środa, 17 grudnia 2014

OSTATNIE DOPIESZCZANIE

 
 
Hallo, hallo!
 
 
Ostatnie przymiarki do świąt. Upewniam się, że wszystko mam, że nikogo w prezentowym szale nie pominęłam a uwierzcie, że to nie łatwe zorganizować prezenty dla 15 osób.
Ogólnie jestem z siebie dumna, że tak się wyrobiłam z wszystkim.
Tak więc siedzę sobie, popijam spokojnie kawkę i myślę...
ubierać dzisiaj choinkę czy nie? ;P
 
I chciałabym i się boję hahaha, to znaczy nie wiem czy chce mi się czy nie. Jakaś taka niezdecydowana dzisiaj jestem.
 
U niektórych widziałam, że już stoją :)
 
Pomyślę jeszcze, może mi się zechce a jak nie, to mam jeszcze tydzień!
Bądź co bądź jestem strasznie rozanielona tymi świętami...
 
 
 
 
 
 
 
 
Wspominałam, że trochę zmieniłam w oknie? 
 
 
 
 
 
To zmykam dopić kawusię a Wam życzę miłego wieczoru!
Do następnego :)
 
 
 
 

37 komentarzy:

  1. pięknie i jak wszystko dopracowane... a u mnie wszystko do góry nogami!

    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja widziałam, że u Ciebie pięknie Martulka :)

      Usuń
  2. Jak ładnie, u mnie sajgon i smród farbą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze tydzień na dopieszczanie! :)

      Usuń
  3. Boszzzz jak pięknie!!! Gwiazdy obłędne!

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skandynawia pełną parą u ciebie:) Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak mnie strasznie ciągnie w tamtą stronę :)))

      Usuń
  5. Jak ja Ci zazdroszczę tego spokoju !!! I , że tak się wyrobiłas już ze wszystkim !!!! Ja jeszcze jestem spokojna, bo kilka dni zostało ale jeszcze trochę przede mną . Dzisiaj wieszałam lampki na zewnątrz, na oknach, przy dachu, na szczęście miałam pomocników, na drzewach i pergolach. Jest ładnie w światełkach białych ale ciepłych i zimnych. Muszę jeszcze dokupić kilka sznurków. Przed domem nic nie zrobiłam , w oknie na górze i w salonie okno, i pierniki. WIęc może zdążę.
    To drugie zdjęcie szczególnie piękne !!!! I gwiazdki w oknie, ja tez mam i żałuję, że nie kupiłam największej, ale za rok może. ..
    Piękny klimacik, zazdroszczę !!!!!!!!!!!!!!!!!!! buziole przesyłam, pa pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześnie zaczęłam to i wcześnie skończyłam ;P Ja jeszcze na tarasie nic nie zrobiłam ale w sobotę postaram się to zrobić.
      Ala liczę na foteczkę z ogrodu bo na pewno jest cudownie!! Co do gwiazdek to najpierw kupiłam tą mniejszą a później jak stałam do kasy w ikea to wisiało kilka razem, różnej wielkości i tak mi się spodobały, że popędziłam po tą największą :))))
      Trzymam kciuki za szybkie ukończenie Twoich zmagań!

      Usuń
  6. Cudny świąteczny klimacik u Ciebie i to poroże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, ten spokój. Dzisiaj też sprawdzałam w grafiku prezentowym czy wszystko doszło. zostało mi pakowanie co jest miłe bardzo. Choinka, mam nadzieję, że w piątek się uda wykończyć. Całuski Beti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też pozostało pakowanie prezentów i choinka :) Ale to same przyjemne rzeczy!

      Usuń
  8. Pięknie u Ciebie.Ja tymi porządkami zrobiłam większy bałagan niż miałam :-) Mam pytanie.. Jaka duża jest ta mniejsza gwiazdka,która wisi na oknie? Czy ona jest z Ikea?Mam na taką gwiazdkę chęć.Pozdrawiam http://blogdreamhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniejsza gwiazdka ma 70 cm i kupiona została w Juli :) Ta większa jest z ikea
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. cieszę się, że tak dobrze u Ciebie:) przepiękne dekoracje, wow!!!
    ale że tak się wyrobiłaś ze wszystkim, wow, zazdroszczę, ja nie mam jeszcze NIC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze dużo czasu więc dasz radę jak się zepniesz ;P

      Usuń
  10. fajniutki tez stroik na stole,uwielbiam adwent i ten czas oczekiwania,wiec rozumiem twoje zadowolenie z wszystkiego,no i podziw mi nie minal prezenty dla 15 osob ,hiiitak pisze bo ja mam problem zawsze z dobraniem prezentu i pozniej jeszcze skladanie zyczen hiiii i nie tylko ze swietami z urodzinami tez haaa,buziaki Beti**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam zawsze problem, co komu. Zwykle pytam prosto z mostu co kto by chciał lub czekam na listę i później sobie z niej wybieram ;))) Trzeba sobie jakoś radzić haha Życzeń też nie lubię składać, bo zawsze płaczę jak nawiedzona :)))))

      Usuń
  11. Ale cudownie u Ciebie, chętnie schrupałabym do kawy te pierniczki z parapetu:-) Ja swoją choinke juz w weekend ubrałam bo moje dzieciaki nie dały nam spokoju i jest cudownie:-) Poczuj wenę i zabieraj się do ubierania:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pierniczki to ciasteczka korzenne i są przepyszne! :) No tak myśle, że chyba dzisiaj bo zostało niewiele czasu a w sobotę wyjeżdżamy na imprezę urodzinową jeszcze więc w niedzielę to cieniutko to widzę ;P
      Buziaki

      Usuń
  12. Pięknie dopieszczasz swoja przestrzeń Beti <3 buziaków moc!

    OdpowiedzUsuń
  13. a my w weekend będziemy ubierać choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beti u mnie podobnie. Właściwie wszystko co mogłam to ogarnęłam, domek przybrany. Została choinka i zmagam się z myślami czy już nie ubrać, ale boję się, że mi oblecą igły do świąt. Tak więc czekam i cieszę się tym co już mam :)
    Pięknie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak miło,że chociaż ktoś daje radę. gratuluje czasu na dopieszczenie. Beti. ty zawsze mnie motywujesz swoim zorganizowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie! Okno wygląda po prostu rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie u Ciebie!:) Zazdroszczę bardzo, że już wszystko masz zrobione, ja jeszcze nie mam nawet kompletu prezentów, a o umyciu okien nawet nie wspominam;)) Ale cóż...zdążę;)) Grunt to pozytywne myślenie;p Pozdrawiam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo świątecznie i przytulnie :)ja zaczelam tez dużo wczesniej a i tak mam wrażenie, ze nie wyrobie się ze wszystkim. p.s. Bardzo sympatyczny blog, będę częściej zagladac

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie u Ciebie :) Zapraszam na wizytę do mnie TUTAJ serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba u Ciebie,
    Pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie, bez choinki i już taki wspaniały świąteczny klimat
    Gwiazdy w oknie są mega, ja to się zagwiazdkowałam w tym roku :-))))
    Pozdrawiam
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń