piątek, 27 lutego 2015

MAŁY POKÓJ CZ.II



WITAJCIE!

Dziś na tapecie pokój mojej córki, w którym również zaszły małe zmiany.
Pokój malutki, w kwadracie 3 na 3 metry. Jak na tak mały pokoik weszło tu bardzo dużo mebli a i tak jest dość sporo miejsca. Pokój w bieli z szarymi dodatkami. Ostatnio przywędrował tu szary dywan w gwiazdki. Wciąż go dopieszczam, bo nie do końca  jestem z niego zadowolona. W planach mam roletę rzymską zamiast zasłon i chyba raczej nic poza tym.










Jak widać szału nie ma ale właścicielka zadowolona. Nie za bardzo wiem co zrobić z tym kątem nad biurkiem, jakoś tak dużo tam wszystkiego. Półki to jedyna rzecz jaka pozostała po pokoju małej dziewczynki, jeszcze jak był w kolorze śliwki. Teraz córka śmieje się z tego, jak mogła wpaść na tak głupi kolor :)
Jeśli macie jakieś rady, sugestie to chętnie poczytam, bo mnie się już wszystkie pomysły wyczerpały.

Dziękuję za wszystko i serdecznie witam nowych obserwatorów!

Miłego weekendu wszystkim życzę :)






53 komentarze:

  1. Dywanik pięknie dopełnia całość. ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. ach ten dywanik - cudny
    pięknie u Ciebie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekny pokoik, dywan rzeczywiście pieknie w nim wygląda.
    Przyjemnego weekendu życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję I Tobie również miłego dnia :)

      Usuń
  4. Śliczny pokój. Lubię te kolory, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko w pokoju takie dopieszczone, podoba mi sie tutaj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokoik pomimo tego, że malutki to bardzo przytulny i funkcjonalny, dywan super :-) a jeżeli chodzi o kącik nad biurkiem to może jedna większa półka na ścianie nad telewizorem zamiast dwóch małych ? pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że lepiej by wyglądały te półki nad biurkiem ale nie chce robić kolejnych dziur w ścianie i łatać poprzednich. Zresztą trzeba były było od razu malować ścianę a na to nie mam ochoty ;P

      Usuń
  7. Ależ przytulnie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To bardzo ładny, jasny pokój, bardzo mi się podoba! A co do półeczek nad biurkiem to może spróbuj tylko inaczej je zaaranżować? Może książki na jednej, a ozdoby na drugiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, spróbuję coś tam jeszcze pokombinować :)

      Usuń
  9. Moim zdaniem problem tkwi w półkach - po pierwsze są zbyt cienkie w stosunku do tego co się na nich znajduje a po drugie - lepiej wyglądałyby na tej prostopadłej ścianie. Mam kilka opcji:
    1. zamiana miejscami półek i tablicy (jeśli nie chcesz kupować nic nowego) - poprawiłoby to proporcje a linie półek harmonizowałyby z liniami komód),
    2. kupno nowych półek np. krótkie białe LACK - IKEA i powieszenie ich nad biurkiem,
    3. j.w. i powieszenie ich nad komodą obok telewizora (plusem tej opcji jest łatwy dostęp z krzesła, bez konieczności wstawania),
    4. j.w. i powieszenie ich nad telewizorem (jedna nad drugą),
    5. kupno długiej LACK (lub dwóch) i powieszenie ich nad telewizorem (równo z komodami),
    6. rezygnacja z półek, kupno jakiejś białej szafeczki / kubika i powieszenie nad biurkiem,
    7. rezygnacja z czegokolwiek ;)
    Niezależnie od manewrów z półkami powiesiłabym wyżej tablicę nad biurkiem (o jakieś 10-20 cm) - dla dodania kompozycji lekkości.
    Uff, musisz przyznać, że się przyłożyłam ;))) A tak w ogóle to pokój choć niewielki jest świetnie urządzony. Ma wszystko co niezbędne, trochę klasyki (tapeta), trochę Skandynawii, konsekwentna kolorystyka. Super!
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)
    Urszula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napracowałaś się za co Ci wielkie dzięki. Mam świadomość tego, że te półki źle wyglądają przy tym ustawieniu mebli. Półki są po dawnej aranżacji, kiedy pod nimi stało łóżko. Przestawienie ich nad biurko wiązałoby się z wierceniem nowych dziur w ścianie i zaszpachlowanie obecnych. Niestety trzeba by było również malować ścianę a na to szczerze mówiąc nie mam ochoty. Muszę to jeszcze przemyśleć :))) Jeśli chodzi o tablicę to stoi ona na biurku, ponieważ sama nie wiem co z tym kątem więc nie chciałam kaleczyć ściany i wbijać kolejnych gwoździ. Jeszcze raz bardzo dziękuję, że chciało Ci się pomyśleć nad tym :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ja przeniosłabym półki na ścianę gdzie stoi telewizor , i zawiesiła jedna obok drugiej , pod spodem tablica . Dywan świetny :) Idealnie pasuje do wystroju wnętrza :) Ściski i do miłego :) Zapraszam także do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, muszę nad tym popracować :)

      Usuń
  11. Kochana, ależ dyscyplinę córce wprowadziłaś, pokój jak z katalogu;) Podoba mi się, ale brakuje mi kilku akcentów jej osobistych :) pozdrawiam cieplutko aga




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że ten pokój na co dzień tak nie wygląda, raczej panuje tu "artystyczny" nieład :)))) Córka lubi minimalizm więc i niewiele ma rzeczy.

      Usuń
  12. pokoik jest swietny!
    niczego bym nie zmieniala,a dywan taki sam jak ty masz w pokoju,albo mi sie wydaje..........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko bo to jest dywan z mojego pokoju. Opuściłaś posty i masz braki ;P
      Buźka

      Usuń
    2. hiii,patrz jaki ze mnie roztrzepaniec,a ja ogladam pokoik i mysalam ze kupilas podobny dywanik,w takim razie ide pobuszowac,cos ty znow pozmieniala,niamozliwa jestes :P**

      Usuń
  13. Ślicznie, spokojnie, beż przeładowania, a to przecież nie duże pomieszczenie, to za sprawą bieli. Jest wszystko co byc powinno w takim pokoju, łózko, stolik nocny, komody, biurko, szafa. Może gdybyś półki przeniosła nad biurko, komody, tak równolegle byłoby dobrze ale pewnie wcześniej biurko stało pod półkami z tego ten układ. DOpieszczony i wiesz czego Ci zazdroszczę, porządku, ja wczoraj już nie sprzątałam wszystkich zabawek, mojego nie ma a ja dałam sobie na luz i dzisiaj od rana dalej sajgon, nie mówiąc o moich rzeczach, które wędrują na pięterko i zalegają aby przejść etap odesłania na strych, ale dzisiaj muszę to zrobić.
    Podsumowując jest ślicznie i pokaż nam swoją gwiazdkę chociaż kawałeczek, kiedyś chyba troszkę weszła w kadr, poproszę jeszcze raz, uściski, a kto sprząta w pokoju ?hi hi hi hi, buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wie, wiem, że te półki niefortunnie teraz tam wyglądają ale niespecjalnie mam ochotę na szpachlowanie ścian. Musiałabym jeszcze malować ścianę a boję się, ze farby zaczną odchodzić warstwami haha ;))))) Kochana u niej taki porządek tylko w chwilę po sprzątaniu a później...ech, ręce opadają mówię Ci :) Zwykle ona sprząta ale jak zaśpi do szkoły to i mnie się zdarza tam sprzątnąć, bo nie mogę patrzeć na ten bajzel. Gwiazda nie wiem czy by chciała zostać ujęta w kadrze, muszę spytać :)

      Usuń
  14. Bardzo mi sie podoba ten pokój... no i dywan który za każdym razem zachwyca mnie tak samo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś jak masz Leroya koło siebie to zajrzyj, bo czasem tam mają takie dywany :)

      Usuń
  15. Świetny pokój, a dywan to mój numer 1 :) Wszystko dopracowane w każdym szczególe. Chylę czoła. A co do półek może wystarczy tylko inna aranżacja. Można też przenieść półki nad biurko albo rozmieścić nad biurkiem i komodą, a to co jest na nich umieścić w białych albo szarych koszykach. Ewentualnie powiesić nad biurkiem małą zamykaną szafeczkę, w której zmieściłyby się książki :) Tylko szkoda zasłaniać tę piękną tapetę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za konstruktywny komentarz :)))

