niedziela, 19 kwietnia 2015

KUCHNIA POPRAWIONA I CO CZUJĘ PO WIZYCIE W IKEA


DZIEŃ DOBRY!

Jakoś ostatnio ciężko mi się zebrać do pisania postów, może dlatego, że niewiele się u mnie dzieje a może po prostu weny brak? Sama nie wiem. Pogoda nie rozpieszcza,  może to i lepiej bo zaczęto u nas remonty balkonów i panowie mają zamiar na moim tarasie postawić sobie rusztowania! Choć wszystko się we mnie gotuje, cierpliwie czekam. Dałam im czas do końca maja, jak nie zdążą do mnie wejść, sorry macie problem!! Nie wpuszczę, bo to mój taras i chcę z niego korzystać a nie przez dwa miesiące gapić się przez okno na rusztowania  i nie móc wyjść nawet na niego. Chcę rozłożyć mój pawilon ogrodowy, stolik, krzesełka i czerpać radość z siedzenia na nim. Zresztą z tego co wiem, nie ja jedna mam zamiar panów "roboli" nie wpuścić. Takie rzeczy robi się poza sezonem a nie w czasie jego trwania.
Trochę nie w temacie ale tak mnie to drażni, bo robotnicy tacy, że najchętniej bym pomordowała. Nieroby i tyle! Od razu widać, że mają płacone na godziny. Pięciu facetów trzy dni stawiało rusztowanie na trzy piętra jednego segmentu balkonów i jak to zwykle bywa, jeden pracuje a czterech opartych o płot. W dwa dni skuli płytki z jednego balkonu raptem dwóch metrów kwadratowych. Takim tempem to do zimy nie skończą całego bloku.

Wracając do kuchni, mam wreszcie relingi. Wszystko wisi i cieszy, zwłaszcza ta część nad zlewem.
Tak wygląda to kiedy zmywam. Muszę Wam powiedzieć, że staram się maksymalnie wykorzystać suszarkę i nie boję się, że poleci, bo pan Wojtek, który mi to montował, wbił takie kołki, że nawet ja bym się mogła na tym powiesić :)))





A tak zwykle wygląda przez cały dzień, kiedy suszarka jest mi nie potrzebna. Mam o wiele więcej miejsca i wreszcie mogę korzystać z ociekacza na zlewie, który zwykle był zakryty stojącą suszarką. Jest fajnie, mnie się podoba i tak miało być :)




Z drugiej strony blatu jest już gorzej hahaha. Powiesiliśmy sobie kubki, które bardzo lubimy i z nich korzystamy. Jest poręczniej ale zrobiło się też tłoczniej ;P
Ale, ale, żeby nie było pochowałam kilka rzeczy do szafki i opracowuję dalszą strategię :)))))




I tak to ze mną jest, sama siebie ściemniam :)


Będąc ostatnio w ikea i mając wiele czasu na szczegółowe oglądnięcie tego i owego, bo zwykle robię to w biegu, czuję wielkie rozczarowanie. Wiele rzeczy, które wydawały się fajne i interesujące, do tego szły jak świeże bułeczki zostało wycofanych ze sprzedaży. Ich miejsce zastępują rzeczy proste, plastikowe i tandetne. Wszystko to, czego szukałam już nie ma i powiem Wam, że wciąż mnie to "boli", bo nie każdy lubi styl surowy i prosty, ja z całą pewnością nie!
Miałam wiele planów zakupowych na ten rok z ikea i raczej nic z tego nie wyjdzie, bo po prostu tego asortymentu już nie ma. Teraz tylko się modlić, by coś się nie zepsuło i nie rozpadło, bo już nie dokupicie obicia, pokrycia czy frontu, bo ich już nie ma.

Też macie takie odczucia jak ja, czy tylko mnie się tak wydaje?


Żegnam się już z Wami i życzę wiele słońca na dziś i na cały nadchodzący tydzień :)
Pa, pa




48 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta Twoja kuchnia, taka jaśniutka. Relingi super a z suszarką to rzeczywiście miałaś dobry pomysł. Ja mam suszarkę w szafce, ale jak zamontuję zmywarkę to szafeczkę zagospodaruję na inne rzeczy. Co do Ikei - tak szczerze to bardzo rzadko tam bywam i kupuję raczej drobiazgi do kuchni. Nie jestem też zwolenniczką wszystkich skandynawskich form :)
    Pozdrawiam cieplutko Beti i idę nadrabiać zaległości, bo widzę że nazbierało mi się ich sporo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała zmywarkę nie musiałabym takich rzeczy wieszać ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma ;)

      Usuń
  2. Kuchnia coraz ładniejsza :). Ja w Ikei byłam tylko raz w życiu niestety, to nie mogę się wypowiedzieć na ten temat...ale wierzę Ci...
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie uporządkowałaś przestrzeń, wszystko jest na swoim miejscu:) A co do ikea to dawno nie byłam i może to i dobrze;P

    OdpowiedzUsuń
  4. "Trochę nie w temacie jestem ale tak mnie to drażni, bo robotnicy tacy, że najchętniej bym pomordowała. Nieroby i tyle" Żenująca wypowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żenujące jest to, że nie masz nawet odwagi się podpisać! :)

      Usuń
  5. Beatko co do IKEA mam to samo zdanie. Te fantastyczne rzeczy poznikały a dali w zamian chiński szajs! Byłam wczoraj i nie wyszłam zadowolona:( Ale suszarka mnie zachwyciła i jej mozliwość składania...musze pomysleć - może odgapie.
    Buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałam, że tylko ja mam takie mało dobre zdanie o tym sklepie. Suszarkę polecam, bo to bardzo fajna sprawa :)
      Buziole

      Usuń
  6. Komercja, wszędzie komercja... Widać ikeę też dopadła... Ale kuchnia świetna, bardzo jasna i przed to radosna. A pojemniczek na płyn do naczyń mam identyczny. I niech tam sobie mówią, że to na mydełko... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Joasiu :) Nikt nie zabronił stosować do płynu :))))

      Usuń
  7. Witaj, mam podobny problem, jak Ty, chociaż wiem, że nie robotnicy są winni za terminy, ale to tak na marginesie. Masz czystą i jasną kuchnię, nieco inna od mojej, ale każdy mieszka tak jak lubi. Jeśli chodzi o Ikea, ostatnio konsultant zaproponował mi totalnego składaka komody i szafki rtv, fronty zamienniki, uchwyty i zawiasy także, półki od innego modelu, bo pasują rozmiarem a koloru wewnątrz przecież nie widać, dlatego zdecydowałam się na meble robione u stolarza - takie jak ja chcę, a nie takie, jakie są dostępne w sklepie. Pozdrawiam i życzę, by taras był tarasem, nie placem budowy
    Irmelin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to ogólnie firma do bani, bo rozmawiałam z babką z administracji i oni już dawno powinni na moim segmencie zakończyć a oni są wciąż na stracie więc co tu więcej mówić. Ponoć będą kary za opóźnienia. Jak sama widzisz, ikea ostatnio jedzie po bandzie, tylko nie wiem czy jej się czasem to czkawką nie odbije.

      Usuń
  8. hej laska ,nie wiem co teraz w ikei jest nowego,jak ostanio bylam przelecialam jak burza bo bylismy juz pozno przed samym zamknieciem po rame duza,chcialam troche na duperelki do szycia sobie kupic ale nawet nie mialam czasu sie porozgladac.........
    suszarka wyglada swietnie,gratuluje wboru,nie bylam pewna czy ona zda egzamin,ale piszesz ze zdaje wiec tym bardziej bije Ci brawo ,to znaczy ze malas nosa i dobre przeczucia jesli chodzi i ten zakup:P,no i reling z kubaskami znalazl swoje miejsce,czyli wszystko wyszlo wedlug lanu a nawet jeszcze lepiej:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe przynajmniej pieniądze nie roztrwonione ;P a tak poważnie to nic nie straciłaś! Oj tak, tak jestem z niej niesamowicie zadowolona, bo tak niewiele miejsca jej potrzeba :) Kubków na relingu w planie nie było ale sama wiesz jak to jest hahaha :)))))

      Usuń
  9. Beatko w kuchni zrobiło się cudnie, suszarka super i fajnie, że ma możliwość składania, a relingi to super sprawa też mam zamiar zamontować,ale ciąle coś jest innego do zrobienia i wciąż ich nie mam. Co do Ikei to zgadzam się, że dużo fajnych rzeczy zostało wycofane a ich miejsce zajmują rzeczy tandetne i kiepskiej jakości niestety....Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo to bardzo fajna i poręczna rzecz :) i radzę się pospieszyć, bo czasem mogą wycofać na rzecz plastiku :))))))))

      Usuń
  10. Z ikea tak jest, raz zachwyci, innym razem nie za bardzo. Ja do niej podchodzę selektywnie ....
    Słoneczka! I cierpliwości! :))))s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, choć mnie ostatnio raczej rozczarowuje niż zachwyca.
      Dzięki za słonko, świeci jak oszalałe :))))

      Usuń
  11. Kuchnia jest pieknie przez Ciebie pielegnowana :)))
    Pozdrawiam cieplutko i słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło super! Co do Ikea ....to nie ma co udawać bo to co tanie jest tandetne i plastkowe. To że wycofują szybko jakies kolekcje to wkurzające. Ja też szybko dokupowałam drugi podnóżek bo ten kolor mieli wycofać. Tak.samo z sypialnią ,potrzebowałam toaletki od kompletu nie było , kupiłam pasującą mniej-więcej a teraz jest z tego konkretnego kompletu... a ile rzeczy jest niedostępnych a na stronie są. Jak jechałam po meble to z duszą na ramieniu czy wszystko będzie. Na szczęście teraz to już tylko dodatki mam do kupienia!
    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak napisałaś. To bardzo denerwujące i wprowadzające w błąd klienta. Najważniejsze, że się udało a Twój domek wygląda pięknie :))

      Usuń
  13. Świetnie wygląda suszarka :) Co do ikei to ja kupuję sporadycznie :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już też będę tam sporadycznie ;P

      Usuń
  14. Suszarka jest naprawdę fajna, świetne zaoszczędzenie miejsca :)
    Mam nadzieję, że remont zakończy się o czasie i będziecie mogli latem korzystać z balkonu :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też mam taką nadzieję, bo nerwicy się nabawię :)

      Usuń
  15. Masz cudowną kuchnię, a co do Ikei to prawda co mówisz , wiele było fajnych rzeczy i nie ma ich niestety już , a żeby Cię pocieszyć to u mnie ocieplają budynek i też na balkon wstęp wzbroniony bo wylewka jest , masakra jakaś, pozdrawiam http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki, we dwie zawsze raźniej hihi :))))

      Usuń
  16. No i fajnie udało Ci się uporządkować blat. Zmiana na plus. :)
    Co co Ikei, to fajnie by było gdyby wcześniej informowali jakie serie wycofują.
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak nie do końca, choć tak jak wspomniałam ta część z suszarką jest bardzo na plus :) Pewnie taka wzmianka nie jednego by "uratowała" przed rozczarowaniem.
      Buźka

      Usuń
  17. Świetny patent z tą suszarką.Pomysłowa dziewczyna z Ciebie:-) A Ikeę mam tak daleko, że odwiedzam ją niestety rzadko choć przyznam, że mam kilka swoich "ulubionych" asortymentów więc niezbyt dobra wiadomość. Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł akurat ściągnięty ze strony ikei ;) Moich niektórych ulubionych drobnych rzeczy już też nie ma :(

      Usuń
  18. No prosze fajny myk z ta suszarka, nie wiedzialam, ze takie cos istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Suszarka dobry pomysł,i fajne masz te meble kuchenne:))

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie cudowna pogoda, czuc lato ;))) Mam nadzieje, ze i u Ciebie zawita lepsza aura!!!
    Kto to ustalil, ze maja placone na godziny, zawsze trzeba ustalac od calosci. Tak sie cieszylal na swoj sezon tarasowy, a teraz stres ;(((
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda już dużo lepsza, bo i cieplej i słońca więcej. U pracodawcy mają płacone na godziny, bo za remont balkonów będą mieli zapłacone od całości. Wczoraj wpadł szef i od razu o dwa segmenty się przesunęli ;)))) Nad takimi musi stać ktoś z batem ;P

      Usuń
  21. jestem zachwycona tą suszarką składaną, jaka to oszczędność miejsca a jednocześnie tak estetycznie wygląda:)
    Co do Ikea to nigdy nie mam czasu zeby tak powoli przejść się po całości, bez pospiechu. Może też dlatego nie zauważyłam pogorszenia się jakości asortymentu. Chyba w tygodniu przejadę się i bardziej rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Jestem bardzo zadowolona :) Głównie chodzi o to, ze wycofują fajne rzeczy, których ludzie wciąż poszukują :)

      Usuń
  22. Mam dokładnie to samo zdanie co Ty o Ikea. Tyle fajnych rzeczy było... Jeszcze niedawno moja wyprawa do Ikea była zawsze z długą listą zakupów. Teraz nic mnie nie zachwyca. Bo jeśli nawet na zdjęciu wygląda fajnie, to w rzeczywistości okazuje się bardzo słabej jakości z ewidentnie nieadekwatną do tego ceną.
    Panów robotników nie zazdroszczę. Widać najgorszy typ się trafił do tego remontu. Ale tak to jest jak się wybiera najtańszą ekipę :/ Nie daj się tam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszło świetnie :) Suszarka zdaje egzamin i fajnie, że jest składana (ooo i widzę masz te fajne talerzyki). Kubeczki też się fajnie prezentują- przyzwyczaisz się, że tam są i już nie będziesz uważać, że zagracają :)
    Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. ja lubie Ikea ale fakt faktem zepsuli się i moim zdaniem...
    a fachowców nie zazdroszczę :( też nie raz mi się takie trafili :/

    ale będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne rozwiązanie. i chyba bardziej estetyczne.
    z ikea mam ten sam problem. wrrr.

    OdpowiedzUsuń
  26. skąd ta suszarka? dokładnie takiej szukam...
    dzięki :)

    OdpowiedzUsuń