czwartek, 24 lipca 2014

Pokój młodej damy cz. I

Dzień dobry!

Wreszcie idzie oddychać...od rana leje deszcz,co mnie niezmiernie cieszy,bo nie trzeba będzie podlewać :)
Zaliczyłam spacerek w deszczu z psem i już dawno taka aura tak mnie nie cieszyła.
Lubię...nawet uwielbiam upały ale jak siedzę w domu a nie w pracy. Jeszcze tylko dwa tygodnie i długo wyczekany urlop,który właściwie wyżebrałam...zwał jak zwał,ważne,że jest :))
W tym roku polskie morze...Sopot,Gdańsk,Gdynia, oby tylko pogoda dopisała.

Wracając do tematu pokoju córki,to nie wszystko jeszcze skończone,brakuje półki nad łóżkiem z ramkami, poduch w kolorze różowym i muszę popracować nad drugą stroną pokoju,bo tam nie jest tak,jak bym chciała.
Zatem dzisiaj tylko jedna strona...







Pojawiła się duża szafa...długo mi się taka marzyła...pakowna,z wieloma półkami...no to jest!
Szafa z lustrzanymi drzwiami,optycznie powiększa pokój i nie przytłacza.






Jest też nowe rozkładane łóżko, szafka nocna.

Teraz kiedy nie ma biurka pod oknem,zrobiło się mnóstwo miejsca,przestrzeni.
Biurko jest nowe i ma nowe miejsce ale to w innym poście,bo tamtą część trzeba jeszcze dopracować.


I co myślicie?

Właścicielka zachwycona a oto chodziło :)

Jak było wcześniej możecie zobaczyć TUTAJ i TUTAJ


Przypominam jeszcze o letnim candy----->ZAPISY


Ściskam kochani






26 komentarzy:

  1. jak dla mnie super! teraz dzięki szklanej szafie zrobiło się optycznie więcej przestrzeni tak jak mówisz :)
    a najważniejsze,że właścicielka zadowolona :)
    pozdrawiam i życzę już dziś przyjemnego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana :* Córka w siódmym niebie i mówi,że teraz śpi jak królowa :)

      Usuń
  2. Jest śliczne a różowe akcenty podkreślają piękno:) Ja też Beatko czekam z utęsknieniem na mój urlop...jeszcze dwa tygodnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będą bardzo długie dwa tygodnie ale jakoś dotrwamy :)
      Co do pokoju to szukam odpowiednich gadżetów :D

      Usuń
  3. Połączenie różu z szarością - strzał w dziesiątkę. Nowocześnie, lekko, dziewczęco - bomba ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne połączenie kolorów:) A szafa super:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, róż z szarością jest super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyszło!
    a ten obraz jak cudnie tu pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatnie i dziewczęco...i ten dywanik-bezcenny:-) Ja też w tym roku wyżebrałam AŻ tydzien urlopu i nie moge sie doczekać. Za to bedzie krotko ale intensywnie:-) Buziaki i miłego

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zmiany, jestem jak najbardziej na TAK. Uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszedl pelny wypasik :Pnie dziwie sie ze wlascicielka zadowolona bo ma z czego:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest bardzo elegancko i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny pokój! Uwielbiam to połączenie kolorystyczne :-)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pokoiku widac, ze corka rosnie i dojrzewa...wyszlo super :))) Ja rowniez mam szafe z lustrami i jestem niesamowicie zadowolona :)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokój pierwsza klasa! Super jest! szafa z lustrem - rewelacyjny pomysł! ;)
    Ja też za 2 tyg. urlopik kierunek - Łeba ;) W zeszłym roku byliśmy w Trójmieście i bardzo nam się podobało, myślę, że jeszcze tam wrócimy ;)
    buziaczki;***

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję dziewczyny,bardzo się cieszę,że i Wam pokój przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokój wygląda świetnie! Czekam na więcej szczegółów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie się prezentuje. Szafkę z szufladami kupilam w kolorze drewna dla młodego. Sam ją sobie wybral choć ja chciałam ciemno turkusową. Pozdrawiam ♡ ♥ ☆

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokoik wygląda cudnie! Róż z szarością to jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Betus mi sie podoba. Szarość z różem ... Lustrzaną szafa .... Super to wyglada. Pozdrowienia dla młodej damy i jej mamy :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna kanapa :).Fajne rozwiązanie, rozkładana mniej miejsca zajmuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokój zrobił się bardziej dorosły ale tak to już jest, że dzieci rosną i potrzebują innych wnętrz. Jest spokojnie i stonowanie a odrobina różu to strzał w dziesiątkę !
    A szafy duże i pakowne zawsze są potrzebne. Czekam na więcej, pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokój wygląda fajniej niz wcześniej, bardziej jednolicie, każdy dodatek współgra z pozostałymi.I kolorystyka -super.

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ mi się podoba. świetna robota beti!

    OdpowiedzUsuń
  23. Też bym była zachwycona takim pokojem, proponuje dodać jakieś zdjęcia na ścianę, będzie jeszcze przytulniej :) ja poluje na kanapę do salonu w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń