czwartek, 23 kwietnia 2015

BALKONOWY RAJ VOL. I

 
WITAJCIE!
 
Pogoda ostatnio piękna więc i coraz bardziej myślami krążę wokół balkonu. Chciałabym go trochę dopieścić i sprawić by był przytulny. Mam pewne plany ale muszę poczekać aż panowie robotnicy skończą. Oby nie do lipca!
 
Dziś kilka inspiracji z pinterest, może i Wam uda się znaleźć coś fajnego na swój balkon.
Zapraszam!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I jak, będzie balkonowa rewolucja?
 
 
Pozdrawiam
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

53 komentarze:

  1. To rzeczywiście jest prawdziwy raj, z przyjemnoscią spedzałabym całe dni i wieczory na jednym z takich balkonów :))
    Miłego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy by Ci się nie znudziło ;P

      Usuń
  2. mnie również się marzy tak ładnie zagospodarowany balkon:-)
    mimo tylu cudnych inspiracji nie moge uporać się ze swoim;-P
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, no co Ty? Trzeba się zawziąć i do roboty :)

      Usuń
  3. Ja jestem jakaś nienormalna - bardziej podobają mi się małe balkony niż mój ogromniasty taras:-) Wydają mi się przytulniejsze...i łatwiejsze do zagospodarowania:-) Teraz na pewno będę szaleć na balkonie:-) Fotki boskie - wielkie wyrko z baldachimem mnie powaliło:-) Takie mogłabym mieć:-) Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas dwie, bo mnie też wydają się przytulniejsze i jakoś wszystko na nich lepiej wygląda :))) Masz tyle miejsca w ogrodzie, że możesz sobie takie miejsce z baldachimem sprawić :D
      Buźka

      Usuń
  4. Beti, za duży wybor ;-) bardzo podoba mi sie to zdjęcie z kawałkiem "żagla" wiszącego nad głową....cudne !
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, im więcej tym gorzej i większy mętlik w głowie :)
      Cmok, cmok

      Usuń
  5. Beti ja własnie piszę posta o tym samym bo siedzę na kanapie i zerkam na taras a wczoraj już nawet posprzatałam doniczki i pozamiatałam :)
    dzisiaj tam wtaszczę palety i muszę coś zaplanować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku oprócz zasadzenia kwiatów nie zrobiłam nic, bo póki mi robole siedzą to szkoda mojej roboty ale czekam na Twój kawałek raju :))))

      Usuń
  6. Piękne te inspiracje! Moje dwa balkony leżą odłogiem...plany są nawet rozrysowane ale nie ma komu się zabrać za techniczną stronę...mnóstwo spraw niecierpiących zwłoki odsuwają realizację na potem.
    Na balkonie przy kuchni myślałam że stworzę sobie śniadaniowy kącik i miejsce na hamak u sufitu. Okazuje się że daszek nad balkonem raczej mnie nie utrzyma.....a narożne usytuawanie balkonu jest narażone na wiatry i przciągi więc poranna kawa szybciej zwieje niż ją wypiję. Zostaje drugi zaciszny ale tam chce się odsłonić od sąsiadów ale ....czytaj wyżej!

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro balkonik narożny to może warto zasłonić z jednej strony? Zresztą nie wieje każdego dnia :) Kochana wiem co potrafisz więc na pewno coś wyczarujesz pięknego, wierzę w to :)))

      Usuń
  7. Piękne inspiracje. Też marzy mi się taki balkon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To zapraszam do siebie...też nie mogłam się zdecydować :)) pzdr
    http://szafaskrajnej.blogspot.com/2015/04/balkonowe-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My kobiety rzadko wiemy od razu czego chcemy :)

      Usuń
  9. Uwielbiam oglądać tarasy i balkony.... chyba nawet bardziej niż pokoje ;))) Te na zdjęciach są wspaniałe :)
    U mnie właśnie od wtorku ruszają z wymianą dachu na domu, więc i wreszcie będę miała przedłużony dach nad całym tarasem :) Już nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko u Ciebie na pewno nie będą się tak grzebali jak u mnie ;P
      Buziol

      Usuń
  10. cudowne inspiracje,aż się rozmarzyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudne zdjęcia! Od razu mam ochotę rozsiąść się tam z kawą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się marzy posiedzieć już z kawką na tarasie ale na razie nie ma takiej możliwości.

      Usuń
  12. Pewnie,że będzie balkonowa i tarasowa rewolucja!!!Po takiej dawce inspiracji już mi to i owo chodzi po głowie....i nie są to wszy:)))Ja jednak rąbnięta jestem:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha rąbnięta czy nie i tak Cię uwielbiam :*** Zresztą ja ponoć normalna też nie jestem :))))
      U Ciebie piękny jest ten kącik wypoczynkowy :) Działaj, działaj, przyjdę pokukać :D

      Usuń
  13. Będzie rewolucja balkonowa:) Właśnie szkicuję plany co i gdzie ustawię, oraz co i gdzie zasadzę:)
    Pozdrawiam!
    Kasia
    Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to będzie się działo :))) Fajnie, szalej!!

      Usuń
  14. Ja właśnie jestem w trakcie porządkowania balkonu. :) Jeszcze trochę i będzie można z niego korzystać. :)
    Piękne inspiracje wybrałaś.
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, bo u mnie jak na razie nie widzę żadnych szans by do końca maja zasiąść na tarasie :(((

      Usuń
  15. Wybrałaś wspaniałe aranżacje. Większość to zabrałabym do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mrrr marzenie:) U mnie za rok o tej porze będzie tarasowa rewolucja, w końcu we własnym domku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy ja Ci pozazdraszczam...tego własnego domku :)))
      P.S. Rok szybko przeleci, zobaczysz!

      Usuń
  17. Mam nadzieję że u mnie rewolucja będzie. A jak widzę takie inspiracje to innego już wyjścia nie widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te w szarościach przepiękne, wszystkie piękne. Ja dzisiaj w warzywniaku szalałam ale wiało tak, że założyłam czapkę!!!! Po niedzieli wybieram się do ogrodniczego, czas się rozejrzeć za kwiatkami. I ratunku, stół kuchenny nie pomalowany a tarasowy czas wystawić, muszę się wziąć do roboty !!! Życzę aby robotnicy zabrali się do roboty i szybko zmykali od Ciebie. Może powinnaś ich jakoś zasmradzać, albo psem poszczuć, tak niechcący , hi hi hi, może uwinęliby się szybciej z robotą. buziole Beti !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem co się dzieje z tą pogodą, jak słonecznie i ciepło to wieje jak oszalałe, zwariować idzie!Znam Cię trochę i wiem, ze Ty zawsze panikujesz a później wszystko dopięte na ostatni guzik i efekt końcowy wow :)))) Ala ty mnie nie "nerwuj" bo ja się boję, że w połowie czerwca dopiero będę mogła na tarasie wszystko postawić i zasadzić. Kupię wiatrówkę i będę strzelać ;P hihi

      Usuń
    2. I masz rację !!!!! I w kwestii strzelania i w kwestii paniki`, znasz mnie !, kurcze , to dobrze , czy źle ? hmmm, buźka. Miałam na dzisiaj wielkie plany , malowanie wszystkiego po kolei a potem w ogród a tu mały zachorował, smętny, śpiący, ciągało rano ale nie wymiotował, dawno nic go nie brało więc musiał już coś załapać, MASAKRA. Trzymam kciuki za taras !!!! Może pogadaj z nimi jakoś, wiem , ze to nie takie proste ale może dalej mogliby przystopować a teraz wziąć się do roboty ! :):):)

      Usuń
    3. I masz rację !!!!! I w kwestii strzelania i w kwestii paniki`, znasz mnie !, kurcze , to dobrze , czy źle ? hmmm, buźka. Miałam na dzisiaj wielkie plany , malowanie wszystkiego po kolei a potem w ogród a tu mały zachorował, smętny, śpiący, ciągało rano ale nie wymiotował, dawno nic go nie brało więc musiał już coś załapać, MASAKRA. Trzymam kciuki za taras !!!! Może pogadaj z nimi jakoś, wiem , ze to nie takie proste ale może dalej mogliby przystopować a teraz wziąć się do roboty ! :):):)

      Usuń
  19. Śliczne inspiracje! Ja już się nie mogę doczekać kiedy będzie ten nasz domek gotowy i poszaleje ... w ogrodzie, na balkonie i w ogóle! Teraz cóż mieszkam na parterze i nie mam balkonu jedynie mogę się pocieszać "zielonym parapetem" jak widziałaś kochana... Miłego weekendu, bzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból bo kiedyś też mieszkałam na parterze i nie miałam balkonu :) Trzymam kciuki by budowa poszła błyskawicznie!

      Usuń
  20. To ja trzymam kciuki, żeby panowie szybko się zwinęli! A Ty będziesz mogła poszaleć z realizacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja strasznie zazdroszczę ludziom z dużym balkonami :) ja mam długi ale wąski :( 5m na 0.6m i tam nic nie jestem wstanie zrobić :( Życzę powodzenia w zmianach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kto projektował twój balkon powinien zostać zamknięty na takim metrażu za karę!!

      Usuń
  22. Piekne zdjęcia. Ja wczora wzielam sobie dzien urlopu i spedzilam go wlasnie na doprowadzeniu naszego tarasu do stanu uzywalności po zimie :). Dzisiaj sie juz ciesze tarasowym życiem
    pozdrowionka-wklejaj jeszcze jakies fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, Twój taras jest dla mnie wielką inspiracją i za każdym razem łapie mnie za serce :)

      Usuń
  23. Piękne inspiracje!! Aż mi się lata zachciało!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę wiosnę, bo po niej jeszcze lato ;P

      Usuń
  24. Piękne inspiracje! Urządzenie tarasu to jedno z moich marzeń - chciałabym, by latem i wiosną stał się on częścią domu, kolejnym salonem, z tym że na wolnym powietrzu. Marzy mi się coś w stylu amerykańskiej werandy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z takimi inspiracjami to tylko rewolucja :-), wszystkie fotki cudne i ciężko zdecydować która najładniejsza. Ja to mam załamkę w tym roku jeśli chodzi o taras,mamy drugiego młodego psa i wszystko gryzie co spotka na swojej drodze :-(
    Buziaki Betuś ;-)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne inspiracje, sama mam niewykorzystany balkon i chętnie z nim coś bym zrobiła...tyle ,że jest niemal przy samym chodniku. Najapierw musiałabym go nieco chyba zabudować ,żeby nie czuć się jak na patelni ;-)....

    OdpowiedzUsuń
  27. Już się nie mogę doczekać, co tez nowego wymyślisz:) pozdrawiam cieplutko aga

    OdpowiedzUsuń