niedziela, 27 kwietnia 2014

Czas pomyśleć o balkonie




***
Z całego serca Wam dziękuję za wsparcie pod ostatnim postem. To prawda,że czas leczy rany ale dużo go upłynie nim moje serce zostanie uleczone. Jednakże życie toczy się dalej i trzeba normalnie funkcjonować.
Najbardziej zabolał mnie anonimowy komentarz,że to tylko świnka...może i świnka ale dla mnie członek rodziny,mój ukochany pupil i serce tak samo boli jak po stracie bliskiej osoby.
I na tym zakończę ten temat.
***

Z racji tego,że majówka za pasem i wiosna pełną parą,dziś mam kilka inspiracji balkonowych.
Osobiście coś tam u siebie grzebię,mam kilka zakupów balkonowych w planach ale wszystko w swoim czasie. Najpierw muszę pomalować moje meble i zdecydować się na kolorystykę. Ciągnie mnie trochę w kierunku marynistycznym ale sama nie wiem.
Czas pokaże co tam wymodzę :)

A teraz kilka zdjęć z pinterest


















A może biel z pastelowym różem,zamiast marynistycznego stylu?

A Wy macie jakieś plany na ten sezon?


No to oby do maja :))



25 komentarzy:

  1. dla jednych tylko swinka ,dla niektorych az swinka.............Beti ja jak co roku bede iala haaa,u mnie raczej nie ma szans na szalenstwa ,gabaryty nie te heee,ladne te inspiracje balkonowe,u mnie poduszki kocyki malo kiedy sa wyciagane ,jakos leniwa jestem,jak raz schowam przed deszczem to juz potem lipa nie chce mi sie now wyciagac,a przyznam ze podoba mi sie klimacik z poduszkami i kocykami,nawet troche zaluje ze kupilismy fotele zamiast niskiej lawy na ktorej moglabym wywijac z mnostwem kolorowych poduch takich z wzorami w stylu orientalnym:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Beti, inspiracje balkonowe sa cudne!
    Nie przejmuj sie! Czesto ludzie nie rozumieje tego bolu, zwlaszcza ci, ktorzy nie mieli nigdy zwierzatka.

    Scikam Cie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  3. dla jednych tylko świnka dla drugich tak jak piszesz członek rodziny...tulę kochana:-*
    odnośnie balkonu, tarasu masz pole do popisu:-) zazdroszczę i wiem że cokolwiek zrobisz będzie cudnie...a i inspiracje genialne!
    uściski Kochana:-*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne inspiracje :)
    przykro mi z powodu straty :(

    tulę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ja wlasnie w tym roku stawiam na roz;) Absolutnie pokochalam ten kolor oczywiście mowie o odcieniu pastelowym. Oczywiście do tego zielen wiklina biel no zobaczymy kiedy sie ogarnę do końca z tym;) Ale przyznam Ci szczerze ze wszystkie te inspiracje Twoja sa sliczne i mega klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły! Ja też myślałam o pastelach na balkon;) Najpierw muszę jakieś krzesła i stolik kupić...a może zrobić...nie wiem na razie nie mam weny.
    ściskam mocno;***

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem bardzo ciekawa efektu twoich wyborów. na pewno będzie cudnie,jak, co roku.
    anonimy olej zwyczajnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakos jeszcze nie myślałam ale pewnie postawię na styl marynistyczny. Woda jest mi bliska dosłownie i w przenośni. Zakupiłam już tradycyjnie lobelie niebieską, czekam na białe surfinie i pelargonie.
    Meble może w kolorze szarości albo bieli, wtedy kwiaty różowe, jakaś poducha, obrus i już są pastele. Najlepiej stworzyć bazę a dodatkami zmieniać, styl marine - poducha w paski, pastele- różowy obrus itp. U mnie żółta cegła na tarasie narzuca pewną kolorystykę ale co tam jakoś damy radę. pozdrawiam cieplutko i ściskam mocniutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja część kwiatów już posadziłam...ale myślę nad dekoracjami. Zainspirowałaś mnie Beatko - dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie myślałam nad balkonem, ale szczerze powiedziawszy, gdy oglądam różne zdjęcia, to coraz bardziej chodzi mi po głowie ... styl orientalny ... ! Jedno jest pewne - będzie biało - zielono ;) A resztę czas pokaże . Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykro mi z powodu świnki i doskonale Cię rozumiem, jak od nas odszedł nasz Robin, to brałam dzień wolny w pracy by go z synem pochować na działce, czas leczy rany, a po czasie się z nostalgią wspomina, dlatego trzymaj się. Świetne inspiracje balkonowe, ja w tym roku tak jak poprzednio, z paletą w bieli i turkusach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Balkonu nie mam, ale z miłą chęcią oglądam je u innych. Wpadły mi w oko różowe świece. Całkiem fajnie się komponują z szarością i beżem. Ja póki co mam bratki na jednym oknie a na drugim (kuchennym) będą pelargonie. Na trzecim nie mogę postawić kwiatków bo moje dziecko kategorycznie się nie zgadza :D
    Pozdrawiam i czekam na relacje z Twojego balkonu! - D.

    OdpowiedzUsuń
  13. no właśnie podsunęłaś mi pomysły :) mam balkon ale ostatnio jakoś nie zaglądam tam ;)
    miłego dnia buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłu do tej pory nie miałam ale dzięki za inspiracje:-) Trzeba będzie działać, mam nadzięję że w Majówkę będę sięrealizować balkonowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Droga Beti...kiedy zaczęłam czytać post dotyczący straty Twojego Malenstwa...zamarlam...czytałam jak o czlonku rodziny,kims bardzo Ci bliskim...i nie zawaham się napisac,ze kiedy do czytałam go do konca...odetchnelam...a za chwilę mocno skarcilam sama siebie...wybacz.wiem jak Ci ciezko...w sierpniu ubiegłego roku musieliśmy pomoc naszemu 13 letniemu yorkowi Felixowi przejść przez tęczowy most...rozpacz ogromna...wszędzie go widze,nawet słyszę czasem jak ciapcia lapkami po podlodze...dlatego ściskam Cię mocno i tyle,nic więcej nie dodam...
    Jeśli chodzi o inspiracje balkonowe,sa cudne! Napewno cos wybiezesz:)) ps.stawiam na roz,moze z odrobina mięty i szarości?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga Beti...kiedy zaczęłam czytać post dotyczący straty Twojego Malenstwa...zamarlam...czytałam jak o czlonku rodziny,kims bardzo Ci bliskim...i nie zawaham się napisac,ze kiedy do czytałam go do konca...odetchnelam...a za chwilę mocno skarcilam sama siebie...wybacz.wiem jak Ci ciezko...w sierpniu ubiegłego roku musieliśmy pomoc naszemu 13 letniemu yorkowi Felixowi przejść przez tęczowy most...rozpacz ogromna...wszędzie go widze,nawet słyszę czasem jak ciapcia lapkami po podlodze...dlatego ściskam Cię mocno i tyle,nic więcej nie dodam...
    Jeśli chodzi o inspiracje balkonowe,sa cudne! Napewno cos wybiezesz:)) ps.stawiam na roz,moze z odrobina mięty i szarości?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie prace balkonowe już były, ale bedzie i wiecej niebawem :))
    Cudowne inspiracje, wrecz nastrajają na balkonowe działanie.
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przyjemne inspiracje.
    Przykro mi z powodu stary świnki. Jakiś czas temu odszedł nasz piesek - ze starości, miał 14 lat. Traktowaliśmy go jak członka rodziny. Więc wiem jak to jest stracić ukochane zwierze.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Betuś fajnie, klimatyczne inspiracje. Musze się zabrać za tarasik :))
    Ps. bardzo Ci Kochana współczuję, niedawno sama to przeżywała i wiem, jak brak takiego maleństwa człowieka boli; najważniejsze, że teraz jest szczęśliwa i nic ją nie boli. Ściskam :))s.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne te inspiracje. Jak ja bym chciała, żeby nasz taras już "wyglądał" a nie straszył. Niestety na liście priorytetów jeszcze daleko stoi :/ Ale zdjęcia, które pokazałaś zapiszę sobie ku inspiracji przyszłej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tylko zasiąść z drugą połówką na takim balkonie i zażywać pięknej słonecznej aury. Bardzo ciekawe aranżacje.
    Pozdrawiam. http://mysweetdreaminghome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog fajnien że tu trafiłam:-)

    OdpowiedzUsuń