poniedziałek, 19 maja 2014

Black & White



To był bardzo intensywny dla mnie tydzień. Praca,praca a po pracy jeździłam i szukałam.
Wiedziałam tylko,że ma być na kółkach i najlepiej biały.
Różne opcje wchodziły w grę ale niestety wciąż szło jak po grudzie.Jak nie wymiary to cena,która w ogóle nie wchodziła w grę.
Totalnie zmęczona spasowałam i wybrałam się do Ikei,bo tam zawsze człowiek znajdzie coś dla siebie.
Byłam ponad trzy godziny i dokładnie przeglądnęłam cały asortyment. Ostatecznie padło na Malm,bo w mojej głowie zakiełkował pewien pomysł.

Stolik kawowy,bo o nim mowa miał być na kółkach a Malm ich nie posiadał ale sprzątając ostatnio piwnicę,w kartonie po butach odkryłam cztery czarne kółka i już wiedziałam co zrobię.

Zapakowałam stolik na wózek i resztę majdanu i pędem do kasy,by zdążyć wszystko ogarnąć nim małż wróci z pracy. 
Skręcanie poszło migiem,bo za wiele go nie było,rozkręciłam stary,posprzątałam i czekałam na wyrok :)

Mąż jak zobaczył,to pierwsze co wymamrotał pod nosem "kto to będzie dźwigał?" ale jak zobaczył kółka,stwierdził,że to świetny pomysł.
Ostatecznie stolik bardzo przypadł mu do gustu :))







Musiałam obrócić dywan,bo dwie nogi wystawały poza niego.Teraz też nie wygląda to dobrze,bo mam wrażenie,że jest za mały? A może tylko ja sobie tam wmawiam.




Przed chwilą wyszło słońce!!! Nareszcie,bo ostatnio go jak na lekarstwo :)




I to tyle z przeglądu tygodnia.


Przepraszam tych,do których jeszcze nie dotarłam ale ostatnio mam mało czasu na życie blogowe. 
Postaram się poprawić :)


Cudownego,słonecznego tygodnia!!



P.S.  W Ikea są oliwki! 180 cm za 99 zł,gdyby któraś chciała i małe w promocji za 29 zł :)
Dużą początkowo wzięłam ale na koniec stwierdziłam,że nie mam gdzie jej postawić więc zrezygnowałam.
Bardzo żałuję,bo cena przystępna :(

Paaaaa




Dziewczyny mam wielki problem z jakością zdjęć. W komputerze mam bardzo ładne,w zasadzie idealne a jak wrzucam do pasta to wychodzi jakaś masakra!!! 
Może któraś z Was miała podobny problem i sobie  z nim poradziła?
Proszę pomóżcie!!


28 komentarzy:

  1. Z dywanem Betusia wszystko jest ok :)))... a całosc prezentuje sie super :)))
    Usciski )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dobrze,bo już zaczęłam chyba fiksować hihi :))

      Usuń
  2. Beti ale fajnie z tym nowym stolikiem,ja tez bym chciala moj szklany wymienic na drewniana lawe,ale malz chce zrobic sam stolik ,juz sie boje co on wymyslil i jak bedzie to wygladac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając Twojego męża i jego zdolności to będzie super ten stolik :)

      Usuń
  3. Malm to moja ulubiona kolekcja z IKEA, bardzo u Ciebie pasuje :))
    A skąd masz tą śliczną hortensję??????
    Buziaki :)) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Hortensje mam dwie i też ikea.Był bardzo duży wybór kwiatów w przystępnej cenie :)

      Usuń
  4. Hej! Stolik bomba. Pasuje idealnie. Ubolewam, że w kolorze moich mebli nic nie ma w sklepach fajnego :( Widzę też fajne poduchy! Nowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kochana,wszystkie już były :)

      Usuń
  5. Stoliczek wygląda pięknie! :)
    Co do zdjęć to niestety nie pomogę, bo u mnie wszystko działa ok. Może sprawdź w ustawieniach bloga, może tam trzeba coś rozjaśnić, albo poprawić?
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Beti, pewnie w zdjęcia Ci się ładuje automatyczna korekta. Trzeba w swoim profilu google+ wejść w ustawienia i tam wyłączyć tą wredną opcję(autokorekta). Możesz też spróbować ładować zdjęcia w formacie png :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę jaka zdolna kobietka :-) Boski ten stolik-biel jednak górą! Ps. jak to możliwe że ja takich pieknych hortensji nie wylookałam w sobotę?:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze stolik u Ciebie wygląda, dobry pomysł z tymi kółeczkami.
    Jak ja Ci zazdroszczę, że Ikea masz na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest idealnie !!!!!
    Stolik super wpasował się w kącik, i na kółkach , bardzo praktyczny !!!!
    Oj bielutko się robi !!!!! Świetnie !!!! Bardzo mi się podoba Ty pracowita pszczółko !!!!! buziol !

    OdpowiedzUsuń
  10. Stoliczek jest piękny....wogóle całe mieszkanko masz bardzo klimatyczne i urocze!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny opłacało się polowanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stoliczek, tylko szkoda, ze nie mozna podziwiac dywanu w calosci, zakrywa gwiazde ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł ze stolikiem na kółkach.Zawsze będzie pod reką. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem jest w sam raz. Stolik pasuje i dywan również. świetny wybór.
    Co do zdjęć to spróbuj zmienić ich format na PNG albo GIF. Możesz to zrobić w programie do obróbki zdjęć PhotoScape. Spróbuj, mam nadzieję, że pomoże.
    Całuję gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No cos Ty! Wszystko gra! Stoliczek swietnie pasuje u Was a kolka dodaly mu "pieprzyka". Dywanik tez super!
    Z tymi zdjeciami tez mi sie cos ostatnio zdawalo, ale myslalam, ze mi sie wydaje. Nie wiem co to jest i czy rzeczywiscie cos jest. Hm..

    Sciskam Betunia!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  16. Stolik świetnie wkomponował się w całość wnętrza i do tego tyle tam bieli, który bardzo lubię...Całość wygląda idealnie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Beatko maja Ty cudna, ja tego potrzebowałam!!! Odgapiam jak nic. Właśnie szukam takiego stolika do Zuzkowego pokoju i będą kułeczka...a co!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł ze stolikiem, ale on zakrywa ten piękny dywan :( P.S. Ale Ci ładnie rosną te kwiaty.....

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie to wymyśliłaś, bardzo mi się podoba:) A te poduchy u Ciebie obłędnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale dawno u Ciebie nie byłam, zmiany na TAK!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny funkcjonalny stolik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stolik swietny wymodzilas :) Bardzo podobaja mi sie meble na kolkach. Jak patrze na wielkosc twojego dywanu i stolika porownuje z moim to wydaje mi sie ze maja identyczne proporcje wiec jest ok :))))
    Piekna biala hortensja, moje na tarasie troche zmizernialy zaskoczyl je grad :(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko jest ok, gdzie tam za maly-fajnie:))) i hortensja pieknie sie prezentuje. A oliwke z checia bym przygarnela ale tez mialabym juz problem gdzie postawic...;)

    OdpowiedzUsuń