niedziela, 1 grudnia 2013

Pierwsza świeca zapalona



I mamy pierwszy tydzień adwentu,aż trudno w to uwierzyć,bo przecież niedawno było lato.

W tym roku u mnie prosto i skromnie...w kolorze srebra,z dodatkiem naturalnych gałązek choinki.
Numerki niestety musiałam napisać markerem,bo nie udało mi się nigdzie dostać przyklejanych...aż uwierzyć nie mogłam!
Średnio mi się to widzi więc nadal poszukuję :)




Teraz z niecierpliwością czekam na kolejne niedziele i finał...
Wigilię :)

Znikam trochę poleniuchować na kanapie a Wam życzę spokojnego dnia.






36 komentarzy:

  1. Ślicznie to zrobiłaś, a te naturalne aranżacje są najpiękniejsze:) W tym roku srebro króluje i u mnie:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. nastrój iście świąteczny:-) zapraszam na candy:-) Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. HAA ostatnie zdjecie mnie rozbroilo:P,ja dzisiaj pierniki pieklam ,i zostalam z niczym na adwent,slubny obiecal swiecznik mi zrobic na adwent ale ,,obiecanki cacanki,,heee..............buzka ****

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej a ja jeszcze z dekoracjami swiatecznymi na bakier a u Ciebie jeszcze w oddali boskie poduchy z reniferami;) super

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Beti, miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jest taki skromny ale idealny ;)

    Buziol moja GWIAZDO

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest boskie. Widzę, że leniuchujemy w podobnym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka psinka fajniutka :)
    Super wieniec czy stroik adwentowy zrobiłaś :)
    Bardzo ładny, mimo odręcznie napisanych cyferek, a co tam :P
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny stroik! I pieseczek tam taki słodki się pokazał :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ot i widzisz, chyba mamy takie same świeczki, hi hi hi, moje chyba tylko mniejsze. Tez odpaliłam świecę. A coś u naszej dziewczyny cisza ? BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a TE CYFERKI WYSZŁY cI ŚWIETNIE !!!! Nie zmieniaj, pomyślałam , że były takie gotowe, są super !!!!

      Usuń
    2. Wreszcie dotarłam :) Takie same? To muszę lecieć zobaczyć :)
      No właśnie nie wiem co jest z Sylwią...
      Buziol

      Usuń
  11. No to mamy bardzo podobne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny stroik Beatko zrobiłaś! U mnie też naturalny, ale więcej kolorów - w tym roku czerwień będzie królować w moim domu:) Numerki na świecach śliczne, nic nie zmieniaj

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh Beti, piekny jest! Cudo wyczarowalas i jeszcze te srebrne swiece!
    Przeslicznie!

    Zycze Ci spokojnego czasu adwentowego

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie jest :) nie zmieniaj cyferek, bo są naprawdę piękne ! do tego poduchy - cudnie ! Pozdrawiam- M.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja uważam, że ręcznie wypisane cyferki są piękne, bo po pierwsze są Twoje a po drugie są piękne po prostu! Całośc prosta, niezwykle klimatyczna. Wyczarowałaś piękny klimat. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny!ależ Ty pomysłowa kobietka jesteś;)))
    buziaczki;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo elegancki ten stroik:) Bardzo mi się podoba:)
    buziaki
    aga

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie! Cyferki bardzo ładne, nie zdejmuj.Piesio przesłodki-uwielbiam takie pychole i sama też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tam skromności nie widzę skromnisio:))) fajnie wymyślone, na bogato:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bogato to byłoby na złoto hihi :P

      Usuń
  20. Beti ślicznie masz:) świetne świeczuszki:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne świece :)))))
    a najbardziej spodobał mi się piesek na ostatnim zdjęciu - słodziak :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Betuś, ufff w końcu mogę normalnie po blogach pobiegać.
    Ślicznie u Ciebie, stroik przepiękny (kiedy ja zrobię swój??!!!)
    A co to za śliczny czarny łepek??? Teraz mam innego psiaka, ale jak byłam mała miałam właśnie takiego i nazywał się Arys.
    Buziaki :))s.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa co Twoj psiak mysli, ja tak z aparatem po domu biegasz ;))) Stroik superowy,a czas plynie bardzo szybko, przeciez nie dawno bylam na urlopie w Polsce, a teraz juz nastepny planuje ;)))
    Buuuziolki

    OdpowiedzUsuń
  24. ale mnie Twój fotel zachwycił :):) i ta poducha z wiewiórą do tego :) uwielbiam :)
    udanego poniedziałku :) i zapraszam na moje świąteczne candy :)
    pozdrawiam,
    Magda z dolcevitapodroznika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. beti, twój styl jest bardzo charakterystyczny. gdy widzę ikonkę nawet nie muszę sprawdzać od kogo. bardzo mi się podoba. jak zwykle szczególnie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie o sobie wymyśliłaś.
    Bardzo mi się podoba, ja jeszcze myślę nad adwentowymi świecami.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  27. pieknie kochana, prosto i elegancko, tak lubie:)))
    swiateczny nastroj czuc juz w powietrzu:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekne dekoracje

    MAYA http://jiloeastdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. widzę że Twój piesek też chciał być sławny! Bardzo elegancki świąteczny stroik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przytulnie:) Piesio też odlicza? ;) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  31. Beti fantastycznie u Ciebie....:)))))))))))))))
    nie wiem co miałabym więcej powiedzieć! magia

    OdpowiedzUsuń