam się,że będą dawały tak fajny klimat. Są na baterie więc można je zabrać tak na prawdę wszędzie.
Gdyby ktoś był zainteresowany znajdzie je w Jysku,cena 25zł





Jest też nowy kocyk. Do kompletu z poszewkami. Wczoraj chciałam dokupić jeszcze jeden zestaw w bieli do pokoju córki,niestety już się nie załapałam :/





Ściskam Was ciepło i znikam dopić moją herbatę nim wystygnie do reszty.


Papasie!!







76 komentarzy:

  1. Widziałam te lampeczki ale przeszłam obok nich zupełnie obojętnie. Dopiero teraz , na Twoich zdjęciach widzę jakie są śliczne...
    Spokojnego weekendu
    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne jeszcze zdążysz kupić,przecież do świąt jeszcze daleko a to stała oferta :)
      Buźka

      Usuń
  2. Na kocyk się załapałam ale poszewek już nie ma,jestem zła bo nie zdąrzyłam.Ale trudno.A po lampki podjadę,bo ślicznie wyglądają.Masz cudnego konika na półce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzień później to po tym asortymencie było już tylko wspomnienie a chciałam dokupić jeszcze białe poszewki i kocyk do pokoju córki. Trudno,może jeszcze coś rzucą przed świętami. Beatko konika kupiłam w zeszłym roku w pepco.Zaglądaj,może będą :)

      Usuń
  3. U mnie też leniwie, nie wychylam nosa z domu. Świątecznie się robi u Ciebie, uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powstrzymuję się ale kiepsko mi to wychodzi.Coś czuję,że do Mikołaja to będzie iście świątecznie ;P

      Usuń
  4. Ha ha ha , mam cztery poszewki i kocyk, właśnie w szarości.
    I dzisiaj też się pochwalę, hi hi hi . 8 zł za poszewkę to darmo a jakie fajne . Lampek nie widziałam, przeleciałam wczoraj jysk i nie wpadły w oko. Fajnie wyglądają. Kupiłam też wczoraj gazetki o 3 w nocy czytałam po pracach technicznych z bombkami. Tak mi się spodobały robione bombki Kasi. Już pojechały w świat. Ja też mam wolny wieczór, hi hi hi, fakt dzieci są , ale ąż pojechał do znajomych na imieniny i wróci jutro. My zostaliśmy bo Misiek chorował na grypę żądkową , ja przedwczoraj cierpiałam i zostaliśmy odpoczywać. Tak więc młody zaraz wstanie/ długo śpi/ dostanie obiad , Milena idzie do koleżanki za płot. Luzik, komputerek, gazetka, tv , może coś pokończę szyć. Wieczór na luzie. Pozdrawiam cieplutko, jakoś mi się rozpisało hi hi hi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam cztery ale chciałam jeszcze białe...nie załapałam się ;/ Dziś mam pełną chatę ale na szczęście idzie się wyciszyć :)
      Zdrówka dla synusia życzę a Tobie miłego odpoczynku :**

      Usuń
  5. Takie soboty to ja też uwielbiam...właśnie błogie lenistwo...a w Twoim domku aż chce sie siedzieć na sofce i tak po prostu wypoczywać:) pozdrawiam leniwie, Basia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu,powiem Ci,że bardzo lubię tę moją sofkę,zwłaszcza wieczorami :)))
      Ściskam

      Usuń
  6. Beti czekaj ja lece do ciebie,hiiiii ,tak fajniutko sie u ciebie zrobilo juz troche swiatecznie,my wrocilismy wlasnie z iasta tam juz tez troche swiatecznie zaczyna sie robic,przyznam ze lubie ten czas hiiii,ja tez kupilam sobie lampeczki gwiazdeczki ,jestem troche rozczarowana hiiii,swieca slicznie ale nie zauwazylam ze nie sa w jednym ciagu tylko takie jakies hiii,nie wiem jak to napisac do powieszania na okno sa ale moze w jakims pojemniku zdadza egzamin hiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelcia ŻYJESZ ????????? Kurcze przyszyłaś się do maszyny ;P

      Zajebioza ta twoja chata ;P ale BETI TY WIESZ ;P

      Usuń
    2. zyje ale jakos nie ma komu u mnie cos skrobnac na blogu ,a maszyna zabiera mi duzo czasu bo wprawy nie mam ,ale mam zaslony teraz fajne w kuchni tralalala hiiii:P***
      i tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyle planu jesli chodzi o maszyne hiiii

      Usuń
    3. Ewelinko doskonale rozumiem i wiem,że jak już dostanę maszynę,to też zapewne zaginę hihi Szyj,szyj a na święta będzie wow! A nie myślałaś,by te gwiazdki powiesić właśnie na oknie?? Widziałam w kilku magazynach i bardzo mi się podobało! Ja muszę kupić lampki na dwór,bo w tym roku mam zamiar przystroić i tarasik :)))

      Pati nie wiem czy zajebioza ale bardzo ją lubię...kocham hihi :)))))

      Usuń
    4. No to czekam na efekty czekam czekam ;)

      Ja wiem cicho tam ;) jest cudne ;)

      sprawdzasz czasem @ ;P

      Usuń
  7. Ooo widzę, że podobnie spędzamy sobotę :)! Ten kocyk jest super, jutro zamierzam na niego zapolować i mam nadzieję, że jeszcze będzie w sklepie.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dobrego polowania,bo z tego co wiem ciężko jest ;P
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Jaki fajny klimacik juz sie u Ciebie tworzy:)))a na ten kocyk i ja mam chrapke ale pewnie juz nie bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana,skiknij do sklepu a nuż znajdziesz :)

      Usuń
  9. No masz, a ja dziś byłam w Jysk i nie zauważyłam tych lampeczek! A takie są fajne :)
    No i ten kocyk! No nie, jutro muszę pobiegać po sklepach, takiego mi smaku narobiłaś kochana!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu to miłego biegania Ci życzę a przede wszystkim owocnego :)

      Usuń
  10. Bardzo podobne lampki kupiłam w castoramie, też polecam:) A kubas cudny:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W castoramie wieki nie byłam,bo mam dość daleko a nie chce mi się na drugi koniec miasta zasuwać :)

      Usuń
  11. Dobrze choć popatrzeć jak ktoś się pięknie leni:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dziś pracowałam, a po pracy musiałam posprzątać. Teraz leniuchuję przy książce o fotografii z przerwami na internet i TV. Kocyk fajny :-) Nie skusiłam się na niego, bo już mi funduszy zabrakło, ale dokupiłam jeszcze jedną poszewkę: jednolitą czerwoną.
    Super te lampki z jysk. U mnie zapasy lampek zrobione w PEPCO. Wyprzedają z poprzednich lat, więc kupiłam sobie takie najzwyklejsze żeby zastąpić spalone z cotton-balsów. Zawsze to o te 20zł taniej niż gdybym zamawiała oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też oglądałam w pepco i chyba nawet było ich więcej i tańsze.Kurcze całkiem nie pomyślałam ale tak to już ze mną jest. Teraz szukam zewnętrznych do przystrojenia tarasu.Tak mnie naszło w tym roku :)
      Kurka strasznie choruję na te cottony ale drogie są a zwykle trzeba kupić coś innego...Kiedyś się wreszcie skuszę :)

      Usuń
  13. zazdroszczę. kocyk bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że ja nie miałam takiego leniwego dnia, ale za to jutro wypoczynek na baseniku, poszalejemy na zjeżdzalniach hihi :D
    Bardzo ciekawe lampki, miałam kiedys w takim kształcie i wyglądzie wisior hihi ;)
    Pozdrawiam i miłego wieczora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie masz,ja na basen nie chodzę,bo mam uczulenie na chlor :( Zwykle tylko robię za kierowce córki i jej koleżanek...
      A wiesz,że ja też miałam taki wisior? :D

      Usuń
  15. och jak Ci fajnie dzisiaj było :)
    Lampki dają fajne światło takie nastrojowe :) tak potrzebne o tej porze roku :)
    Ściskam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było fajnie,było do wieczora.Później rodzinka wróciła i czar prysł już od drzwi..."jesteśmy głodni! szybko!" Dziś natomiast nawet można się wyciszyć :)

      Usuń
  16. Ach i "nasz" kocyk! Mam i ja!
    Zazdroszczę takiej soboty! I pozdrawiam. Viola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiać mi się chce,bo na święta wszystkie blogowe dziewczyny "wystawią" biedronkowe poduchy i kocyki hihi :))))
      Buźka Violu

      Usuń
  17. mam i ja kocyk w szarościach, niestety poszewek już nie było Za to ten kubek z krzyżykowym serduchem chętnie bym Ci skradła:)))U mnie sobota pracowita ale bardzo przyjemna - robiliśmy z dziećmi ozdoby świąteczne z masy solnej...Sporo tego wyszło....Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miko ubeczek znajdziesz w tesco za grosze.Byłam bardzo mile zaskoczona ceną a i kawa inaczej smakowała :)
      Ozdoby z masy solnej robiłam z córką dwa lata temu,była niesamowita zabawa!
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. kubeczek cudny... mam podobny kocyk tylko w czerwieni... wszystkie kolory miałam we wózku bo nie umiałam się zdecydowac a jednak czerwień została hihi

    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz,że ja też nie mogłam się zdecydować pomiędzy szarym w renifery a szarym w gwiazdki? Tak stałam i przekładałam,wyciągałam po czym znowu wkładałam...jak wariatka jakaś hehe
      Buziaki

      Usuń
  19. Powiem tylko jedno -Szczęściara!!!
    Miłego leniuchowania :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nią być,sama się uszczęśliwiając a co! :)

      Usuń
  20. Robi się świątecznie:)
    Ja w sobotę nie leniuchowałam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie chwile to ja też lubię najbardziej:-) lampeczki wyglądaja super, domyślam się, że wieczorkiem najfajniej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorkiem pali się co może i lubię dlatego tak wieczory,bardzo nastrojowe :)
      Leniuchować każdy z nas lubi ale nie każdy na leżąco!
      Buziak

      Usuń
  22. Fajna sobotę miałaś Beatko, bo ja przy maszynie sobotę spędziłam, buuu...
    Kocyk śliczny, światełka z Jyska bardzo mi się podobają...no i kubeczek masz przecudnej urody:)
    Miłej niedzieli życze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu gdybym miała maszynę to też bym sobie coś grzebała ale mój Mikołaj się bardzo ociąga a obiecał mi prezent w listopadzie ;P

      Usuń
  23. Uwielbiam takie chwile ładowania akumulatorków... ;) Wszystko podziwiam. W Jysk dawno nie byłam, a tam takie pokusy! Kubek! Kubek masz CUDNY!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana pokus wszędzie teraz pełno,trzeba tylko pieniądze trzymać mocno,bo można pozbyć się ich do reszty ;P Kubeczki znajdziesz w tesco!

      Usuń
  24. takie dni, to ja uwielbiam!Kochana mamy podobny gust -lampeczki w serduszka-też nie przeszłam obok nich obojętnie;))))
    buziaczki;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba zafundować sobie odrobinę luksusu,czyż nie? Lampki to czysty przypadek ale bardzo lubię jak są włączone :)

      Usuń
  25. Jak ja lubie takie dni! Na takie łikendy czasem czeka się cały tydzień:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi,choć to ostatnimi czasy wyjątkowy luksus...

      Usuń
  26. Beti kochana a tutaj już niedziela;) u mnie właśnie ona taka troszkę słodka i troszkę leniwa:))) wypoczywam, czytam gazetki i wcinam smakołyki... zaraz czas na trening, a później jeszcze troszkę na blogach posiedzę:) sliczne te lampki i pledzik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie taki powinien być weekend!

      Usuń
  27. Ależ przytulnie się robi...za to właśnie uwielbiam ten czas, jest wspaniale...kocyk do zakochania i ta Twoja półka, no napatrzeć się nie mogę;))
    Ściskam Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :** Ja też bardzo lubię ten czas :)

      Usuń
  28. Hej, nie ma jak leniuchowanie. Ja dopiero teraz mam wolna chwilę :/ Przytulnie i nastrojowo u Ciebie.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca pracą ale odpoczywać też trzeba kiedyś

      Usuń
  29. Las fotografias trasmiten, son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, es genial, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Swego czasu pufy robily furore, a teraz poszewki i pledy ;)))
    Buuuziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się wszystko zmienia,prawda? Ciekawe co będzie modne za jakiś czas :D

      Usuń
  31. fajny klimacik u Ciebie :))))
    leniwa sobota to coś wspaniałego :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zyczę takich leniwych dni :)

      Usuń
  32. Pięknie u Ciebie , leniwe soboty to jest to czego nam do szczęścia potrzeba :-).
    Pozdrawiam i zapraszam na Candy : http://deco-florentine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,odpoczywać też trzeba by się nie wypalić.

      Usuń
  33. Hej, jakiś czas temu powstał projekt Wschodzące Gwiazdy, który głównie ma na celu stworzenie "bazy" blogów, poprzez udzielanie nam wywiadu prezentując siebie i swojego bloga.
    Jeśli jesteś zainteresowana to serdecznie zapraszam :)

    wschodzace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Pieknie jest! Stworzylas taki mega przytulny klimat! Tak wlasnie lubie odpoczywac:)
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana,to wszystko wynika z tego,że lubię ciepły klimat w domu :)

      Usuń
  35. Kocyk pięknie się prezentuje:-) Polowałam na niego, niestety "zdobyłam" tylko poduszki z tego wzoru.

    www.onabuduje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocyka zazdroszczę jest niesamowicie zimowy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę takiego stanu ducha i kocyka i ślicznego kubeczka...

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń