piątek, 21 marca 2014

Święta będą nudne ;P



Co za dzień,tak ciepło jeszcze nie było,w cieniu 20 stopni! Tylko ten wiatr... ale udajmy,że go nie ma ;)
W związku z tym postanowiłam nastroić się już świątecznie i doszłam do wniosku,że będzie... nudno??
Biel,biel i odrobina pastelowego różu...i może żółtego.
Powyciągałam masę rzeczy z pudeł z napisem "Wielkanoc" i stwierdziłam,że od zeszłego roku mój gust uległ transformacji. Wolę wersję "mało i delikatnie" ,dlatego w tym roku nie przewiduję nic więcej poza świeżymi kwiatami :)


To będzie na stole...



a to na stoliku kawowym...


a to na półce za łóżkiem...


odrobina na komodzie i na tym basta.


A Wy macie jakieś plany na dekoracje świąteczne?
 Długo nie mogłam się zdecydować na kolorystykę więc pozostałam przy bieli,ta zawsze jest na czasie.


W kolejnym poście będzie o łazience,której dostał się "nowy mebel" i o tym,że wciąż mam z nią problem ;P


W takim razie pięknego,słonecznego i miłego weekendu

Mamy dziś piątek,piąteczek,piątunio!! :)





54 komentarze:

  1. Beti jajeczka za łożkiem śliczne :-)
    wiosennego weekendu życzę buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki a długo się zastanawiałam czy mają ujrzeć w tym roku światło dzienne :)

      Usuń
  2. Ja poluję na jakieś białe króliczki, takie proste w formie, ale coś nie chcą się dać mi złapać ;) A poza tym raczej naturalnie będzie - zobaczymy jaki nastrój mnie ogarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja swoje kupiłam w Auchan w zeszłym roku i te trzy małe w Piotrze i Pawle,zupełnie przypadkowo jak robiłam spożywcze zakupy :)

      Usuń
    2. W Auchanie nie bywam, ale w PiP może mi coś się rzuci w oko - będę zerkać :D

      Usuń
  3. hej lasencja ,widze fajny szaliczek na pufieeeeeeeeeeeeeee:P..........a tak ogolnie co ty gadasz jakie nudno,ty sie przyjzalas tym zajca przeca to naweselsze zajce na swiecie i w nawet tylko w bieli jest im do Twarzy:P
    Ja tez mam plany juz nawet i kupione mam male co nieco:P
    bedzie bialo ,czarno i porcelonowo,do tego troche kiczowatych plastikowych jajec na galazkach i no pare dupereli mam od tamtego roku w majtkowym niebieskim(ale nie wiem czy jeszcze mi sie podobaja:P),plus kwiaty ,kwiaty musza byc i basta:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie szaliczek,tylko pled ;P Nudno,bo białooo ale chyba kolorystyka inna nie wchodzi u mnie w grę,bo jakoś za chwilę mi się nie podoba. Ja w tym roku nie wydałam nawet złotówki na dekoracje,stwierdziłam,że to bez sensu,bo kupuje,kupuję a później wyrzucam. U Ciebie fajnie się zapowiada,zwłaszcza ten czarny mnie intryguje :D i rozwalił "majtkowy niebieski" hahaha :)))))

      Usuń
    2. ej Beti bo sama nie wiem co ja w tych jajcach niebieskich w tamtym roku widzialam,one sa brzydkie jak noc listopadowa,tez nie chcilalam w tym roku juz nic kupowac,bo jakos na wielkanoc nigdy jakis spelalnych dekoracji nie robilam,tak samo jakos wyszklo,tylko pozniej jest tak jak piszesz nie ma co zrobic z tym co juz mialas ........ach my baby hiii:P**

      Usuń
    3. Bo my kobiety żyjemy chwilą i kupujemy to co nam się w danej chwili podoba :) trzeba się do tego przyzwyczaić! Może trzeba się wymienić z kimś lub po prostu sprzedać?

      Usuń
  4. króliczki boskie:P
    ja jeszcze szukam inspiracji, ale już niebawem zacznę szaleć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też szukałam ale in więcej oglądałam tym mniej wiedziałam hihi

      Usuń
  5. Wcale nie jest nudo, powiedziałabym, że raczej neutralnie i bardzo subtelnie :))) Nie ma w tym nic złego:)
    Miłego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej się cieszę :))
      I wzajemnie

      Usuń
  6. A mi się bardzo podoba. U mnie też będzie podobny klimat :))))) s.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o ozdoby i ich kolorystykę to lubię jak jest nudno:-) Białe porcelanowe króliczki przecież same się bronią, prawda?? Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę nudę niż zbyt dużą ilość kolorów. Króliki są tak zabawne,że jak je tylko zobaczyłam wiedziałam,że muszę je mieć i na dodatek kosztowały grosze,bo zakupione na wyprzedaży poświątecznej :)))

      Usuń
  8. jeju, to już trzeba myśleć o świętach?! normalnie żyję w jakimś balonie bo nic do mnie nie dociera.
    ciekawe będziesz mieć pierdółki, miłe i delikatne a nawet powiedziałabym, że subtelne.
    jak jeszcze jestem w czarnej d...
    udanego łikendu:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy trzeba ale można ;P W balonie żyjesz? To biorę szpileczkę i...ups...po balonie ;))))

      Usuń
    2. tylko nic się nie chce robić, niestety:(

      Usuń
  9. ale pięknie u Ciebie i ja zaczęłam już powoli stroić dom na Święta... a co ! :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kroliki sa czadowe :))) Ja mam tylko jednego i dla odmiany koloru czarnego ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz a czarny by tu nieźle namieszał w tym towarzystwie :) Niestety u mnie czarnych nie ma :(

      Usuń
  11. Jak mi się podobają te zające!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja stawiam na drewniane dekoracje :) zające, kurt, gąski juz wycina mi mój mąż :) do tego mech, galązki brzozy, tulipanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kochana,jak się ma tak zdolnego męża to jasne,że można stawiać na drewniane. Gdybym miała czekać aż mój mi takie zrobi,to do końca życia bym się nie doczekała haha

      Usuń
  13. Ej no kicki rewelacja!!!Ja już drugi rok na podobne poluję i nic ;/
    Kochana mniej znaczy więcej!Będzie pięknie!;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam wyżej,że zające z Auchana i część(te małe) z Piotra i Pawła gdybyś chciała. Te dwa zabawne kupiłam w zeszłym roku na wyprzedaży po 5 zł z groszem :)

      Usuń
  14. zajączki są cudne.
    a nudna biel będzie bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę,że biel zawsze się obroni :)

      Usuń
  15. To prawda! Biel sprawdza się niemal przy każdej okazji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszyscy wiemy biel jest ponadczasowa :)

      Usuń
  16. Śliczne dekoracje :) Ja jeszcze nie zdecydowałam o kolorystyce, chociaż na pewno trochę bieli u mnie będzie :)
    Miłego weekendu!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu nic się nie martw masz jeszcze cały miesiąc :)

      Usuń
  17. Jakoś w tym roku jeszcze nie myslę o świętach.
    Może dlatego, że ciągle myslę o remontach.
    Biel jest the best, świetne króle !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No "psze" Pani,gdyby u mnie w domu trwał remont to też bym nie myślała a że siedzę w chacie znudzona jak mops to sobie tak wykładam delikatnie :)

      Usuń
  18. O rzesz!!!! Tych tłustych, leniwych królików to ci zazdroszczę jak diabli!!!! Piekne dekoracje zrobiłaś Beatko, takie delikatne...cudnie jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu,jaka właścicielka takie króliki :)))))

      Usuń
  19. Jakie śliczne detale...cudnie;) ja jeszcze jestem hen daleko w lesie...
    Uściski Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w lesie króliki...to znaczy zające :D

      Usuń
  20. delikatne dekoracje i do mnie przemawiają.....czasem mniej znaczy lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak dokladnie, czasami mniej znaczy wiecej :)
    Ja juz mam glowe pelna pomyslow, gorzej z ich realizacja, a wlasciwie z czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz racje z tym zmiennym gustem ja tez teraz ide w strone prostoty. Piekne sa te ozdoby, a kroliczki w kolejce- rewelacja!
    Moje swiateczne dekoracje pewnie tez beda biale moze odrobine koloru dodam ale jeszcze nie wiem tak do konca.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ladne te Twoje proste i eleganckie dekoracje. Ja kilka sezonów temu nabylam żółte ozdoby w Almidecor. Choć caly wystrój mieszkania biały - jakoś tak mi odbiło! I cieszę się, że raz do roku pojawia się u nas kolor! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne przymiarki wielkanocne :-)
    Lubię takie proste eleganckie dekoracje!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. malo i delikatnie to zdecydowanie wersja dla mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Biało i świeżo :) Pięknie
    U mnie w tym roku podobnie bedzie tylko trochę wiecej różu
    Znudziły mi sie tradycyjne żółte i zielone ozdoby :)
    A twoje ja ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej Beti. Nudne Święta? Nigdy! Masz cudne zajączki. No, w sumie te dwa grubaski wyglądają na znudzonych .... - są rozkoszne :) Ja też mam białe, ale gąski :) Jak uda mi się w końcu "odwiesić" blogową działalność to się pochwalę :)
    Buziaczki-D.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe dekoracje ,wszystko pięknie wygląda, a króliczki są cudne !!! - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak slicznie! Tak delikatnie :-) Bardzo podoba mi sie stroik z jajem.. i zajaczki z kokardkami :-) :-) :-)

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  30. No u mnie zdecydowanie więcej będzie się dzieje, ale bez przesady.
    Twoje dekoracje są subtelne i w tym tkwi ich piękno. Zajączki z kokardkami wyglądają nadzwyczajnie.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Na razie tylko dekoracje na balkonie i w ogrodzie, ale na dniach wrzucę klika zdjęc dekoracji z domku.
    Pozdrawiam.
    Małgosia M Aby móc piękniej żyć ...

    OdpowiedzUsuń