sobota, 11 stycznia 2014

Jakby wiosna






Witajcie kochani!

Ostatnio mnie tu jak na lekarstwo ale ten tydzień był dla mnie bardzo ciężki i po powrocie z pracy bardzo późnym wieczorem padałam jak kawka. Mam nadzieję,że w nadchodzącym tygodniu będę miała więcej czasu...
dla siebie,dla mojej rodziny i dla Was.

Na pocieszenie i w ramach rekompensaty kupuję sobie kwiaty do domu i do dziś udawałam,że nawet ten bałagan jaki u nas panował mi nie przeszkadza.
Dziś po porannym lenistwie wzięłam się wreszcie za porządki i od razu zrobiło się jaśniej. A tak swoją drogą,czy u Was też tak szybko brudzą się zasłony?
Moje były czarne!! Byłam przerażona ale to chyba sprawka ogrzewania więc niecierpliwie czekam do wiosny! Pewnie prędko się nie doczekam,bo ponoć zima dopiero nadchodzi...




Lilie pachną obłędnie...uwielbiam je...zawsze i o każdej porze roku :)




Zakupiłam też dziś cyklamena...jest różowy...tu wyszedł jakiś fioletowy...
Ma troszkę inne kwiaty niż normalne cyklameny,takie dziwaczne...jakby napuszone...
ale właśnie tym mnie urzekł :)



Dziękuję,że jesteście...sprawia mi to wiele radości...kiedy czytam Wasze komentarze...
każdy dokładnie...

Obiecuję,że się wkrótce zjawię...jak tylko czas na to pozwoli.
Teraz znikam się pluskać i spać,bo jutro o 4.30 pobudka :(

Ściskam Was mocno i miłej niedzieli!











32 komentarze:

  1. Jestes moja siostra :))) ja tez dzisiaj z cykamenkiem wystaepuje na swoimblogu :))) Sa piekne prawda ? Buziaczki Betusiu kochana :)) Kissssss

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne fotki. Lilie to tez moje ulubione kwiaty...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście Betuś jakoś wiosennie się u Ciebie zrobiło ....
    Kurcze też muszę sobie jakieś fajnie kwiatki sprawić.
    Dobranoc Kochana .... nie zazdroszczę Ci wstawania :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beti trzymaj sie kochana :-) w domku wszystko wyglada cudnie i kwiaty ah uwiebiam :-) my mamy kremowe zaslony plus pies kot i zabkujaca Natka stanowczo stwierdzam ze co 3 dni sieoiora :-) kocham ten stan........buzia

    OdpowiedzUsuń
  5. pragne juz wiosny!!! Podobno ma spasc snieg niedługo;/

    OdpowiedzUsuń
  6. No aż czuć wiosne nie tylko w powietrzu, w Twoim wnętrzu również :)
    Nie lubie wstawac wczesnie rano, zawsze czekam do ostatniej sekundy dlatego łącze się z toba w bólach :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Lilie, ich zapach ... uwielbiam. Masz przepiękne świeczniki !!! Jeśli chodzi o zasłony to nie zauważyłam u Siebie tego problemu - mam ogrzewanie podłogowe.
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja zakupiłam białe tulipany biedronkowe.
    Lilie, bardzo lubię !!! Ale co do doniczkowych , ograniczam zdecydowanie.
    O Matko ! wstajesz o 4:30 ?! Nie lubie wstawać rano, jestem sówką. Trzymaj się cieplutko i nie przepracowuj się tak, buziole

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
    Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
    Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
    Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty
    Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty

    och, żeby tak było:-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekło mnie pierwsze zdjęcie! Niezwykle nastrojowe... A co d wiosny to ja słyszałam coś zupełnie odwrotnego. W RMFie gadali, że wiosna tuż, tuż... Ja wstaje codziennie o 5,20. Niby wcześnie, ale gdzie mi do Ciebie... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w domu na cyklamena mówi się fiołek alpejski, dopiero wasze blogi mnie oświeciły:))))
    Podziwiam za pobodkę:))) Odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też kupiłam wiosenne tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ ślicznie u Ciebie Beatko. Żywe kwiaty uwielbiam, one tak pięknie ożywiają pomieszczenie...
    Z tą pobudką to u mnie by było ciężko, oj ciężko...zapracowana bardzo jesteś...ale dobrze, ze znajdujesz w całym tym zabieganym swoim życiu chwilkę dla nas:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. slicznie z zywymi kawiatami:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne u Ciebie Beti! U mnie też firanki wiecznie czarne, ale to za sprawą kominka :)
    O rany, jak Ty dasz radę tak wcześnie wstać?
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Beti , pięknie u Ciebie. Ja też zapragnęłam żywych kwiatków w domku. Jutro lecę kupić, tak mi tęskno do wiosny. Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Beti ślicznie u Ciebie. Ja też zapragnęłam żywych kwiatów, jutro lecę kupić. Tęskno mi do wiosny. Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  18. No chyba muszę zrobić zdjęcie i Ci wysłać bo nie uwierzysz pewnie ale u mnie na stole też stoją lilie.Tylko,że białe!!!Ależ pachną:)Już się nie mogę doczekać tulipanów,żonkili i innych wiosennych kwiatków.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakby...wszystko zmienia:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. haha, też kupiłam kwiatki by trochę wiosnę poczuć, hihi

    OdpowiedzUsuń
  21. wiosna, wiosna a za oknami trochę mroźniej, jaśniej i czyściej; hihihihi
    cmoki na tydzień:***

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam kwiatuszki :) Twoje śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej.,Ja jeszcze w sprawie tego kubelka , ktory widzialas u mnie na blogu. Moja kolezanka jak chcesz moze ci go kupic. Z wysylka do POlski kosztuje to gdzie okolo 50€ Daj znac czy ma ci obadac

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ u Ciebie kwiatów!!! :))) Pięknie:) Mi też już się chce wiosny...

    OdpowiedzUsuń
  25. Lilie! <3 Az tez mi się zachciało kwiatów u siebie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. http://deccoria.pl/galeria/foto,id,100914,1309154,1,zmiana.html
    Beti zobacz ,dokleilam do starej galeri ,to co wczoraj zrobilismy,jeszcze jest nieskonczone ..........

    OdpowiedzUsuń
  27. http://www.ikea.com/de/de/catalog/products/83688210/
    Beti ten regal w srodku wyglada tak,a drzwi kupujesz osobno*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też kupić cały z drzwiami :P
      http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/S09885369/#/S69885366

      Usuń
    2. no faktycznie tak tez mozna,ja ostanio chodze jakas zakrecona :P

      Usuń
  28. Ale przepiękne kwiaty!! I te lampioniki gwiazdkowe-cudo!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż mi się kwiatów zachciało, niestety mój kot ostatnio ma jakąś fazę i wszystko mi obgryza - muszę do łazienki wynosić ;)

    OdpowiedzUsuń