      Usuń
  16. Piękny pokój, planuje mieć taką tapetę, bo jest delikatna, ale dodaje ''tego czegoś'' dla wnętrza. Możesz mi powiedzieć dokładnie skąd jest ta tapeta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Tapeta kupiona w Leroy Merlin, teraz nawet chyba w promocji :)

      Usuń
  17. Śliczne zasłony! Podoba mi się kolorystyka Twojego wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super. kolorystyka w moim guście i marzeniach. co do pólki - trzeba jej nadać lekkości i najpierw usunąć to co ją zagraca i znacznie obciąża. moze uda sie wygospodarowac pierwsza szuflade komody na najpotrzebniejsze z tych rzeczy, ktore teraz zalegają na półkach...?
    ps. i jeszcze dywan...cudowny...
    ps..zaslona bardzo dziewczeca. js bym nie zmieniala wystroju okna...pzdr cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu wszystkie szuflady są pełne i nie da się w nie już nic wcisnąć. Są na tych pólkach rzeczy, które mogłyby stanąć w łazience ale córka nie chce ich tam przenieść, bo cytuję "TO MÓJ POKÓJ a nie muzeum"
      Ściskam

      Usuń
  19. Nie wiem czy ktoś już to proponował, ale może udałoby się przenieść łóżko na przeciwną ścianę, a komody i biurko na miejsce sofy?? Pokój mi się podoba, moja córka ma podobny metraż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś łóżko tam stało ale po wejściu do domu pierwsze co się rzucało w oczy to zwykle niezaścielone łóżko. Teraz nawet jak nie zaścieli to po otworzeniu drzwi od mieszkania tego nie widać :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Śliczny pokój,podoba mi sie dywanik i zasłona w oknie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest bardzo ładnie, szczególnie kanapa, dywanik i zasłona. Może te półki niepotrzebne? Takie wrażenie natłoku sprawiają akurat w tym miejscu:) A może jakiegoś koloru brakuje - ja mam teraz szał na szary + żółty:) zależy co córa lubi, po wystroju pokoju widzę, że już wyrosła z pieluch :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie, dywan rewelacja:-) I moja ulubiona kolorystyka!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest cudnie :) podoba mi się kolorystyka bardzo no i dywan rewelacja;) faktycznie pokoik nieduży ale ustawny, świetnie sobie poradzilas:)
    Uściski:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Betuś! Ja bym tylko półki przeniosła "nad biurko" a rolety bym nie zakładała:-) Okno w tej oprawie prezentuje się bardzo wdzięcznie a wydaje mi się, że z samą roletą będzie bardzo "chłodno". Na pewno podejmiesz trafna decyzję:-) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko pięknie współgra, dywan to kropka nad i :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mały, ale jaki przytulny i ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciągle mi kasuje komentarze i pokazuje bład,ale ok,napiszę kolejny raz:)Pokój super,fajnie,że powiększyłaś go optycznie.Półki zostaw,bo są super miejscem na książki czy dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Betuś, pokój śliczny, ale ja ... jeszcze bym tutaj sporo pokombinowała. Nad sofą dałabym dwie duże ramy z ciekawą grafiką (z fajnym akcentem kolorystycznym do powtórzenia w dodatkach, np. poduchach). Natomiast ścianę z telewizorem zagospodarowałabym półkami z książkami, pudełkami, itp. Tam, gdzie są teraz półki, zrobiłabym kawałek ściany tablicowej (taki pasek, podobny jak i Ali).
    To tak w skrócie, jakby co - to napisz do mnie :)
    Myślcie dziewczyny! Jeszcze nie jedno wymyślicie.
    Ps. pomysł z roletą doskonały.
    :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  30. a mi się podoba każda kolejna odsłona pokoiku młodej. z dywanem bardzo elegancko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzień dobry ;) strasznie podoba mi się to łóżko ;) mogłaby mi pani zdradzić skąd ono jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanapa jest z BRW ale nie polecam, bo wszytko z tej firmy to badziew

      Usuń