piątek, 22 listopada 2013

Zakochałam się!

Witajcie kochani :)

Dziś chcę Was zabrać do miejsca,które zdobyło moje serce...w którym zakochałam się na zabój.
Miejsce niepowtarzalne,nietuzinkowe i niesamowicie wysmakowane.
Znajdziecie tam mnóstwo inspiracji,postów pokazowych jak zrobić coś wielkiego z niczego.
Jestem oczarowana!!

Zapraszam do świata Nigel :)
I uwierzcie,że po wyjściu z niego,już nic nie będzie takie samo!
























I co Wy na to? 
Pięknie,prawda??

Więcej oczywiście na blogu Nigel

Pozdrowionka











49 komentarzy:

  1. Jak pięknie!!!Jaki wspaniały, cieplutki klimat!rozmarzyć się można;)
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!!!! Bardzo mi się podoba .....
    Ps. Dzisiaj Beti mamy takie same myśli (marzenia), hi, hi, hi. Zajrzyj do mnie :))))s.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beti Skarbie byłam tam już i nawet podglądam sobie z cichacza ;) Jest cudownie ;)

    Dziękuję Ty wiesz za co ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. no miałaś rację kochana....przepadłam bez dwóch zdań :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie to mało powiedziane.

    OdpowiedzUsuń
  6. juz podpatrzylam pomysl z ta latarenka zawieszona na scianie..genialnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne miejsce, nie dziwię się że tak Cię urzekło :)

    ściskam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigel ma bardzo przytulny domek i fajny rozkład pomieszczeń. Uwielbiam takie połączone ze sobą strefy, oddzielne a jednak ze sobą ściśle powiązane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ,wysmakowane wnętrze w każdym detalu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!!! Super perełkę nam pokazałaś :) Przepiękne!!!!!
    Moje klimaty jestem pod ogromnym wrażeniem!!!!!!!!
    Dziękuję Ci Beti za cudowną inspirację!!!!!!!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. no kopara opada!!:Plece na bloga sobie pobuszowac :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekne wnętrze, idealne! Jednakże my, oglądający, często nie zdajemy sobie sprawy jak bardzo wszystko jest przemyślane, poparte niesamowitą wyobraźnią przestrzenną, umiejetnością łączenia przedmiotów tak aby nie przesadzić a uzyskać efekt harmonii.Nie wiem, może Skandynawowie mają to po prostu we krwi, nam jeszcze do tego daleko. Wspaniała inspiracja, dzięki, że się podzieliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie , i choc chodzi za mna minimalizm , japonszczyzna to podoba mi sie i troche ciagnie do poduszek , przytulnosci ...Iwona

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, idealnie, świetny klimat, w takim miejscu się odpoczywa :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne klimatyczne wnętrza! Latarenka zawieszona w ten sposób podbiła moje serce :) PS - jestem u Ciebie pierwszy raz i od razu przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest miejsce w którym na prawdę można zakochać się na zabój.
    Cudowna inspiracja.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widze Ciebie własnie w takim wnętrzu ...:) Idelanie do Ciebie pasuje :)))
    ... ale teraz kochanie chodz do mnie na candy bo ideanie jest włąsnie dla Ciebie ... :)) Kissssss

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mogłabym tam zamieszkać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Biel, drewno, kosze, odrobina błysku !!!!! Łał, dodałabym tylko zagłówek w sypialni i się wprowadzam. Kupiłam nawet taki podobny lampion, tylko z inną rączką, szukam świeczników srebrnych, lubię szkło. Ale po co mi te pierdoły, jak się tam wprowadzam i mieszkam, jest wszystko !!!!! Beti , teraz nie odejdę od ekranu a kto ugotuje zupę ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zakochałam !!!!!!!
      Zajrzałam na grudzień ubiegły rok i chcę takie święta !!!!!!! O takich marzyłam !!!!!! Widziałaś ?

      Usuń
    2. Alunia ja już całego bloga przeglądnęłam i wciąż czuję niedosyt. Widziałam różne ładne i bardziej ładne wnętrza ale to zwaliło mnie z nóg!!
      Buziole

      Usuń
  19. Bajka! Detale i rośliny w koszykach robią swoje..., bardzo mi się podoba lampion zawieszony na ścianie:) Śliczne.
    Pozdrawiam-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne inspiracje dziś zamieściłaś :-). To wnętrze jest tak spójne kolorystycznie i zarazem przytulne, że gdybym takie miała, to nawet bym z turkusów zrezygnowała ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym z wielu rzeczy zrezygnowała by tam mieszkać :D

      Usuń
  21. Piękne miejsce! Urządzone ze smakiem i klimatem :) Można się zakochać...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne miejsce ,urządzone z wielkim smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przytulnie a lustro okrągłe jest boskie:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  24. Cholerka!!!!!!!! Do tej pory lubiłam moje mieszkanie a teraz to bym powymieniała wszystko w diabły.... Cudowny klimat...pozostaje wzdychnie...

    OdpowiedzUsuń
  25. Biegnę Kochana, podoba mi sie szalenie...jest cudnie;))
    To lustro okrągłe jest bosssskie;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam tu już wczoraj, obejrzałam, oniemiałam z zachwytu i ... uciekłam ;) Dziś jestem ponownie, po 8 godzinach zajęć, żeby odpocząc i pomarzyć. Gdybym miała taką szansę w życiu,że mogę jeszcze raz, od nowa, urządzić dom, z pewnością szukałabym tu inspiracji. REWELACJA :D Buziaki posyłam - M.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też bym się zakochała!
    Piękne wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne, klimatyczne, takie "wymuskane" wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiscie ladnie...:) a to lustro mega fajne:)))!

    OdpowiedzUsuń
  30. Witm cie ciesze sie ze znalazlam twoj Blog jest sliczny .
    Masz racje klimat jest przytzlny i cieplutki takie lubie
    Wlasniet i te Lustro ho ho...
    Pozdrawiam i sciskam
    Maggi

    OdpowiedzUsuń
  31. Z kawa w reku ide pobuszowac po jej blogu :)))
    Buuuziolki

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne to wnętrze, nie dziwię się, że Ci się podoba. Mnie od razu przyciąga taki spokój i brak bałaganu ;))

    http://bloggroszkowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne wnętrze takie w moim stylu, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń