wtorek, 26 listopada 2013

Szkiełko i sreberko



Witajcie!

Jak się macie? U mnie poza problemami z komputerem a właściwie za sprawą wirusa,który zaatakował i sparaliżował go na amen i poza fotką z fotoradaru wszystko dobrze :)
U mnie to już tak w zasadzie normalnie,że ledwo punkty karne mi się wyzerują po roku,dostaję kolejny mandat. Ale do rzeczy!

Bardzo się cieszę,że dom Nigel tak Wam się spodobał,ja wciąż jestem pod jego urokiem :)
Witam również nowych obserwatorów,fajnie,że jesteście! Dziękuję!

Dziś chciałam Wam pokazać maleńkie paterki z kloszami,jakie udało mi się kupić zupełnie przypadkowo.
Są urocze i co by do nich nie włożyć wygląda dobrze.Można też zastosować bez kloszy jako świeczniki.

Jest też nowe sreberko,nawet dwa...gwiazdka i serduszko...tego ostatniego zapomniałam ująć na foto,bo wisi na razie na klamce okiennej.Później zawiśnie na sznureczku z resztą towarzystwa w oknie.
Postanowiłam dokupić jeszcze kilka sztuk.




Zza okna zniknęły pelargonie a pojawiły się zielone gałązki choinki. Wczoraj zakupiłam lampki zewnętrzne,dwa opakowania,które ozdobią parapet i poręcz.
Przynajmniej na dzień dzisiejszy mam takie założenie :)





Wszędzie wiszą anielskie skrzydełka...





a na kanapie swoje miejsce znalazły poduszki z reniferami...tymi samymi co i Wy macie :)))





I tak powoli,pomalutku dążymy w kierunku świąt.
W najbliższym czasie muszę zorganizować jakiś stroik adwentowy,bo czasu jest bardzo mało!


Pozdrawiam Was ciepło,bo za rogiem czai się zima :)



Ewo i Beatko bardzo mi przykro ale nigdzie nie ma reniferów ale nie poddaję się i nadal szukam!










72 komentarze:

  1. Beti jak Ty zawsze ze smakiem udekorujesz dom :))))))
    fantastyczne ozdoby :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomalutku dazymy w kierunku Swiat ??? przeciez u Ciebie klimat w pelni...cudownie ♥ Ja chodze zla jak osa i sie modle, zeby obylo sie bez ortopedy. Mialam maly domowy wypadek i jak sie do 2 dni nic nie poprawi, to bedzie skierowanie na rendgena :-(
    Buuuuziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty,Madziu to dopiero wstęp :P Tak za dwa tygodnie zacznę powoli wkraczać w te klimaty :) A co zrobiłaś? Tylko mi nie mów,że spadłaś z krzesła czy drabiny! Właśnie ostatnio tak niefortunnie się ześlizgnęłam,na całe szczęście dobrze się skończyło :) Trzymam kciuki,by skończyło się na strachu!

      Usuń
  3. te renifery sa swietne.ze masz do tego wszystkiego jeszcze kocyk...to juz skandal!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha skandal mówisz? No niech będzie! Z samego rańca byłam w sklepie by mi nikt nie wykupił :P

      Usuń
  4. Beti ja wymyslam ? hihi nie napisze nic więcej :P
    Stół mój zdecydowanie za wielki 90x160 to stanowczo za wiele, ideałem byłoby gdby go nie było a zamiast tego staneła komoda- ale mąż ... hihi także szukam 80x120 ale czy takie robią ? jednak nie chce rozkładanego :P Rzeczy z biedro fajniutkie i cała reszta również... a ja żyje chyba tydzień do tyłu bo myslałam że pierwszy jest za 2 tygodnie hihi
    Mamdatami sie nie przejmuj, my ostatnio dwa razy w ciagu tygodnia zaplacili w euro hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheheh Kasiu to był taki żarcik :)) Nie rezygnuj zupełnie ze stołu,bo będziesz żałowała! Ja właśnie kombinuję jak wcisnąć większy a mam 160/90cm i koniecznie musi być rozkładany. Zapomniałam tylko męża uprzedzić hehehe ;P Pewnie i tak w tym roku go nie zmienię,bo święta blisko a stół to nie mały wydatek. Jak dobrze pokombinujesz to gdzieś wciśniesz dodatkową komodę :)

      Mandatem się nie przejmuję,akurat jechałam męża autem więc będzie na niego haha
      Buziaki

      Usuń
    2. Beciaku poszło coś gołębiem internetowym do ciebie :D

      Usuń
    3. ok,ok słyszę jakieś pukanie dziobem o parapet :P

      Usuń
  5. też obmyślam skrzydełka, których u mnie pod dostatkiem, ale to za chwilkę:)0
    zimowo już u Cię, że hej .
    jedna fotka więcej jedna mniej, któż by się przejmował cmoki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzydełek u mnie dużo ale takich małych a ja bym chciała takie duże na krzesła ale nigdzie nie ma :( Beatko zimowo bo i śnieżek delikatnie sobie prószy więc poczułam zew świąt na maksa ;P
      Cmokaski

      Usuń
    2. jeśli masz ochotę na skrzydełka to możesz internetowo kupić w "godan"
      a u mnie śniegu ani widu, ani śladu ;(

      Usuń
  6. jak już Świątecznie się robi :))))
    pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo urocza mała paterka z kloszem. Bardzo świątecznie się zaczyna już u Ciebie robić. czas ucieka jak oszalały więc trzeba brać się za przygotowania świąteczne :)
    Ściskam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie,bo jak tak dalej pójdzie to się nie wyrobimy :P

      Usuń
  8. No to widzę, że mamy ten sam problem. Ja wczoraj wydałam kasę na nowy komputer :) Fajnie, że nowy, ale kasy szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście mam już problem za sobą a komputer mam nowy,ma zaledwie trzy miesiące :)

      Usuń
  9. Oj, taka paterka przydałaby mi się, nieduża i nawet kilka hi hi hi. Kalendarz adwentowy powiesiłam ale co się namordowałam, pół dnia , i nie sądzę żeby Cię powalił, ale starałam się , hi hi hi. może jutro uda mi się pokazać , bo jeszcze ciasteczka chcę dzisiaj upiec.
    Ślicznie wygląda kanapa i cała dekoracja świąteczna. Śliczne te skrzydełka, już kombinuję jak je zrobić, ale chyba oszalałam. Aha, ja jeszcze też nie mogę dojść do siebie i codziennie muszę sobie popatrzeć na domek Nigel, inaczej nie zasnę , hi hi hi , pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paterki były dwie ostatnie i najpierw kupiłam jedną ale jak przyjechałam do domu to stwierdziłam,że jakoś tak dziwnie i samotnie wygląda i na drugi dzień z samego rana jechałam po drugą.Na szczęście była :) Piórka kupiłam z Auchanie po 2,99zł ale wiem,że w zeszłym roku były też w pepco. Alunia ja widzę,że moc w Tobie drzemie i nie ma rzeczy niemożliwych :D Na pewno powali,bo już same pudełeczka są śliczne :)) Co do domu Nigel,to ja też przed zaśnięciem sobie oglądam hahah Jakie wariatki!! :**

      Usuń
    2. Ale się uśmiałam !!!!!!! i nie mogę przestać !!!!!
      Co do papieru, to tylko serwetki papierowe ale śliczne wytłaczane, te srebrne, kupiłam w Rossmanie i czarne w groszki. Reszta to po prostu bibuła z papierniczego, czarna , biała i srebrna po jednej stronie a po drugiej szara. Ot i cała tajemnica. Ale co do serwetek to śliczne ma Rossman, kupiłam tez w gwiazdki ale niestety złote ale może gdzieś indziej byłyby też i szare, buźka

      Usuń
  10. Kochana jak u Ciebie już pięknie Świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,bardzo lubię przygotowania do świąt :)

      Usuń
  11. Beti, pięknie się u Ciebie srebrzy:) A z tym kalendarzem to jeszcze jest czas, albo zawsze można kupić z marketu i raczyć się czekoladkami:D Buziaki i głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z marketu to takie mało urodziwe są i mało ciekawe :P

      Usuń
  12. superasne te twoje ozdoby,nam zdjecie z radaru nie grozi haa wczoraj jechalismy na frankfurt wieczorem 10/hhaaa i wyprzedzalismy tych co jechali 5/h ,taki byl tlok na autostradzie a to wszystko przez to ,ze zachcialo nam sie jechac wieczorem jak wszyscy wracali z pracyheee..................buzka ***i pilnuj lapka przed wirusami hiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prędkość widzę zawrotna była hihi Podziwiam męża za cierpliwość bo mój by mnie wyzywał,że znów coś wymyśliłam a zawsze to moja wina hehe A tak poważnie to u nas jest dokładnie tak samo.Jak popada śnieg to już w ogóle będzie masakra!

      Usuń
  13. świątecznie u ciebiei pieknie. U mnie swieta jeszcze daleko...

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie takie fajne paterki z przykrywką upolowałaś? Już tak świątecznie przytulnie się robi i ten reniferek na tacy bardzo fajny! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paterki kupiłam w sklepie "Witeks",wiem,że istnieje też sklep internetowy :)

      Usuń
  15. śliczne paterki ! a te skrzydełka cudne uszę sobie takie sprawić ;)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzydełka są bardzo słodkie jak to moja córka ostatnio stwierdziła :)

      Usuń
  16. Moja Ty dobra duszyczko!!!! Daj sobie spokój z tymi reniferkami, jeszcze kolejny mandat (tfu) zapłacisz:))) Szkiełko na nodze CUDOWNE!!! I te wszystkie dodatki tak ślicznie wkomponowałaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kracz Ewcia,nie kracz! ;P Obiecałam,że poszukam to poszukam :)

      Usuń
  17. Piękne te dążenia w kierunku świąt . Poduchy bardzo mnie zachwyciły :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. No to widzę, że u Ciebie też święta ruszyły! :) To taki fajny czas :) Śliczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu toż to dopiero wstęp i zapowiedź :))

      Usuń
  19. Teraz bardzo żałuję ,że nie kupiłam tych poduch bo wyglądaja rewelacyjnie i do tego ten kocyk mmmmm bajka! Paterki również barzo mi się podobają ,widzę ,że u Ciebie już bardzo świątecznie ,a ja daleko w lesie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pora z tego lasu wyjść! :)) Małymi kroczkami idziemy w stronę świąt :)

      Usuń
  20. Cieplutko i świątecznie :) Klimacik , jak malowanie ! Pozdrawiam cieplutko- M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Już się robi fajnie, świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie wszystko do siebie pasuje i elegancko wygląda!:) Jestem zachwycona! :) Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ta półka za kanapą to był bardzo trafiony pomysł. poduchy i kocyk pieknie się wkomponowały. w ogóle tak przytulnie u ciebie. ale w sumie to nic nowego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie sie robi u Ciebie Beti. Polka za kanapa strzał w 10!! Super wyglada. I te reniferki, i skrzydelka ... I tacki skradlabym Ci!!!
    :))))s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się ona też tam bardzo widzi ale mój mąż wciąż narzeka,bo wali rękoma w nią jak sobie zagłada za głowę haha :)))

      Usuń
  25. kochana śliczne te Twoje szkiełka!:)))
    jak u Ciebie przytulnie z tymi poduchami na kanapie:) mmm poleżałabym sobie na niej troszkę;)
    buziaków moc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam Aniu,dołożę jeszcze dwie dla wygody :D

      Usuń
  26. Ślicznie, ciepło i bajkowo :) Półka się sprawdza!!!
    Buziaczki-D.

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochałam się w tych wszystkich szkiełkach...cudne te klosze wszystkie;)
    Przytulnie i czuć klimacik wkradających się świąt;))
    Uściski Kochana;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, ale perełki!piękne!stworzyłaś cudownie klimatyczny kącik;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ się u Ciebie pięknie świątecznie zrobiło!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. Widze ze u ciebie juz zimowa atmosfera w pelni :) Poduchy z reniferkami superowe :)

    Z przyjemnoscia dolacze do grona stałych bywalców :)
    W wolnej chwili zapraszam na metamorfozę mojego przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Zajrzę na pewno :)

      Usuń
  31. a ja jeszcze nie mam w domu nic świątecznego, prócz choinki makaronowej:). Podobają mi się reniferkowe motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale jasno i świetliście! Delikatne dekoracje, ale dużo się dzieje u Ciebie! Poduchy z reniferkami i koc bardzo oryginalne :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń