sobota, 11 października 2014

Szkło i metal






Dziś nie będę dużo pisała,bo w zasadzie nie ma o czym pisać. 
Znów spontanicznie,bez zastanowienia czy będzie na to miejsce.Kupiłam i wracałam do domu jak na skrzydłach a później okazało się,że przyszła już paczka...z zamówieniem z sieci. Co to jest,pokażę w kolejnym poście :)


Metal i szkło...wieczorem ogień...
idealnie na jesienne wieczory








Jest dość spora i czeka na większą ilość świeczek





A jak Wam się podoba?


Życzę wam pięknej,spokojnej niedzieli...ja odpoczywam na urlopie!!

Dziś po raz pierwszy od wielu miesięcy...(lat?) leżałam w łóżku do 13-stej...
Nic nie musiałam,nie panikowałam,nie pędziłam...byłam spokojna,wyluzowana,zadowolona...po prostu szczęśliwa :))

CHWILO TRWAJ!










33 komentarze:

  1. Lampion prześliczny - też pewnie bym się na taki skusiła. Pasuje jak ulał:))) Co do braku miejsca - ostatnio zbił mi się aniołek, ładny biały - zero rozpaczy, a wręcz przeciwnie pierwsza myśl że będzie można kupić coś nowego na to miejsce. Widzisz jak zmienia się podejście gdy miejsca brak i coś się zwolni....
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny... Ślicznie wygląda... Też bym taki chciała:-P
    Pozdrawiam :-)
    Zapraszam do siebie na zabawę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam lampiony,ślicznie:)) Pozdrawiam serdecznie, Edyta:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie lampiony, właśnie wczoraj myślałam o takich srebrnych, mam jeden i żałuję ,że nie kupiłam większego takiego samego a był.
    Twój jest fajny bo na kilka świec, śliczny Beti, miłego wieczorku i niedzieli :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali,myślę,że nic straconego bo ich coraz więcej wszędzie. Stały się modne,do tego eleganckie więc będzie ich pełno jak kiedyś tych drewnianych :)
      Buźka

      Usuń
  5. Super! Rewelacyjnie wygląda ten lampion :)
    Ciekawe co tam masz w paczce. Szybko pokazuj!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Coś dla mnie :)))) odpoczywaj Kochana :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szukam metalowej latarni na dwór, ale raczej w czerni....
    Twoja jest bardzo ładna... :)
    Miłego odpoczynku przy nowym nabytku...

    OdpowiedzUsuń
  8. hihi dobrze, że się nie zastanawiałaś bo jeszcze byś jej nie kupiła:-)
    super jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna latarenka. Ja właśnie pomyślałam, że chyba zamówię taki jako prezent gwiazdkowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. o taka klasyczna, taka dostojna, baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Aniu czysty przypadek. Jadąc na badania zauważyłam sklepik z chińskimi rzeczami i w drodze powrotnej weszłam. Byłam mega zaskoczona asortymentem...takich cudów było wiele więcej!!

      Usuń
  12. Zapraszam do starego , nowo otwartego pastelowego domku a szczególnie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lampion pierwsza klasa! Metal+szkło=zestawienie idealne. Bardzo pojemny widać, super! W sam raz na jesienne i zimowe wieczory :)))
    Buziaki-D.

    OdpowiedzUsuń
  14. No no… klimacik, romantic, winko, ogień w sercu i lampionie…. wróże upojne wieczory :)))
    I oby ich było kochana jak najwięcej :)) Kissss

    OdpowiedzUsuń
  15. Bei?, świetny zakup! Laterne jest cudna i taka duża! Będziesz mogła ciągle zmieniać w nie dekoracje.
    Ah, no niedzieli po to są, ja też sobie dzisiaj nie pożałowania.

    Miłego tygodnia Kochana!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię wszystko co świeci i ociepla pomieszczenie swoim światłem:-)
    tez miałam niespodziewany prezent i w niedz.spałam do 9.20 hihi
    wszystkiego db na cały rozpoczynający się tydzień:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje klimaty, gdzie ją zdobyłaś? Teraz to w ogóle nie będziesz miała czasu na posty, tylko na romantyczne wieczory:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez przypadek w sklepie z chińskim asortymentem :)

      Usuń
  18. piękna! ja mam fioła na punkcie świec, latarenek, świeczników więc jestem w niej zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudna i jaka duża,uwielbiam takie latarenki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna, bardzo elegancka:) Fajnie sie wpasowała w klimat:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham lampiony!!!Ale o tym wiesz.A u Ciebie bardzo mi sie podoba!!!Cudne to Twoje miejsce!!!Wróciłam.choc jeszcze nie wiem czy na 100%,bo choróbsko mi mocno doskwiera,ale postanowiłam o tym nie pisać:)I zająć sie ciekawszymi rzeczami!!!Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cacko!!! piękny jest, no to teraz jesienne długie wieczory nie straszne ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cacko!!! piękny jest, no to teraz jesienne długie wieczory nie straszne ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. No świetna!! Czasami u "Chińczyka" też można kupić piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń