wtorek, 28 kwietnia 2015

BALKONOWY RAJ VOL.2

 
WITAJCIE KOCHANI!
 
Bardzo się cieszę, że ostatnie inspiracje tak Wam się spodobały i że część z Was postanowiła z nich skorzystać, to miłe :) Dziś kolejna dawka, nie mówię, że ostatnia.
Warto pomyśleć o miłym miejscu do biesiadowania i odpoczynku :) Każdy znajdzie dla siebie coś inspirującego.
Im więcej przeglądam, tym mniej wiem czego chcę, znacie to? Kobiety :))))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
źródło: pinterest
 
I co, zainspirowani? To do pracy! Będziemy oceniać efekty :)))
 
 
 
Nie wiem jak Was ale mnie rozpiera energia i przepełnia radość. To chyba wiosna i rzeczy, które wokół mnie się dzieją :) Może powinnam zagrać w totka?? :)))) Tym optymistycznym akcentem się żegnam.
 
Do niedługo!
 
 
 
 
 
 

21 komentarzy:

  1. Właśnie posadziłam bakopy z pelargoniami i szukam w necie parasola balkonowego. Lawendy przetrwały zimę i nawet trzmielina w skrzynce przeżyła i cudownie się zieleni... Pierwsze kawki juz też na boalkoniku wypite a to znaczy, że zaczyna się najpiękniejsza pora roku! Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe inspiracje, sama chciałbym mieć taki balkon. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności!
    Muszę się zmotywować do roboty i przynajmniej parę kwiatków kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje, które namiętnie śledzę w necie. Jest do czego wzdychać:)
    Od 12 lat cieszę się wielkim tarasem (36 m). Jest miejsce na duuuży stół, bujaną sofę i łóżka... wszystko dla błogiego leniuchowania... to nasz dodatkowy letni pokój... ale!
    Mimo markizy przykrywającej 3/4 tarasu, w czasie deszczu czy na noc muszę chować wszystko... codziennie!!! Taki mamy klimat :))) A jest tego sporo - poduszki, narzuty i inne bibeloty. Fajnie taras wygląda w ciągu dnia, ale pracę w tym temacie mam dwa razy dziennie (rano i wieczorem). Traktuję to jak swego rodzaju gimnastykę :))))

    Pozdrawiam
    Tomaszowa by Tomaszowa Chata

    OdpowiedzUsuń
  5. ja juz mam obsadzony balkon kwiatami:P jeszcze dokupie sobie troche roslin i bede miala jak w buszu haaaa,nie wiem co mnie w tym roku opetalo,ale nawet wiszacej bomby z kwiatami mi sie zachcialo i chyba sobie zafunduje takie cus haaa

    OdpowiedzUsuń
  6. O Matko ! nie dręcz dziewczyno tymi cudnymi widokami ! ;-) patrze na zdjęcia i łypię na to jak wygląda mój balkon i popadam w depresję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej Beti słoneczko! :0 muszę się wreszcie wziąć za swój balkon i kwiaty na nim. podłogę i meble mam, ale kwiatów jednak mi troszkę brakuje. :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już wykonałam wszystkie prace. Taras i strefa mojego rekaksun przygotowane na sezon i ciepłe dni. Wszystko pokaże na blogu jak tylko, uruchomię aparat, ktory jest na przymusowym urlopie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten z łóżkiem i lawendą to mój typ:)Beato droga moja...odpowiedziałam Ci u Ewy....no cóż czasami trzeba napisać prawdę w oczy:))))A co do naszych spraw,paczke wyslę w poniedziałek i na nic Twoje protesty,po prostu do wygranej w candy dokładam cudną żywą niespodziankę a będę ją miałą dopiero w czwartek i przez weekend biedna nie przeżyje na poczcie:)Musisz uzbroić się w cierpliwość:)Warto,przynajmniej mam taką nadzieję:)Nawet nie wiesz jak sie cieszę,że masz dobry tydzień,mi też by sie przydał,ale u mnie zbyt dużo rzeczy się skomplikowało,mam trudny okres i muszę poczekać troche dłużej aż wyjdę na prostą:)))Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te leżaczki białe i klimacik b&w /zastanawiam się nad jakimiś czarnymi donicami/, ten tarasik z metalowym łóżkiem, och gdybym miała zadaszenie to koże pokusiłabym się na takie łoże? , bo sofka wiklinowa stoi w kuchni i zastanawiam się czy ją wynosić na taras, hm. ale jeszcze nie teraz, bo istołu nie mam , bo kuchennego nie pomalowałam/ robi się/ więc tego tarasowego jeszcze nie wystawiam. Wszystkie piękne te zdjęcia, kiedy ja się za taras zabiorę, och marzy mi się daszenie, muszę wiercić dziurkę, nie ma co, ale mój zapracowany ostatnio i strach podchodzić bo i jakiś zestresowany, ha ha ha. Pozdrawiam Kochana, a co z robotnikami ? wyniesli się, że chodzisz taka radosna ?,

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne bajeczne inspiracje, balkony i tarasy mogę oglądać bez przerwy :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też już myślę o balkonie. dzisiaj nawet kwiaty zakupiłam 30 pelargonii... na razie;) Jutro zamierzam posadzić...

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj cudne te inspiracje :) Niektóre tak bardzo bliskie mojemu sercu:) buziaczki aga Ps mam nadzieję, że przegonisz robotników i zaczniesz działać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osiołkowi w żłoby dano...:-) i jak tu się zdecydować?:-) Ja na pewno w tym roku stawiam na jakąś kanape/wypoczynek i nastawiam psychicznie swojego P. do wykonania:-) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie na tarasie trochę nudą powiewa, czas na zmiany :) Beti zapraszam na konkurs do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. My wlasnie malujemy, odswiezamy "nasza" altane ;))) Z tylu naszego budynku mamy duzy ogrod i chociaz jest on wspolny, wszystkich mieszkancow, to nikt go nie uzywa ;))) Wiadomo, ze nie moge w nim robic wszystkiego na co mam ochote i nowych mebli rowniez tam nie kupie, ze wzgledu na latwa mozliwosc kradziezy, ale lepsze to niz nic ;)))
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja nawet osobiście znam właścicielkę jednego z tych balkonów :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Super inspiracje. Ta z wielkim leżem na balkonie bardzo by mi pasowała ;) Ale za mój taras to najwcześniej w przyszłym roku dam radę się wziąć niestety. Ale jak już kiedyś zrobię, to będzie pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne inspiracje :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te balkony i tarasy, trafiłaś w mój gust! Co do energii to mnie za bardzo nie rozpiera... hihii bonie dospana chodzę;) ale czuję wiosnę w powietrzu i samopoczucie jest od razu lepsze:D Graj, graj szczęściu trzeba pomagać! bzi

    OdpowiedzUsuń