czwartek, 12 marca 2015

WIELKANOC Z KOLOREM

 
 
DZIEŃ DOBRY!
 
Jak tam przygotowania do świąt? Stroicie już?
Wczoraj wyjęłam moje pudło i byłam przerażona ile pierdół nazbierałam przez ostatnie kilka lat.
Większość to dekoracje białe i całe szczęście, bo wciąż są na topie. Zmieniam tylko kolory tasiemek i mam coś innego. Miałam już nic nie kupować ale jak weszłam do sklepu to...przyniosłam dwa drewniane i dwa białe zające ;) Ciężko mi się opanować, choć ostatnio nim coś zakupię pięć razy się zastanawiam czy naprawdę tego potrzebuję. I częściej słyszę wewnętrzne NIE :)
 
******
 
Ostatnio pisałam, że pokażę też kilka kolorowych inspiracji, bo nie wszystkim wersja B & W pasuje.
Ciężko wciąż mi się zdecydować co chcę, bo jak patrzę na pastele to mi się pasteli chce a jak oglądam czarnobiałe jajka to poszłabym w tym kierunku haha
Nie przedłużając zapraszam!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I coś na drzwi!
 
 
 
 
 
 
Ten jest cudny!!
 
 
 
 
 
 
I jak, kolorowo też jest fajnie, prawda?
 
 
Wszystkie zdjęcia znajdziecie na pinterest
 
 
 
Do niedługo!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

27 komentarzy:

  1. Mnie się podobają pastele i coraz bardziej jestem przekonana do świąt z kolorem :-) U mnie tak krucho z czasem, że szkoda gadać, mam zaległości we wszystkim, a o blogowych nie wspomnę...
    Pozdrawiam cieplutko-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się waham cały czas między kolorem a b&w i jeszcze nie wiem na co się zdecyduję ostatecznie, piękne inspiracje, miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, kolorowo, jajecznie, bajecznie....

    Pozdrawiam,
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za inspiracje. Niektórych nie znałam, a w sumie już czas, żeby zainteresować się bardziej tematem :)
    Zachwyciła mnie ta prosta dekoracja z białych jajek i różowych kwiatów w koszyczku.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek na wielkanoc zdecydowanie tak:-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie zestawienie żółty+zielony wygrywa, ale pastele też kuszą. Ale u mnie to wyjdzie w praniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. no ,kolorowo tez ladnie,na bialo zielono sie mi bardzo podoba:P
    ja tez juz ogladalam,moje zabaweczki na zajaca i mam dwie druzyny,jedne zajace i jajaca niebieskie,drugie B&W,plus nowy koszyczek,ktory przytachalam niedawno haaa,sie zastanowie ktore w tym roku beda wystawione,pewne wszystkie jak znam siebie haaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie te inspiracje u mnie wygrywają! I gdzie jest mój dziurkacz z kwiatkiem?? - ja chcę takie jajeczka zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne inspiracje :)
    U mnie słabo ze świątecznymi ozdobami. jedynie parę jajek od zeszłego roku z pepco. w tym roku na pewno też zawisną.
    a święta planuje kolorowe i bardzo mi w tym "pomogła" dzisiejsza biedra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, przyda się Betuś, przyda, bo na razie pustka koncepcyjna w głowie!
    Uściski :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne inspiracje. Tyle możliwości, że aż ciężko na coś się zdecydować ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja lubię święta,piękne inspiracje:))

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze swietnie wyszukalas nowe aranzacje! bardzo mi sie podoba dekoracja wejscia do domu, kwiaty dookola, bardzo gustownie:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo,bardzo,bardzo Ci dziekuję za te piękne inspiracje.Już mi parę wpadło w oko i coś tam zalęgło się w głowie:)jak dla mnie nr jeden to te miętowe,błekitne i różowe.Ale cudowności!!!Dzięki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne propozycje, ja w tym rou zostanę przy białych, może tylko u młodego będzie kolorowo :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w ta sobote, albo niedziele przystroje moje mieszkanko jajcami ;))) Lubie proste i naturalne dekoracje, ale w tym roku wykorzystam talerzyki z Cepeli i bedzie troche koloru ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam zamiar dzisiaj wielkanocnie się przygotować, ale zmieniłam zdanie ;) Jeszcze trochę poczekam. Jak patrzę na fotki, to chciałabym pasteli, ale pewnie jak przyjdzie co do czego, to znowu postawię na biel ;) Pozdrawiam Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre z tych inspiracji, wręcz bajkowe. Piękne. Szczególnie urocze jest to gniazdko z białymi jajeczkami i różowymi kwiatuszkami. Cudo! U mnie też zrobiło się mocno świątecznie. Właśnie skończyłam przestrajać kominek, a na blogu czeka moja odsłona Wielkanocnego stołu. Zapraszam ;) Aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie i pastelowo, aż oderwać oczu nie można :))
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo się cieszę, że się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne inspiracje ..zarówno te jak i te z poprzedniego posta...

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie -tylko pastele. Wielkanoc musi być kolorowa, z humorem :) To przecież wiosna! zapowiedź nadchodzącej eksplozji kolorów w przyrodzie. O tej porze roku jestem już tak stęskniona za kolorami, ze nie przeżyłabym świąt B&W.
    Wszystkie inspiracje śliczne :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. I za mna chodza glownie naturalne i czarno biale inspiracje( glownie pisanki ozdobione w ten sposob sa czadowe):) jednak i pastele mnie urzekaja, ostatnio glownie roze i blekity;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne to zdjęcie z ławeczkami białymi, cudnie wszystkie wyglądają. Ja jak wiesz , w polu, może w tygodniu uda mi się coś podekorować, buziol, a i masz wiadomość na mailu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudne inspiracje! Mnie serce skradły wydmuszki jako mała wazoniki - genialne!

    OdpowiedzUsuń