niedziela, 16 lutego 2014

Nowy mebel w domu



Witajcie kochani!!
Oj jak mnie dawno tu nie było,chyba ze dwa tygodnie ale mój dzień jest tak krótki,że nie mam czasu nawet odpocząć i posiedzieć normalnie w domu z rodziną. Wciąż siedzę w pracy,bo jedna dziewczyna została zwolniona i jak do tej pory nie ma nikogo kompetentnego na jej miejsce.
Powoli czuję się bardzo sfrustrowana,zniechęcona i tak bardzo zmęczona,że mam ochotę wyć.
Zaciskam zęby,bo jak jest z pracą,wszyscy wiemy...ale jak długo dam radę to ciągnąć to nie wiem...
Ale nie o tym miałam pisać :)

W przerwach między zmianami udało mi się odwiedzić ikeę i kupić witrynkę,którą zawsze chciałam mieć.
Z założenie miała służyć na dokumenty a nie na duperele różniaste,choć wersja numer dwa zdecydowanie bardziej mi się podoba.No cóż,życie...trzeba gdzieś upchnąć całą papierologię ;P


Meble trochę zmieniły ustawienie i czeka je jeszcze nowe wcielenie ale to jak znajdę czas.
Nawet w łazience pojawił się nowy mebel.

Witrynka miała stać w rogu przy oknie balkonowym ale niestety kłopoty techniczne(czytaj: mężowe krótkie kable od DVD) spowodowały,że musi stać tak jak teraz. Średnio mnie się to widzi ale może jak komody zmienią kolor to jakoś lepiej to będzie wyglądać. Tak się przynajmniej pocieszam hihi

Zdjęcia słabej jakości ale pogoda pozostawia wiele do życzenia i nie patrzcie na to co na witrynie ale wrzucałam gdzie popadnie,by jakoś szybko to upchnąć przed wyjściem do pracy :)





No cóż...dobiliśmy do końca :) 

Ściskam Was mocno i choć trudno w to uwierzyć,to tęsknię za Wami.
 Staram się jak mogę Was odwiedzać ale wiem,że mam spore zaległości.
Dziękuję również nowym obserwatorom,że chcecie zostać,pomimo tego,że tak rzadko tu bywam ostatnio...
a stałym za komentarze i maile :))

Przytulam i do następnego!






39 komentarzy:

  1. Witrynka baaaardzo fajna i wiesz co ? ... pasuje tu idealnie ! Nad kolorem komody jeszcze popracujesz i bedzie super. Serio :) Mam ochotę na podobny mebele, ale nie mam go gdzie upchnąć :/ Ściskam bardzo mocno, odpocznij chwilkę, nie da się w ten sposób efektywnie funkcjonować przez dłuższy czas ! Przytulas serdeczny - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maszko,mam taką nadzieję,że to jakoś wszystko się zgra po przemalowaniu komód. U mnie też nie było miejsca ale pokombinowałam,pojeździłam z meblami i miejsce się znalazło,choć mąż zadowolony nie był,bo trzeba było pozbyć się jednej szafki :)
      Bardzo bym chciała odpocząć ale dziś znów idę na drugą zmianę do pracy i tak wkoło Macieju :(
      Tulam i ja :)))

      Usuń
  2. Zajebista jest ;) oj ja pokarze P co straciłam bendac w ikea ostatnio a tak myślałam nad nią ;P faceci

    Ja tez tęsknię za tobą ;) buziam od serducha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati,przecież zawsze możesz ją jeszcze kupić :)) I właśnie za to kochamy ikeę :D

      Usuń
  3. Beti Kochana dużo siły i cierpliwości do pracodawcy życzę :) mam nadzieję, że przynajmniej docenia ogrom pracy, którą robisz.
    Witrynka super :) u mnie stoi taka sama zapakowana po uszy materiałami na poduchy :) Uwielbiam ją i planuję jeszcze z tej serii dokupiś mebelek, ale to później jak witrynka zmieni pokój ;)
    Ściskam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,myślę że docenia,skoro chce mnie zabrać na inny obiekt a nie zwolnić :) Ogólnie jest ok,tylko te piekielne zmiany mnie wykańczają.
      Właśnie to mi się w tej witrynce podoba,że co by do niej nie włożyć,to wyglada dobrze. Mnie to się jeszcze komody podobają ale obawiam się,że mój mąż już tego nie wytrzyma ;P
      Buziaczki

      Usuń
  4. super witrynka, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i doczekałaś się. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witryna prezentuje się bardzo ładnie :). Życzę wytrwałości i sił do pracy, doskonale rozumiem, jak to jest, obecnie mam bardzo podobnie. Oby szybko wróciło wszystko do normy :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również wszystkiego dobrego!

      Usuń
  7. Mam tylko białe meble w kuchni,w salonie orzech,w sypialni buk,dzieci różnie ale widząc Twoje zdjecia mieszkania powoli szykuję sie do zmian u dzieci,bo u mnie to nie da rady.jestem pod wrażeniem,kolorów u Ciebie.A witryna boska,ile bym upchnęła tam książek!!!Świetnie pasuje u Ciebie.Beata,ja też jakos czasu na nic nie mam ale u mnie to raczej wynik doła totoalnego:)Ale już się biorę w garść i do roboty:)Wiosna idzie i zaraz będę miałą ogrom klientó:)I tak muszę myśłeć!!!Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo Ci dziękuję! Mój mąż mówi,ze na głowę dostałam z tym białym i jak słyszy,że będzie kolejna zmiana to załamuje ręce hihi. Zmieniaj,zmieniaj...zmiany zawsze są potrzebne,bo człowiek lubi pozytywne zmiany :) Co do doła,to u mnie też jakiś się powoli wkrada,wkurzam się,że na nic nie mam czasu,że wciąż jestem zmęczona i beksa jakaś się zrobiłam...Trzeba to przetrwać Beatko więc oby do wiosny :))))

      Usuń
  8. Hej! Witrynka jest świetna. Pasuje jak ulał. Też mam ochotę na witrynkę inną niż mam obecnie, ale jeszcze muszę zaczekać...
    Buziaczki przesyłam-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dominiko,warto czekać i spełniać swoje marzenia!
      Buziaki

      Usuń
  9. Powiem Ci, że nawet ta witrynka dobrze wygląda obok tej ciemnej komody, tam w rogu też masz coś ciemniejszego potem znowu biel, fajnie. Ja mam ciemne meble i też sie zastanawiam jak przemycić coś białego. Jesli moge coś zasugerować, to wyciągnęłabym te pudełeczka w kropki spod tej witryny, bo mam wrażenie, że się tam uduszą pod jej naporem :) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beti witrynka jest piękna, muszę się przyznać, że ta witrynka to moje ciche marzenie, bardzo mi się podoba, ostatnio będąc w Ikea też ją oglądałam, u Ciebie wygląda cudnie. Trzymaj się kochana. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak fajnie, marzenie zrealizowałaś !!! Cieszę się razem z Tobą i wiesz co idealnie jej tam jest, i pasuje ta komoda obok. Fajne połączenie ciemnego i jasnego. Mnie się podoba tak jak jest. Też marzę o witrynie do kuchni ale póki co meble do pokoju synka. Życzę siły Kochana, dasz radę. uściski !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, przykro mi ze tak musisz teraz duzo pracowac...oj to nielatwe i czlowiek ma wrazenie, ze spod tych obowiazkow nigdy sie nie wygrzebie...znam! Witrynka cudowna! ja ciagle przed zakupem swojej, mialam juz to zrobic z rok temu ale zawsze, zawsze cos innego wypada:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo udany zakup:) Witrynka dobrze wpasowała się w Twoje mieszkanko:) A ciemna komoda nie razi, nie wszystko musi być białe;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witrynka bardzo fajna i przydałaby mi się taka na książki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna witrynka :-). Myślę, że w dobrym miejscu stoi, tylko właśnie komody mogłyby być białe. Pewnie z czasem uda Ci się wszystko zgrać idealnie. Niedawno byłam w odwiedzinach u dziewczyny mojego brata i u niej są podobne witrynki dwie w salonie, a na górze zamontowała srebrne lampki kupione w ikea i bardzo fajne wrażenie wszystko razem sprawia.

    OdpowiedzUsuń
  16. no fajniscie !!!! co ty kombinujesz kochana czyzby to co mi sie wydaje:P hiiii,nasz regal mial byc na segregatowy ,ale jakos tak wykombinowalam ze mam w nim pierdolki haaaa,za to musialam oddac komode na posciel haaa,gdzies te segratory trza bylo upchnac:P....buziaki zostawiam trzymaj sie dzielnie:P***

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak chcę sobie poprawić humor to też rozglądam się z czymś nowym do domu:)) Witryna bardzo fajna:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Miejsce na witrynke przeciez dobre! Ja tez czekam na okazje by kupic komode i to chyba z tej samej serii co twoja witrynka. Fajna podusia! Pozdrawiam i pracuj dzielnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Beti, kochana, i tak tu częściej bywasz, niż ja... niestety:( Witrynka boska, marzę o takiej, niestety miejsca brak... musiałam się zadowolić wąskim regałem z ikei- niedługo go pokażę... Coś wiem na temat mężowych "ustrojstw"- najlepsze są paskudne, czarne głośniki w całym moim białym pokoju... ehhh, życie:))))

    Ściskam ogromnie:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Beti kochana wspaniały zakup! meble hemnes to najlepszy wybór z możliwych:) wiem , bo sama mam, tylko w innym kolorze;)
    ślicznie, ślicznie! klasa:)))))))))))) teraz to masz miejsca na chowanie pierdółek, prawda? :)
    witrynki to najlepsze meble pod słońcem:) buziaki i dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest wspaniała...zazdraszczam pozytywnie Kochana, niech służy...ot radość taka, wrócić do domu po pełnym umęczenia dniu i czuć się tam dobrze w pięknym otoczeniu...
    Trzymaj się Kochana, ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny zakup!Piękna i praktyczna, do tego idealnie się wpasowała!
    buziaki;***

    OdpowiedzUsuń
  23. cudny mebelek :)
    wytrwałości w pracy zyczę :*

    OdpowiedzUsuń
  24. super!! w swojej też się zakochałam i po dziś dzień lubuję ją miłością czystą jak ta biel na niej;)
    poduchy są cudowne:0 miłego tygodnia kochana, mimo wszystko :****

    OdpowiedzUsuń
  25. Beti jak dla mnie witrynka pasuje idealnie. Towarzystwo czarnej komody jej służy. Ja się właśnie też zastanawiam nad zmianą mebli w salonie i taka witrynka przoduje w mojej aranżacji. Mam tylko do Ciebie jedno pytanie. Obecnie na stronie Ikea nie ma takiej witryny z dzielonymi górnymi szufladkami tylko jest jedna długa, a właśnie ta dzielona mi się bardziej podoba. Czy w sklepie dostałaś taką bez problemu, czy to jakaś wyprzedażowa była ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to nie będzie już tych z dzielonymi,ponoć moja była ostatnia na magazynie i dlatego dałam za nią mniej :) Patrzyłam w necie na tą z długą szufladą i ona jest bardzo ładna więc się nie zastanawiaj!

      Usuń
  26. Beti to miała być Twoja witrynka :) pięknie pasuje. Pozdrowienia ślę gorące.

    OdpowiedzUsuń
  27. Beatko jest cudnie!!!! Bardzo ładnie wygląda ta witryna... My kobiety wiemy co dobre;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zakup...też wzdychałam do tej witrynki ale zakupiłam coś innego:) Mebelek ten jest super, bo pasuje właśnie na papierologię i inne cudaki. Pozdrawiam, Basia:)
    ps odnośnie komody to powiem Ci, że odważna jesteś...ale wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny mebelek. bardzo ładnie się wkomponował!
    wytrwałości życzę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie ładnie się wkomponował. Takie mebelki mają coś w sobie, wprowadzają klimat - u ciebie też to widać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń