wtorek, 23 grudnia 2014

ŚWIĄTECZNY STÓŁ I CHOINKA W PEŁNI



Kochani, już za chwilkę, za chwileczkę zasiądziemy do Wigilijnego stołu z naszymi bliskimi.
Dziś przymiarki do tego wydarzenia. W roli głównej obrus firmy Tercja, który wygrałam u naszej Sylwii z Velour Home. Bieżnik z Pepco, talerzyki i miseczki w gwiazdki z Netto.
Z założenie miało być delikatnie.









Jest też choinka. Tym razem niewielka ale mnie się podoba.
Teraz zauważyłam, że krzywo stoi ;)










Kochani, chciałabym Wam również życzyć zdrowych, wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Świąt wypełnionych radością i miłością, niosących spokój i odpoczynek od codzienności...
i by pod choinką zieloną, każdy znalazł to, o czym marzy!

Merry Christmas!!











35 komentarzy:

  1. Wszystkiego magicznego na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka bardzo mi sie podoba ,wszystkie dekoracje perfekcyjnie dobrane,jak dla mnie klasa!!!

    Zdrowych ,spokojnych i radosnych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, że krzywo...
    Super ślicznie zaaranżowłaś stół i pomyśleć, że w pepco i netto wyszperałaś sobie takie skarby. Choinka śliczna nieprzegadana.
    Zdrówka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u Ciebie :-) Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie ozdobione mieszkanko! Ja tam krzywizny nie widzę. Wszystkiego dobrego kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie u Ciebie! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie....Mamy podobną zastawę :)))...też wykorzystam bieżnik w gwiazdki (Pepco rules)...cudne kubeczki i miseczki...(szkoda, że zabrakło talerzyków, ale i tak "łowy" udane)...ta zieleń...cudnie się wkomponowała na twoim świątecznym stole:)
    wszystkiego dobrego na święta...
    pzdr Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnych, pełnych rodzinnego ciepła Świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w 2015 roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych, rodzinnych Świąt ! Stół wygląda świetnie, ta zastawa w gwiazdeczki... ! Genialnie ! Widzę ,że masz gwiazdy w oknie - moje marzenie ! Nie mam możliwości zrobienia zakupów w Ikea, więc znalazłam małe pocieszenie - mam papierowe gwiazdy ... po sufitem ! Buziaki przedświąteczne - M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świat!
    pięknie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  11. To jesteś gotowa, hi hi hi, ja zaraz szyję obrus i pakuję prezenty. A jutro jeszcze sprzątanie bo przy dwójce energicznych dzieci dom pełen zabawek. Mały chory na potęgę ale mam nadzieję , że jutro będzie lepiej, zdrowych Kochana i radosnych świąt życzę Tobie i Twoim Bliskim ♥
    A choineczka cudna, gęsta mimo , że jak piszesz mała, moja duża ale jakaś nieforemna strasznie ale ubrana każda wygląda na gwiazdę i lśni swoim blaskiem i cieszy bardzo ! ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ładnie! Pieknych swiat Ci zycze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały klimat!
    Cudownych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie u Ciebie, Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie nakryty stół :) Wesołych Świąt życzę i w wolnej chwili zapraszam do siebie klik tutaj , blog o pasji do shabby i chic , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie u Ciebie, Wesołych Świąt. ....

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale się przygotowałaś, cudowna, magiczna choinka i stół już uroczysty...CUDO. Ja wczoraj skonczylam o 2 w nocy i jeszcze nie ubrałam stołu bo dzis musialam isc do pracy!!!! Jakaś nieprawda!:-) Kochana Zdrowych, radosnych Świąt spędzonych w bajkowej atmosferze, z mnóstwem prezentów i kochających osób obok siebie! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Oceanów Miłości na te Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beti cudnie u ciebie i te gwiazki... Wesołych Świąt Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie nakryte do stołu, gwiazdki rewelacyjne, śliczna choinka :-) Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny świąteczny wystrój!
    Zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia dla całej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stół wygląda przepięknie!!
    Wesołych Świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę wesołych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia!
    Pozdrawiam serdecznie - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana ślicznie i magicznie :) A choineczkę cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pieknie Kochana u Ciebie:))) cudnej swiatecznej atmosfery-u nas wlasnie troche sniegu napadalo;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześlicznie! Tobie też składam najcudownowniejsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie u ciebie, Wesołych Świąt! Pozdrawiam Kamila:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Betuś, kochana dziewczyno, dla Ciebie i Twoich bliskich WESOŁYCH ŚWIĄT!
    Uściski wraz z pierwszym śniegiem ...
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  29. Betusiu …samych najlepszych, najcudowniejszych chwil dla Ciebie i Twoich najblizszych:))
    Wesołych Swiat :))
    Uściski …. Ala

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale u Ciebie tam pięknie, aż zazdroszczę :) Ja nigdy nie ozdabiałam tak domu, ale jak patrzę na te wszystkie zdjęcia, to zazdroszczę. I obiecałam sobie, że za rok u mnie też będzie tak ładnie!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Spoznione ale szczere zyczenia swiateczne przesylam z Torunia:)
    A jak juz jestem tu na miejscu to i sle NAJ NAJ NAJ na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  32. Samych szalonych i pięknych chwil w nadchodzącym roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń