niedziela, 25 maja 2014

Kącik relaksu


To tutaj ostatnio najwięcej się działo,to tutaj najwięcej wylałam potu...czasem i łez ze zmęczenia...
ale jestem dumna z tego co udało mi się zrobić

Jest tak jak sobie zaplanowałam,jak chciałam
Zapraszam do kącika,z którego teraz do Was "nadaję"















Wiem,mnóstwo zdjęć ale nie mogłam się zdecydować ;P

Zagościł nowy biały pawilon ogrodowy,wielkie donice i białe meble,które już pokazywałam
a reszta metodą prób i błędów :)

I co myślicie?


Niestety już znikam bo rodzina chce jeść :)


Kolorowych snów wszystkim życzę!









35 komentarzy:

  1. O widzę, ze podobnie spędziłyśmy weekend :))
    Dla mnie efekt SUPER! Moje kolory
    Ściskam :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jest idealnie !!!! Mogłabym tam spędzić całe lato ! Cmoki :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie! Próba doskonała-błędów brak:-) Zapewne nie chce Ci się wychodzić z takiej oazy?:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że nie! Niestety do pracy trzeba chodzić i w domu też ogarnąć ale w każdej wolnej chwili tam przesiaduję :)

      Usuń
  4. Jest super Betii !!!
    Zaraz wpadam na kawke :)))) kisssss

    OdpowiedzUsuń
  5. Betii jest pięknie połączenie białego z błękitem strzał w dziesiątkę ! ! wpadła bym na kawusie oj wpadła !

    CAŁUJĘ GWIAZDO

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wszystko wygląda ! a ile tam masz miejsca !!! Z takiego "kącika relaksu" po prostu nie chce się wychodzić :) Cudnie i tyle. A ja dalej jestem na placu boju ... ;) Pozdrawiam cieplutko - M.

    OdpowiedzUsuń
  7. łoo jest super! ile ja bym dała za taki kącik! Kochana i ja się wbijam na kawusie ;)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka oaza w każdym domku potrzebna:-) wyszedł Ci tan kącik relaksu naprawdę fantastycznie, bez przeładowania, przerysowania...taki spokojny...no do wyciszenia się jednym słowem:-) super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna oaza na letnie dni :)))
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  10. Balkon prześliczny, nieprzesadzony, w jednolitych barwach, bardzo ładnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto było się pomęczyć, bo efekt jest świetny. Śliczna hortensja i donica :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko wyszło BOSKO!!! Te metry kwadratowe na Twoim tarasie śnią mi sie po nocach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przytulnie i fajne te paseczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Beti przepieknie tam masz! :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze pot i lzy sie oplacaly jest bosko i te biale zaslony no wyczarowalas swietny klimat!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie. Bardzo mi się podobają te poduchy na białych mebelkach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci to wyszło, stworzyłaś sobie niesamowitą oazę spokoju...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny taras, bardzo przytulnie:) Pięknie się prezentują kwiaty w tych donicach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz cudowne miejsce do odpoczynku :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przytulnie...tylko odpoczywać... Pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie Beti :) jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Beti alez masz tam cudownie,
    oj chcialabym miec choc ciut wiekszy balkon...:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stworzyłaś piękny i przytulny kącik wypoczynkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładni zagospodarowałaś swoja przestrzeń życiową na zewnątrz. Wszystkie ładnie ze sobą dobrane, pewnie lubisz tam spędzać swój wolny czas :). Ja jednak pomalowałabym te drewniane ścianki na jasny kolor- powiększa optycznie przestrzeń :-). Wcale nie musisz brać mojego zdania pod uwagę :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Sąsiedzi pewnie zazdroszczą Ci tak pięknego i klimatyczneog zakątka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sąsiedzi nawet zaczęli małpować i rośnie mi las ogrodowych pawilonów :))) 99% białe!

      Usuń
  26. Dziewczyny bardzo Wam dziękuję i kto ma ochotę niech wbija się na kawkę :))))

    OdpowiedzUsuń
  27. kącik świetny, ja zmieniłabym jedynie tkaninę obić na siedziskach. Gratulacje dla wytrwalej pracy - masz teraz kilka ciepłych miesięcy na wykorzystywanie tego przemiłego miejsca

    OdpowiedzUsuń