niedziela, 19 stycznia 2014

Silver



DZIEŃ DOBRY!

I kolejny tydzień za nami a ja nie napisałam żadnego postu. Po prostu nie daję rady z dwóch powodów...
nie mam czasu to raz a po drugie,nie bardzo mam o czym pisać.
Mało dzieje się u mnie ostatnio wnętrzarsko,choć planów na ten rok mam wiele.Jak wiadomo wszystko kręci się wokół pieniędzy a one na ziemi nie leżą...choć niektórym zdarzają się niezłe sumki :)

W ciągu tego tygodnia oprócz hiacyntów,które znoszę namiętnie a których mąż ma już serdecznie dość,bo "śmierdzą",kupiłam tacę...to znaczy mężul mi kupił,tak na dobry tydzień :)








Radość długo nie trwała,bo jak wiadomo równowaga w przyrodzie musi być więc po wyjściu ze sklepu okazało się,że jakiś Pan,cofając uderzył nam w auto.
Pomimo późnej godziny wieczornej,zaczekał na nas a to za sprawą świadków,którzy to widzieli i zabronili uciekać. Zresztą na parkingu są kamery i trochę nie bardzo by było dać nogę.
Wczoraj poszłam do pracy z połową niewyprostowanych włosów,bo mi prostownica "umarła"
Ależ wyglądałam...fiu fiu pełen czad hahaha :))))


Te "ulubione" męża...czyż nie są piękne? Będą różowe :)



Skoro ja już tak dziś o wszystkim i o niczym,to bardzo serdecznie witam nowych obserwatorów i cichych podczytywaczy. Bardzo się cieszę,że chcecie czytać te moje wypociny :))

Jeśli nic się nie zmieni,w kolejnym poście pokażę Wam mój świąteczny prezent od męża...którym nie mam czasu się nawet nacieszyć :(
Ostatnio bardzo mnie rozpieszcza,wczoraj dostałam perfum Dolce&Gabbana "light blue"
Ślicznie pachnie,jeśli byście chciały :)

To już wszystko na dziś,pora się trochę ogarnąć i wyskoczyć z piżamki :))

Trzymajcie się cieplusio,bo idzie zima!
Uściski kochani :)






19 komentarzy:

  1. Przepieknie ! Piękne zdjecia zrobiłas Betii :) Ta taca sliczna ... i ten hiacynt w krysztale :)) cunie :) ... buziaki niedzielne ... :))) kissss

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ci niespodzianka i miły meżuś ;)

    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no miły ale tak mi przez myśl przeleciało "co nawywijał"...wiem głupia jestem :P
      Tobie również życzę pięknego dnia!

      Usuń
  3. Ach ci faceci ;))) Mezulek chyba chce z milosci wynagrodzic trud i wczesne wstawanie w Twojej nowej pracy.
    Buzka :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie maszynę dostałaś w prezencie, hi hi hi.
    Ślicznie na tym Twoim stole, kwiatowo się zrobiło.
    A ja dzisiaj siedzę na kanapie czytam gazetkę wnętrzarską i coś mi taki zapaszek zalatuje, i wącham i wącham , i myslę i nagle olśnienie , to przecież hiacynty, a one rozwinęły kwiatuszki i pachną , pięknie !
    całuski Kochana, odpoczywaj i czekam na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko ale u Ciebie juz wiosna!!! Cudnie to wszystko wygląda i mężowskie hiacynty też śliczne:))) Taca pasuje idealnie... Co do auta to współczuję, ale prostownicą sie nie przejmuj! Maz kupi Ci nową:) Kurcze jutro lecę po hiacynty...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kompozycja hiacyntowa! ja też uwielbiam różowe:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyslowia na temat tacek: Dobra taca nie jest zla.. Albo taca , albo akwarium...Apetyt rosnie w miare tacki..Tacka jesz najlepsza obrona! Przyznaje sie , ze kocham Tacki! Milej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  8. aż mi zapachniało hiacyntami ach byleby do wiosny!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taca wspaniała Kochana, jak bym mi się udało podobna ale okrągłą znaleźć byłabym happy;)
    Zima straszysz? ale faktycznie zimniej jakoś, brrr...jak ja tego nie cierpię...bądź co bądź u ciebie już wiosennie się zrobiło;)
    Trzymaj sie cieplutko,
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Betuś, słowem jesteś SZCZĘŚLIWĄ dziewczyną, masz super męża, cudną tacę (chętnie bym ją przygarnęła) i co kluczowe w tym wszystkim ... nuda w życiu Ci nie grozi, a to Kochana najważniejsze :)))))) s.

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie i ta taca , a peerfumu uwielbiam i uzywam namietnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna taca. I hiacynty. Zauroczyłaś mnie tymi pięknymi zdjęciami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale potrafią być kochani ci nasi panowie...
    a zapach znam, też lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. one są pięknie i cudownie pachną!
    Zapraszam Cię na moje rocznicowe CANDY!
    pozdrawiam
    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. taca śliczna idealnie pasuje do Twojego wystroju domku :-)
    oj kochana ten mąż Cię bardzo rozpieszcza :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :)
    Hiacynty kocham i żałuje ,że tak krótko kwitną ,a mój mąż podziela zdanie Twojego,niestety!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ tu pięknie!wspaniałe dodatki!wszystko pięknie skomponowałaś!;***

    OdpowiedzUsuń