czwartek, 5 grudnia 2013

Okienne kreacje,choinkowe wariacje

Witajcie kochani!

Z każdym dniem coraz bliżej mamy do świąt i coraz mniej czasu na dekoracje a pomysłów coraz więcej.
Od wczoraj wzięłam się za świąteczne porządki,pomyłam okna,bo zapowiadają mrozy,latałam ze szmatą i takie tam.Zresztą co ja Wam będę mówić,jak wszyscy wiedzą o co chodzi.

Wieczorem zawisły świeże,pachnące zasłony i powstała okienna kreacja okna.Delikatna ale niesamowicie mi się podoba.
Później dojdą tylko zewnętrzne lampki na tych choinkach za oknem i to by było na tyle z dekoracji okiennych,bo jak wiadomo,co za dużo to niezdrowo.






Od zeszłego tygodnia mamy też w domu choinkę ale nie było kiedy jej Wam pokazać.
Choinkę upolowałam za 50% ceny w Leroy Merlin,co mnie niesamowicie ucieszyło,bo jak na tak malutkie drzewko cena dość wygórowana.
Choinka zwie się araucaria i ma mięciutkie,delikatne "igiełki",które w dotyku nie przypominają prawdziwej choinki :))
Polecam tym,co nie mają ręki do kwiatów,bo jest mało wymagającym drzewkiem!





I tak się kręci ten nasz domowy "kabarecik" i z każdym dniem w domu pojawia się coraz więcej dekoracji.
Miało być z dodatkiem czerwonego ale jak do tej pory nie pojawiło się nic w tym kolorze.
ale pojawi się już dziś u mojej córki w pokoju :)
Będzie biało-czerwono i optymistycznie,muszę tylko dokończyć przerabiać zasłonkę na roletę.


Uciekam do roboty,bo przecież nic się samo nie zrobi a jeszcze mam w planach zrobić kulkowe bombki,które podpatrzyłam u Joasi o tutaj :)

Miłego dnia!





42 komentarze:

  1. świetne są te zawieszki na oknie:)

    ps. zapraszam na moje świąteczne candy!

    OdpowiedzUsuń
  2. te dekoracje na oknie sa wspaniałe!! też muszę o czyms takimpomyslec,bo wciaz sie inspiruje, mnostwo rzeczy chodzi mi po glowie, a jeszcze nic nie zrobilam:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jest bardzo nastrojowo! Drzewko świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle się u ciebie zmienia. Ślicznie wygląda okno. Banerek nowy.
    Jeszcze nie poszłam do piwnicy ale już idę i zobaczę tę farbę. Kwiatek miałam ale nie wolno przesuszyć, hi hi hi, miałam .
    Bombki widziałam i też mam na nie chęć, tymczasem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę,by nie wiało nudą :D ale różnie z tym bywa.
      Czekam i czekam a tu ani widu ani słychu i co???? Dobrze,że mi napisałaś,że nie wolno przesuszyć,bo w tym akurat jestem dobra hahaha :))))

      Usuń
    2. Doczłapałam się do ciebie i do piwnicy. Uf, mam farbę. Śnieżki, lakier połysk metaliczny do malowania elementów dekoracyjnych, multi spray. Tak się nazywa, srebrna ale oczywiście są i złote.
      Dalej wieje ale jutro już ma być lepiej , buźka

      Usuń
    3. No popatrz,nie wiedziałam,że taka farba jest :P Złota nieeee! Już mi przeszło złotko hihi
      U mnie dziś wieje tak samo jak wczoraj,no może ciut mniej ale zimnisko okropne buuu

      Usuń
  5. tez chce jakiegos iglaka..a w sumie galazke;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak będziesz na spacerku to sobie urwij :D

      Usuń
  6. Sliczna dek i racja okienna.
    Właśnie szukam tego drzewka, ciekawe czy u nas gdzieś dostane. :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagi myślę,że na 100% dostaniesz.One ostatnio są we wszystkich kwiaciarniach,z kolei tej corocii to ja jeszcze nigdzie nie widziałam :(

      Usuń
  7. o kurcze Beti ale fajne jest to deko w oknie!!!,ja jeszcze niczego nie mam wyobrazasz to sobie hiii?a to wszystko przez sypialnie ,nie podoalo mi sie nic co na lozko plozylam ,smiesznie to zabrzmi ale do tych bialych szaf nie wszystko mi pasuje ,wiec obrocilam narzute na druga strone,bo po drugiej stronie jest bezowa ,uszylam dwie dzinsowe poduszki na wiazanie ,i polozylam w nogach,poskladana narzutke wzorzysta ktory przywiozlam z wakacji :Pteraz w mojej sypialni jest oki,a ja moge myslec o myciu okien :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz zauwazylam ,gwiazdeczki swiecace tez wisza:P

      Usuń
    2. Niemożliwe!! Ty taka dekoratorka i nic nie masz?? Ja to już szaleję na maksa,chociaż dziś jestem tak zmęczona nocnymi wichurami,że nawet mi się palcem kiwnąć nie chce. Dla przebudzenia popijam kawkę ale ciśnienie jest tak niskie,że nawet ona nie pomaga :(
      Jak do białych szaf nie wszystko pasuje?? Do białego wszystko pasuje!! :P tylko Tobie się zdaje hihih Ja niestety nie doczekałam się jeszcze maszyny od męża więc wczoraj przerabiałam zasłonę na ala roletkę do pokoju córki ręcznie!! Miałam dość!
      Buziaki kochana i spiesz się z tym dekorowaniem bo Cię wigilia zastanie hahaha

      Usuń
    3. dekoracji ciagle nie ma od poniedzialku cos podzialam,dzisiaj caly dzien kombinowalam z ta sypialnia i w koncu zamowilam sobie biala nrzute w H&M haaaa,nie podoba i sie ta ktora mam,ona naprawde nie pasuje do moich szaf haaa,sama nie wierze w to co pisze hiiii,ale tak jest:Pu nas tez wialo,nie az tak mocno ale jednak ja cala noc nie przespalam,lezalam w lozku z bolem glowy i sie modlilam by budzik starego w koncu zadzwoonil,strasznie dluga noc dzisiaj byla,jeju ale ja sie stara robie hiiii

      Usuń
    4. Beti ,ale racznie hiii,wspolczuje ci wiem jaka to mordega ,ja sie kiedys uparlam i poduszke recznie szylam ,masakra heee

      Usuń
    5. Biała narzuta będzie pięknie wyglądała a jak CI się znudzi to sobie wymyślisz znów coś innego :) Ja dziś spałam jak zabita,po wczorajszej nocy nieprzespanej...nawet mi się zaspało i myslałam,że w naszym osiedlowym sklepie już chleba i bułek nie będzie hihi M. spał u mamusi,bo teść szedł na nockę dwa dni pod rząd a ona sama się boi...więc miałam dwie samotne noce. Nie wiem nawet czy dziś wraca hihi

      Ty mi nic nie mów z tym szyciem,bo palca mam podziabanego do dziś :P

      Usuń
  8. Śliczna delikatna dekoracja:) Zazdroszczę czystych okien, ja mam zamiar pomyć dopiero w przyszłym tygodniu, bo niestety wcześniej nie mam szans:)
    pozdrawiam cieplutko
    aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie straciłaś,bo moje już upaćkane od deszczu i śniegu.Zresztą w przyszłym tygodniu podobno ma być cieplej :)

      Usuń
  9. Okno pięknie się prezentuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest pięknie, delikatnie i świątecznie! Wszystko wyważone ...ależ nas kręcą te świateczne dekoracje:) Najpiękniejszy czas w roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie najpiękniejszy!! Uwielbiam to całe świąteczne szaleństwo :)

      Usuń
  11. Przyjemny ten Wasz domowy kabarecik :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna choinka! I bardzo gustowne dekoracje. Ja w tym roku idę w eko:-) I też staram się nie przesadzić z dekoracjami. Przecież główną gwiazdą programu ma być choinka!
    Pozdrawiam. Viola.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wlasnie ta choineczka robi furore na blogach, mnie rowniez sie bardzo pogoda :-) Super okienne deko i czysciutkie okna...pracusiu :-)
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  14. I kto tu sie z choinka pośpieszył :P hehe
    Przypomniałaś mi, że w sobote musze okna umyć, miałam w tamtą to zrobic, ale za dużo obowiązków sobie zaplanowałam i nie wyszło hihi :P
    Ja z czerwieni mam tylko 1 bombkę na choince hihi, ale tak łądnie wygląda, że została :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cieszę się,że się na coś przydałam i robię za przypominajkę hihi :)))
      Czerwień opanowała pokój mojej córki i bardzo ale to bardzo mi się podoba!

      Usuń
  15. Bombeczki w oknie bardzo ładnie i fajnie, że tak delikatnie, przyjemnie:))
    Pozdrawiam w grudniowym klimacie:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ja ci zazdroszczę parapetów!! choinka sliczna, chyba się też na takową skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo na żywo prezentuje się o wiele ładniej!

      Usuń
  17. ale ekstra te serducha!ja też powoli dekoruje swoje 2M ;))) uwielbiam ten czas przygotowań;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. jak u Ciebie się pięknie robi!
    ja dopiero od jutra zaczynam porządki świąteczne :-))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi akurat araukarię udało się zabić ;) Okno bardzo ładnie przystrojone. Myślałam, że ja dzisiaj ze swoim się wyrobię, ale ciągłe przerwy w dostawie prądu doprowadzają mnie do szału i nie mam natchnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, czuć klimat świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba Twoja okienna dekoracja, plus lampki za oknem-ależ będzie klimatycznie.
    U nas też czas goni...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie udekorowałaś okno!
    Pomysł na papierowe bombki jest świetny! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne serduszka :)
    U mnie tez post z pierwszymi dekoracjami swiatecznymi, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ja Ci zazdroszczę okien takich i możliwości udekorowania;) bądź co bądź czuć już u Ciebie klimat świąt;))
    Uściski Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Okienko pięknie udekorowane ,choineczka piękna ,oj czas mi się spieszyć ,bo u mnie ledwo drgnęło !!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne parapetowe dekoracje:) Roślinka wydawała mi się zawsze jako ta która wymaga szczególnej opieki:) Skoro piszesz, że tak nie jest mogę rozważyć jej zakup tym bardziej, ze bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń