poniedziałek, 14 lipca 2014

Summer Candy








Dzień dobry!!

Jestem,jestem! Wiem znów zaginęłam ale grafik mam napięty jak guma w majtach :)))
Robię co mogę,by choć na chwilkę do Was zajrzeć ale nie zawsze się to udaje. 
W domu małe zmiany a w zasadzie u córki w pokoju. W wolnym czasie maluję i niecierpliwie czekam na nowe meble a czas oczekiwania około dwóch tygodni.
Też jesteście tacy niecierpliwi,bo ja bardzo. Jestem z tych co muszą mieć JUŻ i TERAZ.
W domu totalny rozgardiasz,wszędzie coś się wala,bo mebli z córki pokoju już nie ma.
Sprzedałam w ciągu 15 minut!! Wow ależ byłam zdziwiona!
Wpadam do Was,bo obiecałam,że będzie candy.Ogłaszam zatem,że kto chętny niech się zapisuje.
Do wygrania są:
-dwie ściereczki biała i grafitowa
-kubek
-puszka do kawy
  jest świetna,też sobie kupiłam :)
-ołówki w gwiazdki sztuk 5








Zasady jak zawsze. 
Osoby z blogiem proszę o komentarz,że macie ochotę wziąć udział w zabawie, umieszczenie baneru u siebie na blogu z linkiem do strony. Osoby bez bloga o pozostawienie komentarza i maila.
Wszyscy mile widziani :)
Jeśli ktoś ma ochotę dołączyć do obserwatorów będzie mi bardzo miło a tym co już tam widnieją bardzo,bardzo dziękuję. Fajnie mieć świadomość,że ktoś chce te moje pierdoły czytać hihi :)))
Bawimy się do 15 sierpnia!

I to chyba tyle.
ZAPRASZAM DO ZABAWY



59 komentarzy:

  1. Ja też się zgłaszam! :) Super nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja też, ołówki mnie najbardziej skusiły;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nic nie wygrałam, może tym razem się uda?

    Buziaczki

    Malachitt

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako kolejna zgłaszam chęć na cukierasy :)
    Buziaki-D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ale fajne cukieraski !!!!! Staję i ja w kolejeczce.
    I czekam co też tam wymyśliłaś w pokoju córki. buziol

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kochana:) ja też najpierw wyprzedaję mebelki, a potem biegiem po nowe;)))) Ponieważ głównie w ikei kupuję, to są od ręki;)
    Fotel cudnie przerobiłaś, cieszę się, że mimo wszystko wybrałaś biel- wygląda przepięknie!
    Po cukierasy się ustawiam, a jakże;)

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także ;) wszystko co B&W skrada mi serce ;))) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się chcę bawić :-) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam :) Ja również ustawiam się w kolejce do zabawy po takie fajne candy :) Nie posiadam bloga więc podaję swój e-mail: anna.malgorzata.raczynska@gmail.com

    Pozdrawiam
    Anna Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  10. hej :)

    biorę udział z wielką przyjemnością w Twoim candy Beti :)
    baner już wisi u mnie na blogu sissi1910.blogspot.com :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem tu pierwszy raz, ale z pewnością zostanę na dłużej:) Same cudeńka u Ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie je przygarnę! ;) Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne nagrody, powodzenia wszystkim grajacym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :) I pozdrawiam ciepło - M.

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja chętnie dołączę :)
    pozdrawiam serdecznie
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. to ja jestem chętna i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja,ja,ja ja bardzo chcę to wygrać!!!No proszę,proooooszę!!! ja chcę!!!No to teraz codziennnie będę zaklinać i czarować!!!Aby wygrac oczywiście!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. jak takie cuda można wygrać, to i ja się ustawiam po szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj same cuda, to ja też się ustawiam w kolejce :)
    banerek na blogu http://zszydelkiemprzezzycie.blogspot.com/
    zapraszam do siebie na candy :0)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście sie zapisuje,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałych wakacji życzę. Do zabawy chętnie się przyłączam i cieplutkie pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie się zapisuje na te cuda:)
    Baner u mnie juz widnieje http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w kubeczku. wskakuję do kolejki czym prędzej.
    Powodzenia przy pracach wykonczeniowych
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam! Kubeczek nieziemski - biorę udział i pozdrawiam :D
    www.iglowasinteriors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się w ogonku z miłą chęcią. Zapraszam również do siebie na moje urodzinowe Candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja chętnie też biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciesze się, że przez dziewczyny do Ciebie trafiłam:) Włączam się i ja do wydatkowego candy;)

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja chętnie się zapiszę i gorąco pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. i ja chętnie się zapiszę ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam...ustawiam się w tej długaśnej kolejce w nadziei na wygraną :-)....banerek już jest na moim blogu.....życzę szybkiego i sprawnego zakończenia remontu, wiem jak takie przeprowadzki i rozgardiasz w domu potrafią męczyć...serdecznie pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również wpisują się na listę. Wszystkie wymagania spełniłam.

    OdpowiedzUsuń
  33. no to bawię się i ja ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Dołączam! Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy na kasiaathome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Dołączam do zabawy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne nagrody. I ja wezmę udział :)
    adusiaczek33@o2.pl
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście biorę udział :)
    Obserwuję jako Izabela Rejman :)
    Jak by co mój email izabelarejman656@gmail.com
    Super nagroda :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie śliczności. Oczywiście dołączam do grona kolejkowiczów. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  41. oczywiście zgłaszam się :D
    e-mail: nr104@wp.pl
    obserwuję jako: nr147

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja się zgłaszam do zabawy:)
    baner na blogu http://www.szczesliwyzakatek.blogspot.com/
    obserwuję jako szczęśliwy zakątek

    OdpowiedzUsuń
  43. To i ja sprobuje szczescia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Również spróbuję szczęścia :) uwielbiam czerń i biel :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. biorę udział :)
    baner: http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Z przyjemnością pomarzę o Twoim wspaniałym prezencie !!!
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja się zapisuję :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. rewelacja cukierasy, zgłaszam chęć udziału w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą i zapraszam również na moje candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako Moon.
    sakura251@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo sie ciesze,ze tyle Was juz jest :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z radością udział biorę w Summer Candy!
    Banerek owiewa na
    Mój Magiczny Decoupage

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  54. Można się jeszcze zgłaszać? Jeśli tak to dopisuję się. :)
    life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja bym też chciała wygrać!!!
    Pozdrawiam
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń