czwartek, 12 grudnia 2013

Nie tylko szary ale i czerwony będzie



Dzień dobry!

Czas biegnie jak opętany,dni lecą jeden za drugim a ja totalnie wyluzowana.
Czytam na Waszych blogach,że prezenty już macie a ja? No a ja nawet planu nie obmyśliłam w tym temacie.
Jedyne co mam to udekorowane mieszkanie,które w okresie bożonarodzeniowym podoba mi się szczególnie.

Dziś na tapecie pokój mojej córki.Tu zdecydowanie króluje biel z czerwienią a nie szarość jak w całej reszcie mieszkania. Choć nie ukrywam,że czerwień pojawi się w tym roku w połączeniu ze srebrem i bielą na choince.
A właśnie,jak tam poszukiwanie drzewka idealnego?
Tu też jestem w lesie ale chyba pora rozejrzeć się co i gdzie :)

Nie przedłużając zapraszam do królestwa młodej panienki...a dopiero była taka malutka...ech...

zdjęcie nie najlepsze,bo za oknem szaro,buro i ponuro,niestety








Zapomniałam Wam się pochwalić,że w tym roku Mikołaj zrobił mi ogromną niespodziankę i niesamowicie mnie zaskoczył...czym? Pokażę w następnym poście,mam nadzieję,że będzie to jeszcze w tym tygodniu.

Dziś mam ważne spotkanie o 14.30,jeśli możecie trzymajcie za mnie kciuki...proszę!


Ściskam mocno

Beti











53 komentarze:

  1. ślicznie wygląda te pokoik:)

    a kciuki trzymam:o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje ... Trzymam kciuki !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. hej Beti:* ślicznie u Ciebie z tymi światełkami:)
    i te delikatne czerwone akcenty ładny klimat świąteczny wprowadziły:)
    trzymam kciuki i ja i czekam co to dostałaś ładnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Aniu dziękuję :* ,czerwony na święta musi być :)

      Usuń
  4. Beti trzymam kciuki z calych sil za ciebie:P***
    Pokoik malej panny jest swietny ,krotko mowiac do pozazdroszczenie ,swietna firanke w oknie widzialam,przyznam ze sama taka chcialam do kuchni:P,no i dekoracje na swieta juz wpokoju wyczarowalas ,czerwien jednak ma w sobie moc :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję,by nie zapeszyć. Rozmowa była ale dopiero w sobotę będę konkretnie wiedziała co i jak a szkoda,bo w gorącej wodzie jestem kąpana :P
      Firanka miała być całkiem inna ale nerwów mi nie starczyło na zrobienie jej tak jak ma być,ręcznie to nie na moje nerwy hihi

      Usuń
  5. Jest pięknie!!! Dla mnie też w okresie Świat mój dom wydaje mi sie najładniejszy:) Czerwień wspaniale ożywia pokoik...a kciuki będę trzymać:))) POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąteczne dekoracje mają jakąś magię w sobie a czerwony jest u mnie zarezerwowany tylko na święta :)
      Nie dziękuję,by nie zapeszyć!!

      Usuń
  6. Trzymam kciuki !!! jakas rozmowa o prace ??? Mikolaj powiadasz...moze jakas maszyna do szycia ??? Pokoik taki przytulyny...piekny :)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Madziu,staram się o pracę i chyba poszło mi dobrze,choć dowiem się tego w sobotę dopiero :( Z nerwów zwariuję :P

      Usuń
  7. I nawet tu się świątecznie zrobiło :)
    Trzymam kciuki, żeby wszytsko Ci sie udało :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgrałyśmy się kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. TRZYMAM WIELKI BUZIOL

    Ps. jest pięknie ;O

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie czrwien na swieta ... :)) jakos tak prawdziwie wygladaja :))
    Trzymam kciuki za spotkanie :))) kisssss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa akurat ale chyba nie u siebie hihi,bo u Ciebie to teraz pink rządzi :D

      Usuń
  11. konik na biegunach po prostu chwycił mnie za serducho!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konika moja córka dostała w zeszłym roku pod choinkę :) i miał być maźnięty białą farbą ale mu podarowałam...na razie haha

      Usuń
  12. Świetne :)
    Również trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przytulny i ciepły klimat w pokoiku córki stworzyłaś:) Nie martw się ja też prezentów jeszcze nie mam, za to choinka już jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz...jutro jadę rozeznać się w temacie choinkowym a prezenty kupię w przyszłym tygodniu :) No stres!!

      Usuń
  14. Fajne dekoracje, jestem ciekawa tej niespodzianki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a niespodzianka w swoim czasie :)

      Usuń
  15. kciukasy trzymam :D
    pisz co Mikołaj Ci podarował :)
    pokoik córci iście świąteczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję a co mi podarował Mikołaj pokażę później :P

      Usuń
  16. Hej. Kciuki zaciśnięte! W tyle to ja jestem, nie mam nic oprócz planów :). Dzisiaj jedziemy na zakupy to coś się zmieni. Choinka? u mnie jodła kaukaska prawdopodobnie. Przynajmniej nie gubi igieł no i jest bardzo ładna.Dzisiaj także jedziemy dzisiaj oblukać! Cudny świąteczny klimacik u Ciebie. A panienka ile ma lat?Jak co, mam kawalera :D hihi.
    Buziaczki-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panienka ma 11 lat ale zachowuje się jak rozkapryszona 15-latka hihi ;P nie wiem czy chciałabyś mieć taką synową haha
      Widzisz,pomalutku sobie wszystko ogarniesz,ja jutro też smigam rozeznanie zrobić z zieloną :)

      Usuń
  17. Ślicznie ma ta Twoja panienka. Ma dziewczyna wyczucie stylu .... (a może Mama ...)
    Buziaki :))) S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona rzadko mówi co chce więc ja "ogarniam" całość :))

      Usuń
  18. Trzymam ! Ja też będę mieć w domu czerwony akcent, i sama sobie się bardzo dziwię, bo NIGDY nie było u mnie czerwieni ! Powodzenia - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś musi być ten pierwszy raz,jak Cię znam będzie bosko :D

      Usuń
  19. kciuki trzymam,mocno :)
    Pokoik młodej panny śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokoik bardzo fajny:)) Kciuki trzymam i powodzenia ogromnego zyczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki ale chyba już po spotkaniu ?
    U mnie w tamtym roku było dużo czerwieni więc przyszedł czas na inne kolorki. Ale u Ciebie czerwień wygląda pięknie, też mam ochote czasami się skusić ale mówię stop, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie i gustownie udekorowany pokoik :) Super!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie udekorowałaś pokój młodej.
    czerwienie będą też w salonie?

    OdpowiedzUsuń
  24. Czerwień na Święta być musi - bez dwóch zdań :-) Super nastrojowe dekoracje Beti, napewno córcia z przyjemnością czeka na Święta. Z tematem choinki jesteś w lesie, powiadasz? A to akurat świetnie się składa ;-)))) Buziaki ***

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny kacik! nastrojowo i klimatycznie, to się ceni w BN

    OdpowiedzUsuń
  26. delikatne, nie przesadzone dekoracje. I widzę ,że I Ty skusiłaś się na biedronkowe podusie. BARDZO FAJNIE WSZYSTKO POŁĄCZYŁAŚ .

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki swietny, swiateczny kacik:) jednak czerwien bardzo ozywia :))) mam nadzieje, ze spotkanie bylo pozytywne? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieje ze spotkanie udalo sie :)
    Uroczy pokoj corci, bardzo przyjemnie, swiatecznie, mam takie wrazenie ze chcialoby sie tam siedziec wciaz.
    Ja mala choinke juz mam, nie duza ale najwazniejsze ze jest.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Powiem Ci,że aż usiadłam z wrażenia,tak mi się podoba.Jakoś kopara mi się nie zamyka z zachwytu.A nawet nie wiesz czemu....gdy zobaczyłam w Twoim wazonie gałązki z dekoracją tę czerwoną,z bombkami i mikołajkami to jakbym za stołem u mamy siedziała.Pewnie nie uwierzysz,dlatego zrobię zdjęcia u mamy na wigilię,robi identyczne dekoracje.I właśnie takie kojarzą mi sie z domem rodzinnym,z dzieciństwem z najlepszym okresem mojego życia.To niesamowite,że masz u siebie tak jak u mnie w domu....moja mama jeszcze dodaje kępki waty,których fanką nie jestem:)))Kurcze normalnie się wzruszyłam.A co do Mikołaja to się pewnie powtarzam ale jak dziecko byłaś grzeczna to i Mikołaj zawitał:)Tylko pilnuj się!!!Żadnych narkotyków,rock and rolla i przekleństw a Mikołaj w przyszłym roku też małe co nieco przyniesie:)))Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pieknie Kochana...czerwony to jednak świąteczny kolor,wnosi ciepło jak żaden inny kolor;)
    Ściskam;*

    P.S.mała paczuszka do Ciebie powędrowała, mam nadzieje że dotrze w całości;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiesz, też mam zamiar w pokoju córy zawiesić światełka przy oknie tylko jeszcze nie kupiłam;)
    Serduszka i skarpeta fajne. A ten koń na parapecie cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja sobie nie wyobrażam świąt bez czerwonego koloru wokół mnie. To z nim kojarzą się one najbardziej... Motyw małych mikołajków zawsze mnie rozbraja. U siebie w domu posiadam ich porcelanową kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń