wtorek, 10 marca 2015

WIELKANOCNE INSPIRACJE

 
 
 
WITAJCIE!
 
Dziś, tak jak obiecałam garść inspiracji z pinterest w kolorze czarnobiałym. Coraz częściej taka kolorystyka pojawia się na naszych stołach. Mnie się podoba a Wam?
Zobaczcie sami!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Następnym razem będzie bardziej kolorowo, pastelowo, wiosennie, obiecuję!
Zapraszam wkrótce :)
 
A Wy macie już pomysły na nadchodzące święta?
Ja jeszcze wciąż się waham i w zasadzie każdego dnia zmieniam zdanie hihi
Dziś mam zamiar przeglądnąć moje zasoby wielkanocne i zobaczyć co w trawie piszczy. Może wtedy rozjaśni mi się i będę wiedziała jak mają wyglądać moje święta :)
 
Na dziś to tyle. Ściskam Was mocno i życzę pięknego, słonecznego dnia!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

33 komentarze:

  1. Świetne inspiracje wyszukałaś :-) To zdjęcie z białym kredensem to moje ulubione....cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany jestem w czarnej...:-) Cudne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na Wielkanoc i jedno i drugie musi być! :)

      Usuń
  4. fajne dekoracje:-)
    a ja ubolewam bo jakoś do tych świąt nie mam reki w dekorowaniu:-P
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam nie masz, tyle inspiracji wszędzie wystarczy tylko podpatrzeć :D

      Usuń
  5. fajne dekoracje:-)
    a ja ubolewam bo jakoś do tych świąt nie mam reki w dekorowaniu:-P
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie! U mnie będzie pastelowo i dość cukierkowo,, ale to połączenie bieli i czerni bardzo do mnie przemawia. Może za rok... Pozdrawiam serdecznie. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ja właśnie się waham między pastelami a bielą i czernią. Jeszcze nie zdecydowałam ostatecznie :)

      Usuń
  7. Jak cudownie! Zachwycam się i zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, wiesz że ja też myślałam o czarno białych jajeczkach, widziałam w necie parę fajnych inspiracji, jest to coś innego jak oklepane żółto zielone świeta wielkanocne, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkanoc chyba właśnie kojarzy się w zielenią i żółtym ale zawsze można odbiec od tej tradycji :)

      Usuń
  9. ozdoby B&W pieknie wygladaja,podobaja mi sie bardziej niz pasteloza hiiii,ja jeszcze nie wiem co u mnie bedzie ,pewnie pare porcelanowach ozdob z tamtego roku i kwiaty,o ile cos nowego do domu nie przytaszcze hiiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie zdecydowałam ale jak siebie znam to będzie na pewno biało...i kolorowe kwiaty hahaha Ja miałam nic nie kupować a już wczoraj przytachałam do domu drewniane zające na przedpokój ;P No nie potrafię się powstrzymać!

      Usuń
  10. Te przebiśniegi w wydmuszce... sama słodycz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie inspiracje,radosne wiosenne:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Inspiracje są cudowne,co prawda u mnie w domu rządzą pastele i biel,te czarno-białe wersje urzekły mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, że Ciebie mięta kręci hihi

      Usuń
  13. Piękne inspiracje :) u mnie w tym roku biało z odrobiną zieleni :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wygląda takie B&W w połączeniu z zielenią. Chociaż mimo wszystko ja na Wielkanoc wolę wiosenne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokladnie o takich inspiracjach pisalam w komentarzu wczesniej;))) sa przepiekne!

    OdpowiedzUsuń