poniedziałek, 27 lipca 2015

Z ZIELONEGO PODWÓRKA

 
Dopiero cieszyłam się na wolny weekend a tu już poniedziałek. Ależ to przeleciało.
Dziś kilka kadrów z tarasu, przy różniej pogodzie, bo ta kapryśna w tym roku jak nigdy.
Raz słońce a  raz deszcz a tego aż nadto, bo zauważyłam, że niektóre rośliny zaczęły żółknąć a inne przestały kwitnąć. Nawet lubiąca wodę hortensja ma dość, bo liście przybrały żółte barwy. Pomidorom koktajlowym raczej też ta ilość wody nie w smak więc się buntują i dojrzewać nie chcą, mam tylko nadzieję, że zdążą dojrzeć przed jesienią. I na koniec białe małe dynie, które posiałam zbyt późno i tak patrzę, że tych to na 100% się nie doczekam, bo przecież do września niedaleko.
Wszystko żyje swoim rytmem, bez większej ingerencji.  Jeszcze żeby tak pogoda była jak na wakacje przystało ale o tym to raczej można pomarzyć.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Byle do urlopu, czyli równy tydzień :) bo za tydzień o tej porze będę w drodze do Łeby!
Huraaa ale się cieszę :)))) Oby tylko nie padało, upałów być nie musi, bo ja do tych smażących się na plaży nie należę. Kiedyś i owszem, leżałam plackiem po kilka godzin a teraz jakaś nerwowa jestem i nie potrafię. Wolę w wodzie w piłkę pograć, pospacerować brzegiem plaży, pozwiedzać ale leżenie? To nie dla mnie!
 
HAPPY DAY! :)
 
 


 

31 komentarzy:

  1. Przepiekny ten Twój tarasik, aż miło oczy nacieszyć.
    Udanego tygodnia zycze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny masz taras !
    I piesio pewnie szczęśliwy :)
    Kubek na stole z tymi rózowymi kwiatuchami jest piekny !

    buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. tarasik cudny, piękny duży piesek i hortensje, mam nadzieje ze w tym roku i te wakacje bedzie służył :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny odcień błękitu na poduchach...taki wakacyjny i morski. Klimat iście letni choc faktycznie z tą pogodą róznie. Zazdroszczę Ci urlopu bo ja już dawno zapomniałam, że byłam i nie powiem gdzie teraz jestem ze wszystkim:-) bo czasu mi brakuje dosłownie na wszystko. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to tak jak u mnie, jeszcze tydzień i wyczekiwany urlop. Pomidorki już niedługo się zaczerwienią, zazdroszczę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz sój mały warzywniak. Pomodory dojrzeją lada chwila, jak wrócisz z urlopu będą jak znalazł przy pustej lodówce , ha ha ha.
    Dyńki , moje kwitną więc jestem ciekawa co dalej z nich wyrośnie, Twoje może też zdążą , przeciez jeszcze 2, 3 miesiące .
    Przepiękne hortensje, moja właśnie od nadmiaru wody wyzionęła ducha ale chyba odbije.
    Beti, a co to za zasłony ? Cudnie wszystko wygląda, tylko leżeć i się delektować, tylko kiedy jak pada i wieje ale dzisiaj u nas słoneczko i za chwilkę na plażę ruszamy , buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baw się dobrze i odpoczywaj ile wlezie !!!! Pogoda ma być, więc będzie super ściskam !!!!!!! i do usłyszenia !!!!!

      Usuń
    2. Baw się dobrze i odpoczywaj ile wlezie !!!! Pogoda ma być, więc będzie super ściskam !!!!!!! i do usłyszenia !!!!!

      Usuń
  7. Piekne masz hortensje, Taras super:) Bardzo mi sie podoba! Pozdrawiam AliceLovesBrocante

    OdpowiedzUsuń
  8. Beti, masz super kącik na tarasie! Ślicznie urządzony, a jeszcze przy okazji można będzie coś przegryźć :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chciałabym aby od sierpnia było cieplej, bez tych wietrznych i deszczowych dni... Piękny ten Twój roślinkowy kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taras cudny! Moje kwiatki szlag trafił wszystkie . Albo spalone albo zalane . Nie mam już siły zestawiać,przestawiać. Poddałam się.

    Ja kolejny rok bez urlopu więc jak możesz wypoczywaj! Pogody !

    Całusy Patti

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne,te szare donice:) Ogólnie,można odpoczywać w takim klimacie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana piękny zielony tarasik:D Taka mała oaza wypoczynku, odpoczywaj więc, a ja ślę buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. udanych włojaży Ci życzę, a jak na razie wypoczywaj na pięknym tarasie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie u ciebie. nawet jeśli pomidorków czy dyni nie posmakujesz i tak kilka tygodni pocieszą oko, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  15. No to urlopujemy w tym samym czasie Beatko:) Co do tarasu to wiesz, ze Ci zazdroszczę tych metrów??? Bajkowy klimat stworzyłaś... cudnie jest i to słoneczko... ech...

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny taras, można spędzać na nim każdą wolna chwilę :)
    Pogoda faktycznie w tym roku szaleje, jednego dnia upał, a kolejnego zimnica.... jedynie deszczu u mnie brak i susza niesamowita.
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beti hortensja cudna i te duże donice, piękne:) U mnie pomidorki wszystkie dojrzewają na hura:) Miłego wypoczynku Aga

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne miejsce sobie stworzyłaś, gratuluję dorodnych pomidorów a hortensja cudna! Pozdrawiam i słońca więcej życzę Dora

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten tarasik Twoj jest cudny...! I nawet pomidorki masz:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Betuś, doczekasz się pomidorków, mówię Ci, a pogody to Ci na urlop bardzo życzę, bo jak na razie to jest mało wakacyjna :-( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Beti wypoczywaj tam w tej Łebie i wracaj do nas szybciutko! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pogoda na nowy tydzień zapowiada się piękna, więc chyba zasłużyłaś na urlopik ;) A dynie może jeszcze zdążą. Weź je tylko dobrze podkarm, bo to zjadliwe bestie. Moje dyniowate dopiero kwiaty pokazują, ale te co już zawiązały to rosną jak na drożdżach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje ulubione hortensje, slicznie Ci kwitną.... zazdroszczę...
    I widzę też moje ukochane drzewko oliwne....
    Pozdrawiam serdecznie i zyczę udanego urlopu!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. pogoda zapowiada się jak znalazł, my nie mieliśmy tyle szczęcia :-(

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna zieleń, wypatrzyłam jeszcze cudne radyjko na stoliku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny ten Wasz taras.. i mój ulubiony kubek z Netto :))

    OdpowiedzUsuń
  27. ale masz rękę do kwiatów!!!!!!i te cudowne pomidory.....!

    OdpowiedzUsuń