czwartek, 1 stycznia 2015

HAPPY NEW YEAR!

 
 
 
 
 
Kochani, bardzo chciałam z Wami być wczoraj, niestety wirus pokrzyżował wszystkie moje plany...nawet te prywatne i zamiast wspaniałego Sylwestra z przyjaciółmi, spędziłam tę noc w łóżku.
Dziś już dużo lepiej, wracam do siebie więc z całego serca składam Wam życzenia
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!
 
Miłości, radości, spełniania marzeń, samych pozytywnych dni...słońca każdego dnia, uśmiechu i tego wszystkiego, czego sobie życzycie!
 
 
 
 
zdjęcia Pinterest
 
 
 
Ściskam
Beti 
 
 
 
 
 
 
 
 

21 komentarzy:

  1. Oj to bardzo przykre, ale dobrze, że już jest z Tobą lepiej!Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej szybciutko ! Wszystkiego dobrego w nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Duzo zdrowka i szczesliwego Nowego Roku!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak więc zdrówka Kochana Ci życzę !!!!
    Spełnienia marzeń , wszelkiej radości i abyś była z nami jak najdłużej , bo jesteś moją dobrą duszyczką !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego dla Ciebie - szczególnie zdrowia, co by już żadnych planów choróbska nie krzyżowały;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko życzę Ci tylko pogodnych dni,tylko dobrych wiadomości i tylko wiernych przyjaciół!!Coś czuje,że to będzie dobry rok!!!Postanowiłam wejść w ten nowy rok nie martwiąc sie jak zawsze i nie patrzeć pesymistycznie!!!Będzie dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. I Tobie kochana - tego czego sama sobie tylko zyczysz!:)))) calusy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zatem...zdrowia na cały 2015
    i cudownego, twórczego roku przepełnionego niegasnącą nadzieją...:)
    Uściski noworoczne zostawiam...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana wszystkiego dobrego:) Zdrówka, zdrówka:) U mnie takie zamieszanie było, że nie miałam kiedy do kompa usiąść:) buziaczki Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej ! Ja Beatko życzę Ci przede wszystkim zdrowia i jeszcze raz zdrowia, bo ono najważniejsze , potem szczęścia i spełnienia wszystkich planów i marzeń kochana !!!
    Buziaki noworoczne!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowiej nam tu szybko :*** Szczesliwego Nowego Roku !!!
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiem, jak to jest z tym chorowaniem... Dużo zdrowia i wszytskiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najcudowniejszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń