środa, 20 maja 2015

COTTONOVE LOVE

DZIEŃ DOBRY!
 
Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie u Magdy, o  TU. Do zgarnięcia były cotton ball light, których sponsorem była Agnieszka z Cottonovelove.pl. Jak pisałam w poprzednim poście szczęście mi dopisało i udało mi się wygrać, komplet 10 kulek. Wybrałam kolor szary, biały i pastelowy róż, by pasowały do pokoju córki. Powiem Wam, że kolorystyką jestem oczarowana i chyba się skuszę na taką samą kolorystykę do swojego salonu :) Bardzo serdecznie chcę podziękować dziewczynom!!
Sprawiłyście radość mnie i mojej córce :)
 
Kulki zawisły na karniszu i prezentują się tak:
 
 
 
 
 
Nie wiem co te kulki mają w sobie ale jak człowiek sobie raz je kupi, to później myśli o następnych.
Mamy w domu zatem dwa komplety i na pewno nie ostatni.
 
 
Mamy maj a jak wiadomo w maju są konwalie. Ostatnio mam bzika na ich punkcie i kiedy tylko je zobaczę od razu kupuję. Zapach jest obłędny i te drobne kwiatuszki, czyż nie są piękne i takie delikatne?
Szkoda, że wkrótce się skończą, tak jak bzy.
 
 
 
Co jeszcze? Wczoraj działałam na tarasie, trochę posadziłam kwiecia, rozłożyłam bujak, rzuciłam poduchy i miałam nadzieję, że dziś po pracy sobie tam posiedzę, niestety deszcz popsuł wszystkie moje plany. Życie!
 
Szykują się zmiany, z którymi długo czekałam. Postanowiłam ogrodzić cały taras płotami lamelowymi, by stworzyć większą intymność. Zatem czeka mnie malowanie tego ustrojstwa ale to zapewne w przyszłym tygodniu, jak mój mąż się zlituje, znajdzie czas i mi je przywiezie.
Cierpliwie czekam...żartuję, nie mogę się już doczekać hihi :))))
Jak wyglądał taras w zeszłym roku, możecie zobaczyć TUTAJ. Nie wiele w tym roku się zmieniło, bo zeszłoroczna wersja jak najbardziej mi pasuje.
 
Miłego wieczoru życzę!
Beti
 
 

32 komentarze:

  1. No szczęście Cię nie opuszcza!!!! Ty sie w czepku chyba urodziłaś:) Śliczne kolorki, delikatne...
    A na nowy taras czekam, bo ja jestem zakochana w tych Twoich tarasowych metrach.
    Buzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Mama zawsze powtarza "córcia Ty musisz mieć szczęście, bo w czeku rodzona jesteś" :) To szczęście chyba sobie dopiero teraz o mnie przypomniało hihi :)))) Taras pokaże wkrótce, obiecuję!

      Usuń
  2. Piękne kule! Marzą mi się takie :) A konwalie to mi aż zapachniały :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, cudne kolory kulek wybrałaś :)
    Taras z poprzedniego sezonu wyglądał cudnie, więc wiadomo, że i w tym roku będzie równie fajnie :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Beti ! :-) fajne uczucie coś wygrać prawda ? :-) Jejku, konwalie...piękne, muszę u siebie poszukać. Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe, szkoda, że tak rzadko się to zdarza. Tym razem to kumulacja :) Ostatnio kupiłam mamie konwalie na urodziny i była zachwycona, bo stwierdziła, że sama by sobie nigdy nie kupiła.

      Usuń
  5. ależ ci zazdrościłam tej wygranej! pięknie się prezentują u ciebie.
    no czekam na foty z tarasu. co roku pięknie go aranżowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś dostałam swój zestaw prezentowy :) I tez już rozumiem co ludzie w nich widzą :) Magia :)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Kule są wspaniałe, tez ta kolorystyka zawsze za mną chodziła:) Zapraszam do siebie, bo można poszaleć w sklepiku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kulki cottonki są tak cudowne że można je mieć w każdym kącie :) sama mam ochotę na kolejne kolory , ale teraz inne wydatki więc zachcianki na półkę.
    Super że taras już masz uwolniony i możesz działać. Czekam na efekty :)

    Całusy Patti

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranej.pieknie sie prezentuje,a konwalie tez uwielbiam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulację wygranej, wybrałaś piękne kolory:) A Twój taras pamiętam i wiedziałam, że coś w tym roku musisz zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te kule, faktycznie jesteś Szczęściarą-Mama ma rację!!!. Możliwości sadzenia roślin szczerze zazdroszczę, mi zostają tylko skrzynki za oknem ... Czekam na fotki z tarasu :)
    Pozdrawiam cieplutko-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie prezentują się te kuleczki :)))
    Kolorytyka fajna i bardzo delikatna.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  13. szczęściaro doskonale rozumiem Twój zachwyt cotton;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cottony lubię od bardzo dawna ;-) a z działalności balkonowych...kupiłam białe chryzantemy i ja nieszczęsna wsadziłam w doniczkę różowe pałeczki( nawóz) i teraz mam różowe kwiatki...co ja zrobię z różowymi kwiatkami ;-). Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczesciara! Gartuluje! Ja ostatnio na jednym z blogow wygralam buty, chyba moja pierwsza wygrana w zyciu :)
    P.S. Uwielbiam zapach konwalii!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęściara :) Wygrana piękna, a te kolory...! Nie dziwię się, że chcesz też do salonu wprowadzić taką kolorystykę, to przecież bardzo udane połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty to masz szczęście. Cotton ball lights są już od dawna na mojej liście. Gratuluje i totalnie zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też LOVE te cudne cottonove:-) kolorki bardzo moje:-) u mnie tez leje aż wyc się chce a tu urodzinowa impreza w w/e się szykuje, miała byc na tarasie ale nie wiem jak to będzie...Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. mąż pewnie szczęśliwy ;kule pięknie się prezentują!!!! wyślij mi parę konwalii, jak ja tęsknie za tym zapachem....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. kule cudne :-)
    a i Konwalie tak zapachniały :-)))


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczęściara! ;) Super, Beti gratki wielkie! fajne zestawienie kolorów, zgadzam sie w 100% one uzależniają na maxa ;) buziole

    OdpowiedzUsuń
  22. Super gratuluję wygranej bo cudna, to prawda, że jak raz się kupi Cotton Ball to chce się jeszcze myślę teraz o kupnie do dzieciaków bo efekt rewelacja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Super gratuluję wygranej bo cudna, to prawda, że jak raz się kupi Cotton Ball to chce się jeszcze myślę teraz o kupnie do dzieciaków bo efekt rewelacja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wygranej :) Śliczne kolorki wybrałaś. A konwaliami ja też się upajam póki są :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie się prezentują kulki u Twojej córci :) Jeszcze raz gratuluję i cieszę się ze mój losujący syn, wybrał własnie Twój los :D Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie się prezentują. Ja myślę o wykonaniu własnych :)

    OdpowiedzUsuń