sobota, 6 grudnia 2014

CHRISTMAS START

 
 
ŚWIĄTECZNY CZAS UWAŻAM ZA OTWARTY!
 
 
Od wczoraj czuję magię świąt. Chałupa posprzątana, okna umyte, ozdoby wyciągnięte.
Teraz czeka mnie tylko pieczenie pierników i kupowanie prezentów. Na sam koniec udekoruję taras w lampki.
Jestem nakręcona jak mały samochodzik :)
W tym roku obiecałam sobie, że nie przesadzę z dekoracjami, że będzie lekko, mało i subtelnie.
Szczerze mówiąc nie wiem czy udało mi się osiągnąć ten cel, bo w moim przypadku słowo "mało" chyba nie istnieje :)))
 
Wyszło jak wyszło, obijać się nie obijamy i przewracać się nie przewracamy o dekoracje więc wszystko gra.
 
Poniżej szklane kopułki po zegarach, na razie w takiej wersji. Może później wymyślę coś innego.
Jednemu zegarowi darowałam życie...spodobał mi się.
 
 
 
 
 
Wczoraj ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu przybył do mnie Mikołaj.
W czerwonym kartonie znalazłam szklane bombeczki w kształcie serca. Są cudowne, zdjęcia nie oddają ich uroku więc musicie uwierzyć mi na słowo.
A tak serio...ciekawe skąd ten Mikołaj wiedział, że takie chcę? Kilka dni temu oglądałam takie w sklepie!
 
 
 
I kiedy już uradowana bombkami chciałam je wieszać, córka krzyczy:
Mamo tu jest jeszcze renifer!
 
I faktycznie był :))
 
 
 
Kochana Beatko, nie wiem czym sobie na to zasłużyłam ale z całego serca dziękuję!!
Kolejny raz sprawiłaś mi niesamowitą radość a słowa na kartce wywołały łzy wzruszenia...
 
JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ!
 
 
Był też inny Mikołaj ale o tym innym razem :)
 
 
Miłego weekendu kochani!!
 
 
 
 
 
AKTUALIZACJA.
 
 
Plakaty w ramkach to nic więcej jak papierowe podkładki pod talerze, zakupione w Auchan.
 
 
 
 

58 komentarzy:

  1. u mnie też już czuć Święta :)
    Piękne dekoracje, piękne bombki i świetny renifer! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie:-) z tymi zegarami świetny pomysł, gdy tylko jakiś wpadnie mi w ręce, też od razu go rozkręcę, miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, to dużo tańszy sposób niż kupienie takich kopułek w sklepie.
      Tobie również miłego :)

      Usuń
  3. Beti ślicznie jest u Ciebie, ach i prezenty od mikołaja cudne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to u Ciebie już mogłyby być święta, a u mnie wręcz odwrotnie. Wczoraj wieczorem się rozchorowałam , przeszło na mnie, i dopiero teraz dochodzę do siebie. Bajzel w całym domu, mojego M. nie ma więc dzieci chodzą samopas i robią niezły zamęt.
    Podziwiam u Ciebie ład i porządek, ozdoby świąteczne, obrazki, nowe bombeczki. Jak miło, ... kiedy będzie tak u mnie. Beti pozdrawiam cieplutko pa pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście to cholerstwo co Cię dopadło długo nie trzyma więc za kilka dni jak się wykurujesz to dogonisz mnie :) Dzieciakami się nie przejmuj one czasem potrzebują takiego samopasu hihi
      Zdrówka kochana!

      Usuń
  5. wow u ciebie juz swiatecznie ,pieknie delikatnie a ja wlasnie od rana sie zastanawiam czy umyc okna na swieta ,czy nie,nie wiem ale taki len mnie w tym roku dopadl ze nie da sie tego opisac,ale chyba umyje te okna ,bo tak bez umytych to by nie byly takie prawdziwe swieta hiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoń lenia i do roboty! Wczoraj zmobilizowałam moją siostrę i dzisiaj wzięła się za porządki :)
      Cmoki

      Usuń
  6. Zauroczyłam się napisami w ramkach..genialne...muszę taką sobie zrobic...będzie idealna do przedpokoju na powitanie gości, dziękuje za inspirację :)
    pzdr Gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne plakaty! Skąd je wzięłaś???
    Klosze wyglądają rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu kupiłam je w Auchan i to nie plakaty a podkładki pod talerze ;)

      Usuń
  8. no i sa kopulki i wygladaja rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabieram wszystkie plakaty! "Rogaty" plakat by mi idealnie pasował, bo zamówiłam poduszki - też "rogate". No nie wiem co tu podziwiać najpierw, bo jest naprawdę cudnie. Kopułki świetnie zagospodarowane.Ślicznie!!!
    Ściskam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo rogaczy znajdziesz w sieci Dominiczko, musisz tylko poszperać. Tego akurat dostałam w zeszłym roku od Justynki :)

      Usuń
  10. U Cibie już naprawdę czuć Święta... Rzeczywiście jest lekko, subtelnie i bez przesady... Życzę zdrówka..
    Ja skończyłam właśnie brać anybiotyk :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne plakaty! Ależ atmosfera cudowna. Ja od dzisiaj też mam jakiegoś kręćka:-) A pomysł z zegarami genialny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kręciek udziela powoli się wszystkim haha :)))

      Usuń
  12. piękny czas- pięknie u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. He he...do nas wczoraj trafił ten sam Mikołaj:))) Cudnie u Ciebie Beatko, tak delikatnie...tylko sniegu brak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Mikołaj kolejny raz mnie zaskoczył :) Taki spryciarz z niego hihi
      U mnie też śniegu "ni ma" :(

      Usuń
  14. haha ale fajnie wyglądają te podkładki! :))) w życiu bym nie wpadła na takie zastosowanie :))) pięknie Beti!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko je zobaczyłam, to myślałam, że to plakaty a później dopiero przeczytałam, że podkładki hehe

      Usuń
  15. ale u ciebie juz swiatecznie - ja nie mam zadnych ozdob - po przeprowadzce nic si enie ostalo - musze wszytko kupic od nowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wystarczy kilka rzeczy, trochę chęci i można wyczarować wspaniały nastrój

      Usuń
  16. Bardzo pięknie i świątecznie już u Ciebie! Bardzo mi sie podoba ta monochromatyczna świąteczna atmosfera:) Ja dopiero sie zbieram do świątecznego dekorowania...
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą monochromatycznością to różnie u mnie bywa ale dziękuję!

      Usuń
  17. bardzo klimatycznie lekko i zdecydowanie z niczym nie przesadziłaś:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem zauroczona twoimi dekoracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny pomysl z tymi podkladkami! Ja tez sie troche naszukalam jakichs fajnych swiatcznych obrazkow, w koncu maz mi namalowal :) Zapraszam na pierwszego swiatecznego posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Marylko, mąż ma świetny styl i zdolności rzecz jasna :)))

      Usuń
  20. moja Droga Beti, na Ciebie zawsze można liczyć. Bywam tu i tam, stale w biegu więc tym bardziej cieszę się na święta. Jak będziesz u mnie na blogu to przekieruj się na instagram, tam jestem częsciej:) ps u Ciebie również iscie świątecznie, urzekły mnie szczególnie te metalowe bombki, cudo. Wszytskiego dobrego, ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio wszyscy na Instagramie przebywają :)

      Usuń
  21. Moja Droga dekoracje bardzo eleganckie, a prezenty wprost prześliczne, okno wspaniale się prezentuje:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  22. Widze, ze bylas grzeczna w tym roku :))) Dekoracje, aranzacje u Ciebie super, a Swieta to czas w ktorym mozna zaszalec...tu cos blyszczy, tam cos miga :)))
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam zaraz grzeczna hihi ;P Ja ogólnie lubię błyskotki wszelkiego rodzaju :)

      Usuń
  23. grzeczna dziewczynka z Ciebie! :)
    w tym roku również planuję tylko udekorować kilkoma drobiazgami dom :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj Ty agentka jesteś, wiesz? podkładki??? rany! w życiu bym na to nie wpadła ;) Wyglądają fantastycznie!!!! buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę osób mi już to mówiło hehehe :)))))

      Usuń
  25. u Ciebie juz świąteczna atmosfera w pełni... pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pieknie, subtelnie:)) Mikolaj to ma wyczucie..;))) no i zdjecie tego jelonka - cuuudne! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochany Mikołaj Cię odwiedził. Renifer super jest!

    OdpowiedzUsuń
  28. Betusiu zaszalałaś:) Ja od jutra zaczynam… ciekawe czy mi sie uda tak mało i subtelnie hahah :))
    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mnie wzruszyły Twoje słowa...ale najważniejsze jest,że wiesz,że pamiętam o Tobie.Zawsze:)A dekoracje u Ceibie jak zawsze piękne,uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia i Twoje mieszkanie,zawsze coś podpatrzę.A reniferka postawiłaś w cudnym otoczeniu:)Tak przy okazji jak tylko zobaczyłam go w kwiaciarni,od razu pomyślałam o Twoim mieszkaniu i o Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne te mikołajkowe prezenty ;) Ale równie urocze są Twoje obrazki ;) Ślicznie się prezentują. Bardzo świątecznie, klimatycznie, nastrojowo... Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pomysł z tymi podkładkami w ramkach. Cały czas zachodziłam w głowę skąd takie postery, a tu rozwiązanie zagadki w ostatnim zdaniu. Lubie black&white :) Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  32. Super świątecznie, ja myślałam że to plakaty. Bomba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ehhh... Poczułam się u Ciebie jak w domu. Mamy bardzo zbliżone gusta i coś czuję, że w tym wirtualnym blogowym światku znalazłam kolejną pokrewną duszę. Bardzo nastrojowo i świątecznie.
    Pozdrawiam Cię gorąco i blogowo zapraszam do siebie: http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń