wtorek, 24 czerwca 2014

Jak przeprosiłam Ludwika i co z nim zrobić?

Dzień dobry!

Nie mam żadnego sensownego wytłumaczenia, dlaczego mnie tak długo nie było...to znaczy jest ale to zbyt zawiła historia,by Was tym zanudzać. Napiszę więc krótko...praca!
Powoli wszystko wraca do normy,mam nadzieję więc,że będę bywała tu częściej i chyba siły witalne też powoli wracają,bo zaczynam już kombinować co by tu zmajstrować :)

Od nowego roku miałam wziąć się za fotel,tego Ludwika co go mąż tak wyśmiał jak go zakupiłam.
Pisałam o nim tutaj ale do końca nie byłam pewna czego chcę. Bardzo chciałam zamienić go na fotel Ektorp,by pasował do podnóżka,niestety okazało się,że moje mieszkanie z gumy nie jest i taki fotel zbyt mocno przytłoczyłby miejsce,w którym stoi ów ludwik.
Prace stanęły w miejscu bo mam wielki dylemat...jaki kolor?

Malować go na biało,czarno a może biały z czarnym obiciem albo czarny z białym?
Myślałam jeszcze o szarym ale to raczej mało prawdopodobne :)

I tu zwracam się do Was z ogromną prośbą...bo wiadomo,co dwie głowy to nie jedna :)

Jakim kolorem go potraktować?
W obecnej,brązowej wersji zostać nie może,bo brązy zostały pożegnane i już nie wrócą :)









Mąż jak się dowiedział,że chcę go sprzedać na rzecz nowego fotela...w co aż uwierzyć nie mogę...
zerwał się z kanapy i mówi: "no co ty zwariowałaś,zostaw go!"

Hellooo czy ja dobrze słyszałam? Ty,który tak po mnie jechałeś i po moim fotelu,teraz go bronisz?

"Przyzwyczaiłem się do niego"  i tu pojawił się uśmiech od ucha do ucha

A mówią,że to kobieta zmienną jest :)))


Dziewczyny,bardzo proszę o rady,bo stoję na rozstaju dróg i nie wiem co dalej a nie chciałabym mu zrobić kuku,bo mógłby tego nie przeżyć...


Ściskam Was mocno i wiecie...nie?
będę jak będę :)



Aaaaaa i bym zapomniała....

szykuję dla Was candy ale to wkrótce :)









46 komentarzy:

  1. Biały:-) Nie przytłoczy pomieszczenia, czarny będzie jeszcze bardziej "masywny" niż obecna wersja. A jesli chodzi Ci czerń po głowie to na pewno można pokombinowac z obiciem:-) powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację,czarny mógłby przytłoczyć tylko. Dziękuję za radę :)

      Usuń
  2. Biały!!!! Ja tak jak Madzia, uważam że bielą dodasz mu lekkości. A na siedzisku widziałabym naturalny len, albo popiel. Tak sobie myśle JA :) Boję sie Beatko że czerń go przytłoczy...
    A dla Pana Męża medal:) Ja miałam to samo z witryną - pamietasz?
    Buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa do zera dla białego :) Naturalny len mówisz? Muszę pomyśleć :))
      Pamiętam,pamiętam,oni zawsze mają jakieś "ale" a później zmieniają zdanie o 360 stopni :)
      buźka

      Usuń
  3. Ja bym go pomalowala na czarno a obicie uszyla z materialu w bialo-czarny wzor np.pepitka:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyłamałaś się Ewelinko,bo wszyscy są za białym ;P

      A gdzie Ty się kochana podziewasz,bo widziałam,że Twój blog zablokowany?? Stało się coś?

      Usuń
    2. Beti no narozrabialam,moje zdjecia przez grzebania w ustawieniach wylecialy w kosmos ,nie moge ich odzyskac,trudno,ale z drugiej strony to dobrze bo i tak juz jakos nie czerpalam radosci z pisania bloga,ale ci sie pochwle mam nowa kanape,wrzucilam zdjecie do ostatniej galeri dla tych co co mnie czasem zagladaja tam jeszcze ,wiesz o jakiej stronce mowie:P

      Usuń
    3. Każdy z nas ma taki moment zwątpienia ale to przechodzi :))) Wróć bo bardzo mi Ciebie brakuje!!! Na tym portalu co wiesz hihi to ja bardzo rzadko bywam ale wczoraj jeszcze koło północy zajrzałam na szybko i widziałam,widziałam :D Trochę nowości też masz i ta obłędna lampa...świetna!
      Przemyśl swój powrót,pliiiisss

      Usuń
    4. :P hii bede zawsze zagladala,ale pisac juz nie bede,juz mnie to zaczynalo nudzic:P**

      Usuń
  4. Hej Łobuzie! Wreszcie, nareszcie! Ja pomalowałabym na biało :)))W sumie zawsze później można machnąć na czarno hihi. Masz mądrego mężusia ;)
    Buziaczki-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam zaraz łobuzie ;P
      Jak do tej pory biały wygrywa :D bo i racja,jakby co mogę go na czarno hihi

      Usuń
  5. Biały !!!! Pomalowałabym na biało a tapicerka może być już albo biało czarna, albo szara. Albo również jasna. Widziałaś u mnie w ostatnim poście w pokoju bliźniaków jest podobny fotel , jasny bardzo fajnie wygląda. Czarny byłby za czarny, zawsze możesz rzucić jakiś ciemny pled. A jak rozjaśniać to rozjaśniać.
    Trzymaj się cieplutko i nie pracuj już tak dużo !!! Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet wczoraj podobnego szukałam na allegro, hi hi hi :)

      Usuń
    2. Też chciałam na biało ale wciąż w głowie ta czerń mi nie dawała spokoju. Chyba własnie pomaluję na biało a później będę kombinowała jaki kolor obicia mi bardziej pasuje,choć skłaniam się ku bieli,żeby z tym podnóżkiem jakiś komplet to tworzyło.
      Idę luknąć jeszcze raz ten Twój fotel...
      Przeważnie idzie te fotele nawet tanio kupić jak się ich nie szuka hihi

      Usuń
  6. Tak jak powyżej - stawiam na biały kolor ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biały :-) a kontrast zawsze stworzysz obiciem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biały a tapicerka biało-czarna lub dla kontrastu zupełnie inna:-) Powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. CZARNY!!!!! Jak zostatnie w tym miejscu ni bedzie bialy to nie bedzie go widac! Przy bialych scianach tylko czarny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak właśnie będzie, zgadzam się dlatego stawiam na czarny!!!!!

      Usuń
  10. ktoś napisał o pepitce i ja stawiam na ten wzór! a całość na biało!!!Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny fotel.. ja bym go na ektrop nie zamienila ;-) Pobielilabym go o tak -> http://mygreencanoe.blogspot.ie/2011/10/bielenie-fotela-krok-po-kroku.html

    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja będę okropna .... Bo zostawilabym go w takim brązie, jak jest. Zmienilabym tapicerkę. Dlaczego? Po pierwsze - nie przemalujesz go idealnie, jak z fabryki. Po drugie - jak dla mnie białych mebli zrobiło sie ciut przy dużo, większość idzie w tym kierunku. Z czarnym sie zgadzam -przytłoczy. Beti nie staraj sie go na sile wpasować w pomieszczenie, tylko potraktuje go jak rodzynkę. To coś co w pokoju przyciągnie wzrok. Ja bym zrobiła mu tapicerke w jakimś kolorze, moze dodalabym srebrne ćwieki, i w tym samym kolorze rzucilabym pare poduszek na sofę.
    Namieszałam, co?

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bym go póki co takiego zostawiła ...w brązie ... może tapicerkę mu zmień??

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym lekko rozjaśniła ażur i w tym kolorze zmieniła tapicerkę. Jakiś nude, delikatny beż :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciezki wybor, ale znajac siebie wybralabym biel, a tapicerke czarna, albo w pepitke :)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też go widzę białego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana biały albo jasno szary!;))
    ściskam i czekam na efekty ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana taki rattan po bokach, aż prosi o biel:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak biel... albo ja bym w taki kremowy poszla. Tylko kochana od razu mowie ciezki kolor masz wiec dobrze zebys impregnat pod emalie dala oprocz scierania papierem bo inaczej takie zolte brazowe plamy po czasie wyjda... oj ja sie juz z tym naeksperymentowalam; ) Post napisze chyba o tym; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie czytałam komentarzy ale wiem,że większość będzie Ci doradząła biel bo tu same bielomaniaczki są:)A ja bym zrobiła czarny albo szary i do tego białe poduszki:)Przy okazji:cudny masz ten pokój,niesamowite że wszystko tak pięknie do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też się wyłamuję w stronę szarego ewentualnie czarnego i biała tapicerka do tego. Czarny będzie miał więcej charakteru - biały się rozmyje w tle.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bym pomalowała ramę na czarno, a tapiecrowała na biało - będzie bardziej pasował do sofy, poza tym na czarnej tapicerce widać każdy paproszek. Biała też nie jest łatwa do utrzymania w czystości ale to tylko ze względu na ewentualne plamy, a tych przecież łatwo uniknąć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. no wreszcie wpadłam do Cię! fotel powiadasz? no cóż mnie podoba się brąz ewentualnie czarny. albo zupełnie przetarłabym, postarzyła i tapicerkę z zupełnie innej bajki lecąc po bandzie to nawet i wzór zeberkowy.
    poszalej kochana! cmoki :***

    OdpowiedzUsuń
  24. A nie zastanawialas sie kochana nad jakims akcentem kolorystycznym u siebie? Wtedy moznaby go pomalowac np na zolto, albo na jakis inny kolor ktory bys wybrala. Wystarczylaby jedna poducha w jakims kolorze, ten fotelik plus kilka dodatkow i wszystko ladnie by sie komponowalao. Ja pomalowalabym ten fotel na zolto i do tego obila jakas bialo czarna tapicerka :) zerknij do mojego salonu moze cie zainspiruje :) Pozdrawiam cieplutko!

    P.S. Bialy zbyt oczywisty, czarny smutny i przytlaczajacy...

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne wnętrze. A poduchę z wiewiórką również mam!:)) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm. Rzeczywiści ma swój urok :)
    Pomalowałabym go na czarno a poduchę obiła :)
    Miłego dnia :)
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  27. trafiłam tutaj przez przypadek,ja zrobiłabym fotel podobnie do tego jak na drugim zdj.w podanym linku,byłby piękny,czarny w biało czar.pepitkę,może być też żołty w biało czar pepitę http://vanillacreativedesign.blox.pl/2012/03/Inspiracje-w-pepitke.html namawiam,maria:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też jestem za białym, a poducha np. w paski czarno-białe:-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Patrzę na Twój salonik, patrzę... i moja rada jest taka: fotel pomaluj na czarno, obicie w jasnej szarości i do tego biała podusia z jakimś fajnym motywem :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fotel z Ikea nie zastapi Ci tego pieknego ktory masz teraz .. to po pierwsze, a po drugie nie maluj go wcale bo taki kontrast jest piękny , a jesli juz Ciebie korci to faktycznie daj mu kolor biały, ale ja osobiscie zostawiłabym go tak jak jest ... :)))
    ps... ja tylko czekam na moment w którym wywale na bruk swoje białe ikeowskie kanapy. Czekam tylko az cos sensownego wpadnie mi w oko, bo nie chce trafic ponownie na jakies ...no wiesz co hahah :)))
    kissss kissss Betusia :))

    OdpowiedzUsuń
  31. dobrze, że pomalowałaś biały jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń